-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
90-90 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Ulrich Roth
-
아티스트
(Uncredited)
-
인원
게임 소개
디자이너의 웹사이트에 게시된 규칙에서 다음을 확인할 수 있습니다.
플레이어들은 무역업자/사냥꾼/ 사냥꾼/사냥꾼/메신저로서 서클이 표시한 트레일을 따라 역에서 역으로 이동함으로써 주요 수입(= 포인트)을 얻는다. 부수적인 수입원은 곰 사냥과 현상금 사냥이다.한 명 이상의 선수들로 구성된 남자 수배 및 전쟁. 플레이어의 행동이 끝날 때마다 곰들은 사각형 위에서 자율적으로 움직이며 때때로 직원들을 공격하거나 잡아먹음으로써 플레이어의 경계를 늦추지 않는다. 도전은 관련된 위험과 기회를 가장 성공적으로 평가하는 플레이어가 되는 것으로 구성된다.
플레이어들은 무역업자/사냥꾼/ 사냥꾼/사냥꾼/메신저로서 서클이 표시한 트레일을 따라 역에서 역으로 이동함으로써 주요 수입(= 포인트)을 얻는다. 부수적인 수입원은 곰 사냥과 현상금 사냥이다.한 명 이상의 선수들로 구성된 남자 수배 및 전쟁. 플레이어의 행동이 끝날 때마다 곰들은 사각형 위에서 자율적으로 움직이며 때때로 직원들을 공격하거나 잡아먹음으로써 플레이어의 경계를 늦추지 않는다. 도전은 관련된 위험과 기회를 가장 성공적으로 평가하는 플레이어가 되는 것으로 구성된다.
From the rules published on the designer's website:
The players' men "work" as traders / hunters / trappers / messengers, and earn their main income (= points) by traveling from station to station along the trail marked by the circles. Supplementary sources of income are bear-hunting and bounty-hunting (there are sometimes "Wanted"-warrants out for the men of one or more players). After each round of player action, the bears move autonomously (on the squares) and keep the players on their toes by occasionally attacking / eating their employees. The challenge consists in being the player who assesses the risks and chances involved most successfully.
The players' men "work" as traders / hunters / trappers / messengers, and earn their main income (= points) by traveling from station to station along the trail marked by the circles. Supplementary sources of income are bear-hunting and bounty-hunting (there are sometimes "Wanted"-warrants out for the men of one or more players). After each round of player action, the bears move autonomously (on the squares) and keep the players on their toes by occasionally attacking / eating their employees. The challenge consists in being the player who assesses the risks and chances involved most successfully.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.10
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
581
-
2024-11-18
-
Lv.10
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
451
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
386
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
354
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
606
-
2024-11-13
-
Lv.18