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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
25-25 분
-
연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Rey Alicea
-
아티스트
Rey Alicea
-
인원
게임 소개
2인용 영역 게임입니다.
자재
측면에 6개의 육각과 흰색 및 검은색 스톤이 있는 육각 보드
세우다
각 플레이어는 할당된 색상(검은색 또는 흰색)을 가집니다.
게시판은 처음에 비어 있습니다. ABB 사용AAB 순번. 흑은 빈 감방에 돌을 넣는다. 그리고 화이트는 두 개의 돌을 놓고 블랙도 같은 행동을 한다. 마지막으로 화이트는 마지막 돌을 빈 독방에 넣는다.
놀다
흑이 먼저 한다.
플레이어들은 빈 감방에 두 개의 돌을 번갈아 놓는다.
인접한 세 개의 우호적인 돌로 이루어진 삼각형을 이루는 돌은 배치할 수 없으며 우호적인 돌 옆에 놓아야 합니다.
두 선수가 모두 통과할 때까지 플레이가 계속됩니다.
채점수
양쪽 색으로 둘러싸인 빈 셀의 영역과 모서리는 가장 많은 스톤을 가진 플레이어에게 중요하다.
같은 수의 흑석과 백석으로 둘러싸인 지역은 반영되지 않는다.
더 많은 수의 빈 셀을 둘러싸는 플레이어가 승자입니다.
특별한 감사를 표합니다 알랭 쿠라토, 크리스찬 프릴링, 조엘 폭스, 파블로 슐만, 러스 윌리엄스 제 끔찍한 규칙을 고치는데 귀중한 도움을 주셔서요
—디자이너의 설명
자재
측면에 6개의 육각과 흰색 및 검은색 스톤이 있는 육각 보드
세우다
각 플레이어는 할당된 색상(검은색 또는 흰색)을 가집니다.
게시판은 처음에 비어 있습니다. ABB 사용AAB 순번. 흑은 빈 감방에 돌을 넣는다. 그리고 화이트는 두 개의 돌을 놓고 블랙도 같은 행동을 한다. 마지막으로 화이트는 마지막 돌을 빈 독방에 넣는다.
놀다
흑이 먼저 한다.
플레이어들은 빈 감방에 두 개의 돌을 번갈아 놓는다.
인접한 세 개의 우호적인 돌로 이루어진 삼각형을 이루는 돌은 배치할 수 없으며 우호적인 돌 옆에 놓아야 합니다.
두 선수가 모두 통과할 때까지 플레이가 계속됩니다.
채점수
양쪽 색으로 둘러싸인 빈 셀의 영역과 모서리는 가장 많은 스톤을 가진 플레이어에게 중요하다.
같은 수의 흑석과 백석으로 둘러싸인 지역은 반영되지 않는다.
더 많은 수의 빈 셀을 둘러싸는 플레이어가 승자입니다.
특별한 감사를 표합니다 알랭 쿠라토, 크리스찬 프릴링, 조엘 폭스, 파블로 슐만, 러스 윌리엄스 제 끔찍한 규칙을 고치는데 귀중한 도움을 주셔서요
—디자이너의 설명
A 2-player territorial game.
Materials
A hex board having 6 hexes to a side and a supply of White and Black stones
Setup
Each player has an allocated color (Black or White).
The board is initially empty. Using ABBAAB turn order. Black places a stone in an empty cell. Then White places two stones and then Black does the same; finally, White places the last stone in an empty cell.
Play
Black plays first.
Players take turns placing two stones on empty cells.
You cannot place a stone that forms a triangle of three adjacent friendly stones, and you must place next to a friendly stone.
Play continues until both players pass.
Scoring
An area of empty cells encircled by both colors, and/or including the edge, counts for the player with the most stones bordering it.
Areas encircled with an equal number of Black and White stones are not counted.
The player encircling the greater number of empty cells is the winner.
A special thanks to: Alain Curato, Christian Freeling, Joel Fox, Pablo Schulman, Russ Williams, for their invaluable help correcting my awful rules.
—description from the designer
Materials
A hex board having 6 hexes to a side and a supply of White and Black stones
Setup
Each player has an allocated color (Black or White).
The board is initially empty. Using ABBAAB turn order. Black places a stone in an empty cell. Then White places two stones and then Black does the same; finally, White places the last stone in an empty cell.
Play
Black plays first.
Players take turns placing two stones on empty cells.
You cannot place a stone that forms a triangle of three adjacent friendly stones, and you must place next to a friendly stone.
Play continues until both players pass.
Scoring
An area of empty cells encircled by both colors, and/or including the edge, counts for the player with the most stones bordering it.
Areas encircled with an equal number of Black and White stones are not counted.
The player encircling the greater number of empty cells is the winner.
A special thanks to: Alain Curato, Christian Freeling, Joel Fox, Pablo Schulman, Russ Williams, for their invaluable help correcting my awful rules.
—description from the designer
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