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BGG랭킹
BGG전체 : 12151
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인원
4-8 명
BGG추천: 4-8 명 -
게임시간
20-30 분
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연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.50 / 5
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디자이너
Manny Vega
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아티스트
Leah Artwick, Leesha Hannigan, Katie, Sara Kipin, Manda Schank, Sandara Tang
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인원
게임 소개
타워에서 일어난 일은 타워에 남아있어! Sparkle*Kitty Nights는 가장 더러운 사람들을 위한 완벽한 클린 카드 게임입니다. 독창적인 게임의 독립 버전으로 가득 찬 이 게임에서 새로운 마법의 힘을 발견하십시오. Sparkle*Kitty Nights는 게임에 숨겨진 역할과 협력적인 플레이를 추가합니다. 준비 시간이야, 곧 장난칠 거야! 오리지널 Sparkle*Kitty 게임 및 확장 팩과 쉽게 혼합되도록 설계된 Sparkle*Kitty Nights는 So를 추가합니다. 많죠. 장난꾸러기. 단어. 주문. 콤비네이션!
기사들은 누군가를 구하기 위해 밤을 배회하지만, 미스 스파클 키티는 잘못된 행동을 하는 것을 목표로 한다. 공주님들은 사라졌고 기사님들은 탑에 갇혔어요! 플레이어들은 Newty 팀의 기사들, Nice 팀의 기사들, 혹은 Dragon! 건방지고 뒤틀린 주문을 외우면서 동료들을 찾으세요 탑에서 탈출할 만큼 성숙하죠 주문은 오리지널 게임처럼 카드 플레이를 통해 주문북에 게시됩니다. 기막힌 새로운 능력과 교묘한 마법이 이제 나이츠가 그들 자신과 팀원들을 자유롭게 하기 위해 일하고 있다.
드래곤이 게임에 참가하지 않고 스스로를 자유롭게 하고 승리를 낚아채기 위한 나이트의 마지막 타워 카드가 없다면 타워를 탈출한 첫 번째 팀이 승리합니다. 타워 섹션은 손에서 마지막 카드 재생, 재생 중인 단어 일치, 특수 주문 카드 재생 등 다양한 방법으로 제거됩니다.
바보 같은 단어 주문의 미친 혼합에 스파클 키티 나이트는 허풍과 협력적인 팀 플레이를 더합니다. 선수들은 이제 그들이 팀에 있다고 믿는 다른 선수들로부터 타워 부분을 제거하기로 선택할지도 모른다 - 하지만 그들이 잘못 인도된 것일까? 드래곤을 풀어준 거야? 드래곤은 플레이어가 홀수일 때 사용되지만, 특정 효과에 면역이 되기 위해 언제든지 자신을 노출시킬 수 있는 등 특별한 힘을 명령한다.
—출판사의 설명
기사들은 누군가를 구하기 위해 밤을 배회하지만, 미스 스파클 키티는 잘못된 행동을 하는 것을 목표로 한다. 공주님들은 사라졌고 기사님들은 탑에 갇혔어요! 플레이어들은 Newty 팀의 기사들, Nice 팀의 기사들, 혹은 Dragon! 건방지고 뒤틀린 주문을 외우면서 동료들을 찾으세요 탑에서 탈출할 만큼 성숙하죠 주문은 오리지널 게임처럼 카드 플레이를 통해 주문북에 게시됩니다. 기막힌 새로운 능력과 교묘한 마법이 이제 나이츠가 그들 자신과 팀원들을 자유롭게 하기 위해 일하고 있다.
드래곤이 게임에 참가하지 않고 스스로를 자유롭게 하고 승리를 낚아채기 위한 나이트의 마지막 타워 카드가 없다면 타워를 탈출한 첫 번째 팀이 승리합니다. 타워 섹션은 손에서 마지막 카드 재생, 재생 중인 단어 일치, 특수 주문 카드 재생 등 다양한 방법으로 제거됩니다.
바보 같은 단어 주문의 미친 혼합에 스파클 키티 나이트는 허풍과 협력적인 팀 플레이를 더합니다. 선수들은 이제 그들이 팀에 있다고 믿는 다른 선수들로부터 타워 부분을 제거하기로 선택할지도 모른다 - 하지만 그들이 잘못 인도된 것일까? 드래곤을 풀어준 거야? 드래곤은 플레이어가 홀수일 때 사용되지만, 특정 효과에 면역이 되기 위해 언제든지 자신을 노출시킬 수 있는 등 특별한 힘을 명령한다.
—출판사의 설명
What happens in the tower stays in the tower! Sparkle*Kitty Nights is an perfectly clean card game for the dirtiest minds. Discover wild new spell powers in this innuendo-filled, standalone version of the original game. Sparkle*Kitty Nights adds hidden roles and cooperative play to the game. Time to get ready, it's about to get naughty! Designed to easily mix and match with the original Sparkle*Kitty game and expansion packs, Sparkle*Kitty Nights adds So. Many. Naughty. Word. Spell. Combinations!
Knights roam the night, seeking someone to save, but Miss Sparkle*Kitty aims to misbehave. The princesses are gone and now the Knights find themselves locked in the tower! Players are Knights on Team Naughty or Team Nice - or maybe the Dragon! Find your teammates while casting saucy, twisted spells that are as mature as you make 'em to escape your tower. Spells are cast via card play into a spellbook just like the original game. Wild new abilities and sneaky enchantments are now in play as Knights work to free themselves and their teammates.
The first team to escape their towers by removing all tower sections win - unless the dragon is in the game and frees themselves and an unsuspecting Knight's last tower card to snatch victory. Tower sections are removed in a variety of ways including: playing the last card from your hand, matching a word in play (out of turn play), and playing special spell cards.
Into the crazy mix of silly word spell casting, Sparkle*Kitty Nights adds bluffing and cooperative team play. Players now may choose to remove tower sections from other players they believe are on their team - but were they mislead? Did they just free the Dragon? The dragon is used when there is an odd number of players, but commands special powers, such as being able to expose themselves at any time to become immune to certain effects.
—description from the publisher
Knights roam the night, seeking someone to save, but Miss Sparkle*Kitty aims to misbehave. The princesses are gone and now the Knights find themselves locked in the tower! Players are Knights on Team Naughty or Team Nice - or maybe the Dragon! Find your teammates while casting saucy, twisted spells that are as mature as you make 'em to escape your tower. Spells are cast via card play into a spellbook just like the original game. Wild new abilities and sneaky enchantments are now in play as Knights work to free themselves and their teammates.
The first team to escape their towers by removing all tower sections win - unless the dragon is in the game and frees themselves and an unsuspecting Knight's last tower card to snatch victory. Tower sections are removed in a variety of ways including: playing the last card from your hand, matching a word in play (out of turn play), and playing special spell cards.
Into the crazy mix of silly word spell casting, Sparkle*Kitty Nights adds bluffing and cooperative team play. Players now may choose to remove tower sections from other players they believe are on their team - but were they mislead? Did they just free the Dragon? The dragon is used when there is an odd number of players, but commands special powers, such as being able to expose themselves at any time to become immune to certain effects.
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