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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Eiji Shishido
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아티스트
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인원
게임 소개
군대를 전장으로 소환하여 갑판을 꾸미고, 통치자를 보호하며, 링커와 싸워 승리하십시오!
기본 게임은 다음과 같이 시작한다.
캐릭터의 아크릴 스탠드 4개(Layer/J-Ruler 1개 및 링커 3개
20장 카드 덱(문자당 5장)
지도
점수 추적기
반대자들은 지도의 양쪽 끝에서 시작할 것이다 - 한 쪽 상대는 양면 지도의 어느 쪽을 사용할지 선택하는 반면, 다른 쪽 상대는 그들의 위치를 먼저 정하게 된다. 링커는 지도에서 시작하며(시작점은 카드에 지정됨) 눈금자는 점수 추적기에서 대기한다.
매 턴마다 플레이어는 자신의 군대가 움직이거나 공격하거나 방어할 수 있는 힘을 얻고, 눈금자는 점수 추적기를 따라 움직인다.
저자가 스코어 트래커의 "zero" 끝에 도달하면, 그들은 싸움에 참여하기 위해 전장으로 돌격합니다!
점수는 다음과 같이 매겨집니다.
상대편 전장 끝에 도달하기(1점)
상대방을 '덱 아웃'으로 만들기 - 카드를 모두 사용하고 무승부를 해야 하지만 뒤섞이지 않고는 무승부를 할 수 없는 경우, '덱 아웃'이며 상대에게 1점을 줍니다.
상대의 자를 물리치고 점수 추적기로 돌려보내기(2점)
가장 먼저 2점에 도달하거나 상대를 0점에 이르게 하는 선수가 승리합니다!
전체 게임에서는 5개의 링커와 1개의 자를 선택하여 플레이할 수 있습니다. 각 캐릭터는 하나의 Stat 카드와 5개의 Action 카드와 함께 제공되므로 총 30개의 Action 카드가 있습니다. 이 경기에서 사용할 20장의 카드를 선택하고 나머지 10장의 카드는 따로 두십시오. 총 20장의 액션 카드 한 벌로 경기를 진행하며, 각 링커 중 하나를 당신의 통치자가 지정한 공간에 보드에 세팅합니다. 기본 게임과 마찬가지로, 리더는 해당 리더의 값에 따라 점수 추적기에 올라가게 되며, 게임이 많은 라운드를 통과하면 J-Ruler로 게임에 참여하게 된다. 점수는 동일하게 계속됩니다.
—출판사의 설명
기본 게임은 다음과 같이 시작한다.
캐릭터의 아크릴 스탠드 4개(Layer/J-Ruler 1개 및 링커 3개
20장 카드 덱(문자당 5장)
지도
점수 추적기
반대자들은 지도의 양쪽 끝에서 시작할 것이다 - 한 쪽 상대는 양면 지도의 어느 쪽을 사용할지 선택하는 반면, 다른 쪽 상대는 그들의 위치를 먼저 정하게 된다. 링커는 지도에서 시작하며(시작점은 카드에 지정됨) 눈금자는 점수 추적기에서 대기한다.
매 턴마다 플레이어는 자신의 군대가 움직이거나 공격하거나 방어할 수 있는 힘을 얻고, 눈금자는 점수 추적기를 따라 움직인다.
저자가 스코어 트래커의 "zero" 끝에 도달하면, 그들은 싸움에 참여하기 위해 전장으로 돌격합니다!
점수는 다음과 같이 매겨집니다.
상대편 전장 끝에 도달하기(1점)
상대방을 '덱 아웃'으로 만들기 - 카드를 모두 사용하고 무승부를 해야 하지만 뒤섞이지 않고는 무승부를 할 수 없는 경우, '덱 아웃'이며 상대에게 1점을 줍니다.
상대의 자를 물리치고 점수 추적기로 돌려보내기(2점)
가장 먼저 2점에 도달하거나 상대를 0점에 이르게 하는 선수가 승리합니다!
전체 게임에서는 5개의 링커와 1개의 자를 선택하여 플레이할 수 있습니다. 각 캐릭터는 하나의 Stat 카드와 5개의 Action 카드와 함께 제공되므로 총 30개의 Action 카드가 있습니다. 이 경기에서 사용할 20장의 카드를 선택하고 나머지 10장의 카드는 따로 두십시오. 총 20장의 액션 카드 한 벌로 경기를 진행하며, 각 링커 중 하나를 당신의 통치자가 지정한 공간에 보드에 세팅합니다. 기본 게임과 마찬가지로, 리더는 해당 리더의 값에 따라 점수 추적기에 올라가게 되며, 게임이 많은 라운드를 통과하면 J-Ruler로 게임에 참여하게 된다. 점수는 동일하게 계속됩니다.
—출판사의 설명
Summon your armies to the battleground - customize your deck, protect your Ruler, and battle your Linkers to win the day!
A basic game starts with:
Four acrylic standees of your characters (one Ruler/J-Ruler and three Linkers)
A 20-card deck (five cards per character)
A map
Score Tracker
Opponents will start at either end of the map - one opponent chooses which side of the two-sided map will be used, while the other gets to place their standee first. Linkers begin on the map (starting spots are designated on their card) while Rulers wait on the score tracker to make their appearance.
Each turn, players gain energy to be used by their armies to move, attack or defend, while the Ruler moves along the Score Tracker:
Once the Ruler reaches the "zero" end of the Score Tracker, they charge onto the battlefield to join the fray!
Points are scored for:
Reaching the opponent's end of the battlefield (1 point)
Making the opponent 'deck out' - if a player uses all of their cards and needs to draw but can't without shuffling, it's a 'deck out' and worth 1 point to the opponent
Defeating an opponent's ruler and sending them back to the Score Tracker (2 points)
The first player to reach 2 points or bring their opponent to zero is victorious!
In the full game, you will choose 5 Linkers and 1 Ruler to play with. Each character comes with one stat card and 5 Action cards, so you have a total of 30 action cards. You will choose TWENTY of those cards to play with for this match, and set the 10 other cards aside. You will play the match with a deck of 20 total action cards, setting one of each Linker up on the board in the spaces designated by your Ruler. Just like in the basic game, the Ruler will then go on the score tracker, based on the value of that Ruler, and will enter the game as the J-Ruler once the game has passed that many rounds. Scoring will continue the same.
—description from the publisher
A basic game starts with:
Four acrylic standees of your characters (one Ruler/J-Ruler and three Linkers)
A 20-card deck (five cards per character)
A map
Score Tracker
Opponents will start at either end of the map - one opponent chooses which side of the two-sided map will be used, while the other gets to place their standee first. Linkers begin on the map (starting spots are designated on their card) while Rulers wait on the score tracker to make their appearance.
Each turn, players gain energy to be used by their armies to move, attack or defend, while the Ruler moves along the Score Tracker:
Once the Ruler reaches the "zero" end of the Score Tracker, they charge onto the battlefield to join the fray!
Points are scored for:
Reaching the opponent's end of the battlefield (1 point)
Making the opponent 'deck out' - if a player uses all of their cards and needs to draw but can't without shuffling, it's a 'deck out' and worth 1 point to the opponent
Defeating an opponent's ruler and sending them back to the Score Tracker (2 points)
The first player to reach 2 points or bring their opponent to zero is victorious!
In the full game, you will choose 5 Linkers and 1 Ruler to play with. Each character comes with one stat card and 5 Action cards, so you have a total of 30 action cards. You will choose TWENTY of those cards to play with for this match, and set the 10 other cards aside. You will play the match with a deck of 20 total action cards, setting one of each Linker up on the board in the spaces designated by your Ruler. Just like in the basic game, the Ruler will then go on the score tracker, based on the value of that Ruler, and will enter the game as the J-Ruler once the game has passed that many rounds. Scoring will continue the same.
—description from the publisher
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