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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Andrew S. Fischer
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아티스트
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인원
게임 소개
Stabing Destivate는 카드 기반의 능률적인 레이싱 시뮬레이션입니다. 당신과 상대는 재미와 이익을 위해 말을 훈련시키고 경주하는 친근하고 경쟁적인 안정적인 주인을 대표합니다. 이 날 너희 둘 다 트랙에서 많은 말을 가지고 있고, 너희들은 권리를 자랑하는 것에 집중하고 있어. 너희 중 누가 말싸움&mdash를 더 잘 판단하고 어떤 마구간이 가장 많은 경주 및 사이드 베팅에서 이길까? 30분에서 1시간 이내에 플레이 가능한 Stabing Restivality는 킹스— 스포츠의 우레와 같은 흥분과 궁극적인 해답을 제공할 것입니다!
그의 마구간에서, 각 선수들은 각 경주마다 한 마리의 말을 고른다. 게임을 하는 동안, 플레이어는 작은 액션 카드 디스플레이에서 카드를 꺼낸 다음 그의 손에서 카드를 꺼낸다. 현재 펄롱에 대해 그의 말&알스쿼스 카드에 필요한 색상과 일치할 경우 정상 값이 사용됩니다. 그렇지 않으면 작은 값으로 "벌칙 측면"위로 재생됩니다.
각 펄롱의 카드는 경주 내내 합산된다. 펄롱의 시작 부분에서 동점인 경우, 초기 포스트 위치가 펄롱을 깨트립니다. 클래스 마커를 사용하면 플레이어가 카드를 다시 그릴 수 있습니다. 카드를 다시 그려서 자신을 돕거나 상대를 방해할 수 있습니다. 또한 플레이어들은 포지션을 위해 "jockey"를 할 수 있고 때때로 "dump"를 디스플레이의 페이스업 카드로 사용할 수 있다.
두 선수 모두 현재 펄롱에 대해 카드를 플레이한 후, 경주에서 다른 말들을 대표하는 특별한 데크의 상단 카드가 위로 향하게 됩니다. 이 카드들 중 일부는 숫자 값 외에도 다양한 효과를 가지고 있는 반면, 다른 카드들은 두 가지 가능한 값을 가지고 있고 어떤 플레이어가 플레이할지 선택해야 할 것이다.
경주에서 모든 퍼롱을 한 후, 가장 많은 총 가치를 가진 말이 이깁니다. 클래스 마커와 포스트 포지션은 플레이어 간의 관계를 끊습니다. 승부에 베팅칩을 더한 승수를 합산해 승자를 가린다.
그의 마구간에서, 각 선수들은 각 경주마다 한 마리의 말을 고른다. 게임을 하는 동안, 플레이어는 작은 액션 카드 디스플레이에서 카드를 꺼낸 다음 그의 손에서 카드를 꺼낸다. 현재 펄롱에 대해 그의 말&알스쿼스 카드에 필요한 색상과 일치할 경우 정상 값이 사용됩니다. 그렇지 않으면 작은 값으로 "벌칙 측면"위로 재생됩니다.
각 펄롱의 카드는 경주 내내 합산된다. 펄롱의 시작 부분에서 동점인 경우, 초기 포스트 위치가 펄롱을 깨트립니다. 클래스 마커를 사용하면 플레이어가 카드를 다시 그릴 수 있습니다. 카드를 다시 그려서 자신을 돕거나 상대를 방해할 수 있습니다. 또한 플레이어들은 포지션을 위해 "jockey"를 할 수 있고 때때로 "dump"를 디스플레이의 페이스업 카드로 사용할 수 있다.
두 선수 모두 현재 펄롱에 대해 카드를 플레이한 후, 경주에서 다른 말들을 대표하는 특별한 데크의 상단 카드가 위로 향하게 됩니다. 이 카드들 중 일부는 숫자 값 외에도 다양한 효과를 가지고 있는 반면, 다른 카드들은 두 가지 가능한 값을 가지고 있고 어떤 플레이어가 플레이할지 선택해야 할 것이다.
경주에서 모든 퍼롱을 한 후, 가장 많은 총 가치를 가진 말이 이깁니다. 클래스 마커와 포스트 포지션은 플레이어 간의 관계를 끊습니다. 승부에 베팅칩을 더한 승수를 합산해 승자를 가린다.
Stabling Rivalry is an exciting, card-driven, streamlined simulation of thoroughbred racing. You and an opponent represent friendly, rival stable owners, who train and race horses for fun and profit. On this racing day you both have a lot of horses at the track, and you’re focusing on bragging rights. Which one of you is the better judge of horseflesh—and which stable will win the most races and side bets? Playable in 30 minutes to an hour, Stabling Rivalry will provide the thundering excitement of the sport of kings—and the ultimate answer!
From his stable of horses, each player selects one for each race. During play, a player draws a card from a small display of action cards and then plays one from his hand. If it matches the color required on his horse’s card for the current furlong, its normal value is used. (If not, it is played "penalty-side" up-- with a lesser value.)
The cards played each furlong are totaled throughout the race. If tied at the start of a furlong, initial post position breaks it. Class markers allow a player to re-draw a card-- to help himself or to hinder his opponent. Additionally, players can "jockey for position" and sometimes "dump" the face-up cards of the display; the leader and other player have separate criteria for this.
After both players have played a card for the current furlong, the top card of a special deck representing the other horses in the race is turned face-up. Some of these cards have various effects in addition to their numerical value, while others have two possible values and one of the players will have to choose which to play.
After all furlongs have been played in a race, the horse with the most total value wins. Class markers and then post position breaks ties between players. The number of races won plus betting chips won are totaled to determine the winner of the game.
From his stable of horses, each player selects one for each race. During play, a player draws a card from a small display of action cards and then plays one from his hand. If it matches the color required on his horse’s card for the current furlong, its normal value is used. (If not, it is played "penalty-side" up-- with a lesser value.)
The cards played each furlong are totaled throughout the race. If tied at the start of a furlong, initial post position breaks it. Class markers allow a player to re-draw a card-- to help himself or to hinder his opponent. Additionally, players can "jockey for position" and sometimes "dump" the face-up cards of the display; the leader and other player have separate criteria for this.
After both players have played a card for the current furlong, the top card of a special deck representing the other horses in the race is turned face-up. Some of these cards have various effects in addition to their numerical value, while others have two possible values and one of the players will have to choose which to play.
After all furlongs have been played in a race, the horse with the most total value wins. Class markers and then post position breaks ties between players. The number of races won plus betting chips won are totaled to determine the winner of the game.
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