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BGG랭킹
BGG전체 : 18859
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인원
2-4 명
BGG추천: 3-3 명 -
게임시간
10-20 분
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연령
8+
BGG추천: 5+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Marco Guidara, Fabrizio Tronchin
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아티스트
Maurizio Faleschini
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인원
게임 소개
매일 정원의 보이지 않는 공간에서는 곤충의 파벌들이 그들의 거주 공간의 영역을 차지하기 위해 서로 싸운다. 어쩌면 지금 당신네 정원에서 이런 일이 벌어지고 있을지도 몰라요
정원 게릴라 게임은 적을 잡고 정원의 영역을 되찾아야 하는 재주 카드 게임입니다.
—출판사의 설명
정원 게릴라 게임은 곤충 카드를 던지고 정원을 장악해야 하는 손재주 게임입니다. 차례가 진행되는 동안 선수들은 자신의 손에서 카드를 골라 "을 통해 플레이해야 한다.회전&인용어; 던져서 위에서 떨어지거나 안전한 위치를 통과합니다. 카드를 넣으면 공격을 생성하며, 상대편의 카드를 포획하여 약탈품에 추가할 수 있습니다. 마지막 카드가 재생된 후, 각 플레이어는 전리품에 포획된 카드를 사용하여 자신의 승리 포인트를 계산합니다.
정원 게릴라 게임은 적을 잡고 정원의 영역을 되찾아야 하는 재주 카드 게임입니다.
—출판사의 설명
정원 게릴라 게임은 곤충 카드를 던지고 정원을 장악해야 하는 손재주 게임입니다. 차례가 진행되는 동안 선수들은 자신의 손에서 카드를 골라 "을 통해 플레이해야 한다.회전&인용어; 던져서 위에서 떨어지거나 안전한 위치를 통과합니다. 카드를 넣으면 공격을 생성하며, 상대편의 카드를 포획하여 약탈품에 추가할 수 있습니다. 마지막 카드가 재생된 후, 각 플레이어는 전리품에 포획된 카드를 사용하여 자신의 승리 포인트를 계산합니다.
Every day in the unseen space of the garden, factions of insects fight each other to claim the domain of their living space. Maybe this is occurring right now in your own garden...
Garden Guerrilla is a dexterity card game in which you have to catch enemies and reclaim the domain of the garden.
—description from the publisher
Garden Guerrilla is a dexterity game in which players will have to throw Insect cards and obtain the control of the garden! During their turn, players must choose a card from their hand and play it through a "Rotating" Throw, making it Fall from Above or through a Safe Placement. When a card is put into play it generates an Attack, and will be able to capture the opponent's cards which will be added to its Loot. After the last card has been played, each player calculates their Victory Points using the cards captured in their loot.
Garden Guerrilla is a dexterity card game in which you have to catch enemies and reclaim the domain of the garden.
—description from the publisher
Garden Guerrilla is a dexterity game in which players will have to throw Insect cards and obtain the control of the garden! During their turn, players must choose a card from their hand and play it through a "Rotating" Throw, making it Fall from Above or through a Safe Placement. When a card is put into play it generates an Attack, and will be able to capture the opponent's cards which will be added to its Loot. After the last card has been played, each player calculates their Victory Points using the cards captured in their loot.
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