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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-4 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
6+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Roberto Fraga
-
아티스트
Michael Menzel
-
인원
게임 소개
워즈? 미니는 플레이어들이 보이지 않는 생명체를 추적하려 했지만 전자 기기를 듣는 대신 게임 속 플레이어 중 한 명이 레드 드래곤 역할을 맡아 다른 모든 사람에게 도둑의 위치를 알려주는 2009년의 로베르토 프라가 타이틀을 다시 찾는다.
게임이 시작될 때, 드래곤 플레이어는 "클루 트랙"을 가져다가 그녀만이 볼 수 있는 장치에 밀어 넣는다. 그리고 나서 그녀는 다른 선수들이 그녀가 게임 중에 어떤 소리를 낼지 알 수 있도록 게임 보드에 있는 모든 동물들에게 동물 소리를 냅니다. 드래곤 플레이어는 단서 트랙의 첫 번째 공간에 해당하는 소리를 내는데, 게임 보드에 여러 장소가 있을 것이고, 그 다음에 다른 플레이어들이 주사위를 굴려 도둑이 있을 것으로 생각되는 곳을 향해 움직이기 시작한다. 드래곤플레이어가 또 다른 단서를 만들고, 그 다음에 선수들이 움직이는 식이다. 플레이어가 라운드가 끝날 때 도둑의 위치에 있으면 각각 드래곤 토큰을 획득하고, 그렇지 않으면 드래곤 플레이어가 토큰을 획득한다.
각 플레이어가 드래곤이 되도록 하고, 게임이 끝날 때까지 토큰을 가장 많이 모으는 사람이 승리합니다.
게임이 시작될 때, 드래곤 플레이어는 "클루 트랙"을 가져다가 그녀만이 볼 수 있는 장치에 밀어 넣는다. 그리고 나서 그녀는 다른 선수들이 그녀가 게임 중에 어떤 소리를 낼지 알 수 있도록 게임 보드에 있는 모든 동물들에게 동물 소리를 냅니다. 드래곤 플레이어는 단서 트랙의 첫 번째 공간에 해당하는 소리를 내는데, 게임 보드에 여러 장소가 있을 것이고, 그 다음에 다른 플레이어들이 주사위를 굴려 도둑이 있을 것으로 생각되는 곳을 향해 움직이기 시작한다. 드래곤플레이어가 또 다른 단서를 만들고, 그 다음에 선수들이 움직이는 식이다. 플레이어가 라운드가 끝날 때 도둑의 위치에 있으면 각각 드래곤 토큰을 획득하고, 그렇지 않으면 드래곤 플레이어가 토큰을 획득한다.
각 플레이어가 드래곤이 되도록 하고, 게임이 끝날 때까지 토큰을 가장 많이 모으는 사람이 승리합니다.
Wo war's? Mini revisits the Roberto Fraga title of 2009 in which players tried to track down invisible creatures, but instead of listening to an electronic device give clues, one of the players in the game now takes the role of the red dragon and gives clues to a thief's location to everyone else.
At the start of the game, the dragon player takes a "clue track" and slides it into a device that only she can see. She then makes animal noises for all of the animals on the game board so that the other players know what sounds she'll make during the game. The dragon player makes a sound corresponding to the first space on the clue track, of which there will be several locations on the game board, then the other players roll a die and start moving toward where they think the thief might be. The dragon player makes another clue, then the players move, and so on. If the players are on the thief's location at the end of the round, they each earn a dragon token; otherwise, the dragon player earns a token.
Have each player be the dragon once, and whoever collects the most tokens by the end of the game wins.
At the start of the game, the dragon player takes a "clue track" and slides it into a device that only she can see. She then makes animal noises for all of the animals on the game board so that the other players know what sounds she'll make during the game. The dragon player makes a sound corresponding to the first space on the clue track, of which there will be several locations on the game board, then the other players roll a die and start moving toward where they think the thief might be. The dragon player makes another clue, then the players move, and so on. If the players are on the thief's location at the end of the round, they each earn a dragon token; otherwise, the dragon player earns a token.
Have each player be the dragon once, and whoever collects the most tokens by the end of the game wins.
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