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BGG랭킹
BGG전체 : 20025
ABSTRACTS : 964
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Claude Leroy
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아티스트
Cyril Bouquet
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인원
게임 소개
보름달에, 선수들은 밤에 모든 늑대들이 울부짖도록 하고 싶어한다. 늑대 타일을 세팅하기 위해, 플레이어들은 무작위로 12개의 늑대 타일을 정렬한다; 늑대들은 4가지 색깔로 되어 있고, 각각의 색깔의 늑대들은 1-3개의 지문을 가지고 있다.
첫 번째 플레이어는 타일 아래 "인용"에 앉아 늑대 타일 하나를 왼쪽 또는 오른쪽으로 한 칸 이동시켜 늑대 타일 아래에 기둥을 만든다. 같은 색의 늑대 두 마리가 절대로 같은 기둥에 있을 수 없다는 것이 유일한 이동 제한이다. 이 선수한 다음 달 토큰 또는 칼럼 아래를 다음 선수는 기와의 색이나 숫자는 달에 인접해 일치하는 타일 이사 가야 해 놓습니다.
타일 기둥이 있을 때 플레이어는 자신의 쪽에 가장 가까운 늑대 한 마리를 옮기거나 전체 타일 기둥을 움직일 수 있다. (그와 가장 가까운 이 늑대는 합법적 행동임에 틀림없다.) 만약 한 선수가 움직일 수 없다면, 그는 그의 차례를 잃고, 다른 한 선수는 그가 원하는 어떤 늑대라도 움직일 수 있다.
네 마리의 늑대를 한 열에 배치한 첫 번째 플레이어가 승리합니다!
첫 번째 플레이어는 타일 아래 "인용"에 앉아 늑대 타일 하나를 왼쪽 또는 오른쪽으로 한 칸 이동시켜 늑대 타일 아래에 기둥을 만든다. 같은 색의 늑대 두 마리가 절대로 같은 기둥에 있을 수 없다는 것이 유일한 이동 제한이다. 이 선수한 다음 달 토큰 또는 칼럼 아래를 다음 선수는 기와의 색이나 숫자는 달에 인접해 일치하는 타일 이사 가야 해 놓습니다.
타일 기둥이 있을 때 플레이어는 자신의 쪽에 가장 가까운 늑대 한 마리를 옮기거나 전체 타일 기둥을 움직일 수 있다. (그와 가장 가까운 이 늑대는 합법적 행동임에 틀림없다.) 만약 한 선수가 움직일 수 없다면, 그는 그의 차례를 잃고, 다른 한 선수는 그가 원하는 어떤 늑대라도 움직일 수 있다.
네 마리의 늑대를 한 열에 배치한 첫 번째 플레이어가 승리합니다!
In Full Moon, the players each want to get all the wolves together to howl in the night. To set up, the players line up the twelve wolf tiles in a random order; the wolves come in four colors, with the wolves in each color having 1-3 prints.
The first player, sitting "below" the row of tiles, moves any one wolf tile one space to the left or right, placing it below the wolf tile in that location to form a column. The only restriction on movement is that two wolves of the same color can never be in the same column. (The row of tiles then contracts so that it has no empty spaces in it.) This player then places a moon token above or below the column; the next player has to move a tile that matches the color or number of the tile adjacent to the moon.
When a column of tiles is present, a player can move either the single wolf closest to his side of the table or the entire column of tiles. (This wolf closest to him must be a legal move.) If a player can't move, he loses his turn and the other player can move any wolf of his choosing.
The first player to place four wolves in a column wins!
The first player, sitting "below" the row of tiles, moves any one wolf tile one space to the left or right, placing it below the wolf tile in that location to form a column. The only restriction on movement is that two wolves of the same color can never be in the same column. (The row of tiles then contracts so that it has no empty spaces in it.) This player then places a moon token above or below the column; the next player has to move a tile that matches the color or number of the tile adjacent to the moon.
When a column of tiles is present, a player can move either the single wolf closest to his side of the table or the entire column of tiles. (This wolf closest to him must be a legal move.) If a player can't move, he loses his turn and the other player can move any wolf of his choosing.
The first player to place four wolves in a column wins!
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