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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
15-60 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Roman Prostomolotov
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아티스트
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인원
게임 소개
Zuirius는 끝없는 삼각형 그리드에서 진행되는 전략적인 보드 게임입니다. 특별한 보드 없이 평평한 표면에서 플레이할 수 있습니다. 이 게임의 목표는 라이벌의 모든 사각형들을 차단하는 것입니다.
이 게임에서는 조각의 캡처나 직접적인 대결이 없습니다. 게임 중에 조각의 수는 변하지 않고, 모든 사각형은 서로 연결되어 있고, 끊임없이 서로에게 의존한다. 조각의 콤팩트한 시작 위치는 다양한 비가역적 변형을 통과하며, 그 결과 모든 "에너지"가 소진되어 얼게 된다. 당신은 18, 24, 30, 36, 42개의 조각을 가지고 놀 수 있습니다. 말이 많을수록 게임은 어려워진다.
규칙:
선수마다 색깔이 정해져 있다. 선수들은 교대한다. 모든 사각형은 하나의 그룹으로 연결되어야 한다. 나머지 조각을 새 위치에 넣은 후 다시 연결하더라도 나머지 조각의 연결이 끊기면 이동할 조각을 집어 들 수 없습니다. 각 4면체는 항상 이웃이 있다. 그들의 숫자는 1에서 12 사이일 수 있습니다. 사각형은 가까운 삼각형 위에 서 있으면 이웃으로 간주된다. 이웃은 직교와 대각의 두 가지 유형으로 나뉩니다. 이 조각은 이웃의 수가 지금보다 적은 빈 삼각형으로 이동할 수 있습니다. 그들의 색깔은 중요하지 않습니다. 조각은 또한 빈 삼각형으로 이동할 수 있는데, 여기서 이웃의 수는 변하지 않지만, 그 사이의 직교 삼각형 수는 적어진다. 한 선수가 자신의 차례에 법적 움직임이 없을 때 경기는 종료된다. 이 경우 승자는 자신이 할 수 있는 만큼 많이 하고 한 번 움직일 때마다 1점을 얻는다. 두 선수가 연속으로 패하면 무승부입니다.
이 게임에서는 조각의 캡처나 직접적인 대결이 없습니다. 게임 중에 조각의 수는 변하지 않고, 모든 사각형은 서로 연결되어 있고, 끊임없이 서로에게 의존한다. 조각의 콤팩트한 시작 위치는 다양한 비가역적 변형을 통과하며, 그 결과 모든 "에너지"가 소진되어 얼게 된다. 당신은 18, 24, 30, 36, 42개의 조각을 가지고 놀 수 있습니다. 말이 많을수록 게임은 어려워진다.
규칙:
선수마다 색깔이 정해져 있다. 선수들은 교대한다. 모든 사각형은 하나의 그룹으로 연결되어야 한다. 나머지 조각을 새 위치에 넣은 후 다시 연결하더라도 나머지 조각의 연결이 끊기면 이동할 조각을 집어 들 수 없습니다. 각 4면체는 항상 이웃이 있다. 그들의 숫자는 1에서 12 사이일 수 있습니다. 사각형은 가까운 삼각형 위에 서 있으면 이웃으로 간주된다. 이웃은 직교와 대각의 두 가지 유형으로 나뉩니다. 이 조각은 이웃의 수가 지금보다 적은 빈 삼각형으로 이동할 수 있습니다. 그들의 색깔은 중요하지 않습니다. 조각은 또한 빈 삼각형으로 이동할 수 있는데, 여기서 이웃의 수는 변하지 않지만, 그 사이의 직교 삼각형 수는 적어진다. 한 선수가 자신의 차례에 법적 움직임이 없을 때 경기는 종료된다. 이 경우 승자는 자신이 할 수 있는 만큼 많이 하고 한 번 움직일 때마다 1점을 얻는다. 두 선수가 연속으로 패하면 무승부입니다.
Zuirius is a strategic board game played on an endless triangular grid. It is possible to play on any flat surface, without the special board. The goal of the game is to block all tetrahedrons of your rival.
In this game there is no captures or direct confrontation of pieces. During the game the number of pieces is not changed, all tetrahedrons are interconnected and constantly depend on each other. The compact starting position of pieces passes through various irreversible metamorphoses and, having exhausted all its "energy", freezes as a result. You can play with 18, 24, 30, 36 or 42 pieces. The more pieces, the harder the game will be.
Rules:
Each player has an allocated color. Players alternate turns. All tetrahedrons must be connected in a single group. You cannot pick up a piece to move if doing so disconnects the remaining pieces, even if they would be reconnected after putting the piece into its new location. Each tetrahedron always has neighbors. Their number can be from 1 to 12. Tetrahedrons are considered to be neighbors if they stand on the nearby triangles. Neighbors are divided into two types - orthogonal and diagonal. The piece can be moved to any empty triangle, where the number of neighbors are less than it is now. Their color does not matter. The piece can also be moved to any empty triangle, where the number of neighbors does not change, but orthogonal ones among them become less. The game ends when one of the players has no legal moves on his turn. In this case, the winner does as many moves as he can and earns one point for each move. When both players lose moves consecutively it's a draw.
In this game there is no captures or direct confrontation of pieces. During the game the number of pieces is not changed, all tetrahedrons are interconnected and constantly depend on each other. The compact starting position of pieces passes through various irreversible metamorphoses and, having exhausted all its "energy", freezes as a result. You can play with 18, 24, 30, 36 or 42 pieces. The more pieces, the harder the game will be.
Rules:
Each player has an allocated color. Players alternate turns. All tetrahedrons must be connected in a single group. You cannot pick up a piece to move if doing so disconnects the remaining pieces, even if they would be reconnected after putting the piece into its new location. Each tetrahedron always has neighbors. Their number can be from 1 to 12. Tetrahedrons are considered to be neighbors if they stand on the nearby triangles. Neighbors are divided into two types - orthogonal and diagonal. The piece can be moved to any empty triangle, where the number of neighbors are less than it is now. Their color does not matter. The piece can also be moved to any empty triangle, where the number of neighbors does not change, but orthogonal ones among them become less. The game ends when one of the players has no legal moves on his turn. In this case, the winner does as many moves as he can and earns one point for each move. When both players lose moves consecutively it's a draw.