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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Alessio Cavatore
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아티스트
-
인원
게임 소개
이 미니 게임은 오르탕 탑의 본실에서 백의 사루만과 그레이 간달프의 마법 같은 결투를 재현합니다. 그것은 'Escape from Orthanc' 박스 세트의 모델들과 가장 잘 어울리지만 사루만과 간달프의 어떤 모델도 가능하다.
플레이어는 매 라운드마다 돌아가며 먼저 공격해야 하며, 한 명의 마법사가 16개의 부상을 입고 넘어질 때까지 게임을 진행한다. 우선권을 잃고 상대편의 공격이 마지막 상처를 입히면 경기는 즉시 종료된다.
각 플레이어는 공격과 방어 주문을 동시에 선택하는데, 두 가지 선택 모두 선택사항이 드러나고 우선 순위를 가진 플레이어의 공격을 사용하여 수행된다. 주문은 다양한 강도의 두 가지 효과가 있습니다. 밀기, 으깨기. 밀치는 마법사를 움직이고 크러쉬는 상처를 입힌다. 방어 주문이 이 효과의 일부 또는 전부를 멈출 것이다. 우선 순위가 높은 플레이어가 자신의 공격을 해결하면 다른 플레이어가 자신의 공격을 해결합니다.
플레이어는 매 라운드마다 돌아가며 먼저 공격해야 하며, 한 명의 마법사가 16개의 부상을 입고 넘어질 때까지 게임을 진행한다. 우선권을 잃고 상대편의 공격이 마지막 상처를 입히면 경기는 즉시 종료된다.
각 플레이어는 공격과 방어 주문을 동시에 선택하는데, 두 가지 선택 모두 선택사항이 드러나고 우선 순위를 가진 플레이어의 공격을 사용하여 수행된다. 주문은 다양한 강도의 두 가지 효과가 있습니다. 밀기, 으깨기. 밀치는 마법사를 움직이고 크러쉬는 상처를 입힌다. 방어 주문이 이 효과의 일부 또는 전부를 멈출 것이다. 우선 순위가 높은 플레이어가 자신의 공격을 해결하면 다른 플레이어가 자신의 공격을 해결합니다.
This mini game recreates the sorcerous duel between Saruman the White and Gandalf the Grey in the main chamber of the Tower of Orthanc. It is best played with the models from 'Escape from Orthanc' boxed set but any models of Saruman and Gandalf will do.
Players take turns rolling for priority to attack first each round and the game is played until one wizard has taken 16 wounds and falls. The game ends immediately so if a player loses priority and his opponents attack inflicts the final wound the game is over.
Each player simultaneously chooses an attack and defense spell, when both have chosen the choices are revealed and carried out using the attack of the player with priority first. Spells have 2 effects of strengths that vary, push and crush. Push moves a wizard and Crush inflicts wounds. The defense spells will stop some or all of these effects. Once the priority player has resolved their attack the other player resolves his.
Players take turns rolling for priority to attack first each round and the game is played until one wizard has taken 16 wounds and falls. The game ends immediately so if a player loses priority and his opponents attack inflicts the final wound the game is over.
Each player simultaneously chooses an attack and defense spell, when both have chosen the choices are revealed and carried out using the attack of the player with priority first. Spells have 2 effects of strengths that vary, push and crush. Push moves a wizard and Crush inflicts wounds. The defense spells will stop some or all of these effects. Once the priority player has resolved their attack the other player resolves his.
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