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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
(Uncredited)
-
아티스트
-
인원
게임 소개
레드 헤링은 1945년 물고기 경주 게임이다. 6종류의 물고기 타일 4종 세트, 주사위 3종(흰색 2종, 빨간색 1종), 붉은 청어 타일이 여럿 포함되어 있다.
이 게임의 목적은 그림 8 트랙을 따라 이동할 때 빨간 청어를 피하면서 외부 트랙에서 출발/완료 공간으로 물고기 타일 6개를 모두 이동시키는 것입니다. 붉은 청어의 트랙은 두 개의 "위험 구역"에서 물고기 이동 트랙과 겹칩니다. 만약 붉은 청어의 움직임이 물고기 기와에서 끝난다면(또는 그 반대라면), 물고기 기와는 처음부터 다시 시작해야 한다.
차례에, 한 선수가 3개의 주사위를 모두 굴립니다. 레드 청어는 레드 다이의 번호가 이동됩니다. 그런 다음 플레이어는 자신의 물고기 타일 중 하나를 주사위를 합친 총 흰 주사위를 옮기거나, 두 개의 물고기 타일을 각각 다이에 있는 숫자의 물고기 타일로 옮길 수 있다.
물고기 타일은 뒷면에 1부터 6까지 번호가 매겨진다. 보너스 동작으로, 물고기 타일이 다른 플레이어의 물고기 타일에 대한 이동을 종료할 때, 그는 그 타일의 바닥에 표시된 공백 수를 이동할 수 있습니다. 이것은 트랙을 따라 추가적인 그러한 보너스를 초래할 수 있다.
이 게임의 목적은 그림 8 트랙을 따라 이동할 때 빨간 청어를 피하면서 외부 트랙에서 출발/완료 공간으로 물고기 타일 6개를 모두 이동시키는 것입니다. 붉은 청어의 트랙은 두 개의 "위험 구역"에서 물고기 이동 트랙과 겹칩니다. 만약 붉은 청어의 움직임이 물고기 기와에서 끝난다면(또는 그 반대라면), 물고기 기와는 처음부터 다시 시작해야 한다.
차례에, 한 선수가 3개의 주사위를 모두 굴립니다. 레드 청어는 레드 다이의 번호가 이동됩니다. 그런 다음 플레이어는 자신의 물고기 타일 중 하나를 주사위를 합친 총 흰 주사위를 옮기거나, 두 개의 물고기 타일을 각각 다이에 있는 숫자의 물고기 타일로 옮길 수 있다.
물고기 타일은 뒷면에 1부터 6까지 번호가 매겨진다. 보너스 동작으로, 물고기 타일이 다른 플레이어의 물고기 타일에 대한 이동을 종료할 때, 그는 그 타일의 바닥에 표시된 공백 수를 이동할 수 있습니다. 이것은 트랙을 따라 추가적인 그러한 보너스를 초래할 수 있다.
Red Herring is a 1945 fish racing game. It includes 4 sets of 6 like-colored fish tiles, 3 dice (two white and one red), and several red herring tiles (though only one is used in the game).
The object of the game is to move all 6 of your fish tiles around the outer track from and to the start/finish space, while avoiding the red herring as he moves along his figure 8 track. The red herring's track overlaps the fish movement track in two "danger zones". If the red herring's movement ends on a fish tile (or vice versa), the fish tile must return to the start.
On a turn, a player rolls all 3 dice. The red herring is moved the number on the red die. The player may then move one of his fish tiles the total of the white dice combined, or he may move two fish tiles the number on each die separately.
The fish tiles are numbered on their reverse sides from 1 through 6. As a bonus move, when a fish tile ends his move on another player's fish tile, he may move the number of spaces indicated on the bottom of that tile. This may result in a another such bonus further along the track.
The object of the game is to move all 6 of your fish tiles around the outer track from and to the start/finish space, while avoiding the red herring as he moves along his figure 8 track. The red herring's track overlaps the fish movement track in two "danger zones". If the red herring's movement ends on a fish tile (or vice versa), the fish tile must return to the start.
On a turn, a player rolls all 3 dice. The red herring is moved the number on the red die. The player may then move one of his fish tiles the total of the white dice combined, or he may move two fish tiles the number on each die separately.
The fish tiles are numbered on their reverse sides from 1 through 6. As a bonus move, when a fish tile ends his move on another player's fish tile, he may move the number of spaces indicated on the bottom of that tile. This may result in a another such bonus further along the track.
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