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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-60 분
-
연령
13+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Andy York
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아티스트
Andy York
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인원
게임 소개
허점은 5x5 격자의 배틀로얄이다. 플레이어는 9개의 생명이 있는 게임 피스와 불멸의 유령 피스를 제어합니다.
움직임을 결정하기 위해 주사위를 굴립니다. 허점이 있는 정사각형은 플레이어가 그리드 주위를 이동할 수 있게 한다. 플레이어는 상대방의 게임 조각, 유령, 그리고 보드 중앙에 있는 거울을 탐색한다. 그러나 플레이어의 라이프 카운터 다이가 0이 되면 게임 피스가 보드에서 제거된다. 이는 더 이상 기회를 얻을 수 없는 선수들이 피해를 입고 설욕할 수 있는 기회를 제공한다. 게임 피스를 마지막으로 그리드에 올린 플레이어가 승리합니다.
사운드트랙은 독특한 옵션 요소이다. 오디오에는 플레이어가 턴을 잃어야 한다는 신호를 주기적인 신호들이 있다. 사운드트랙이 끝나면 게임이 끝난다. 이 변형에서는 가장 많은 생명을 가진 플레이어가 승리합니다.
—디자이너의 설명
움직임을 결정하기 위해 주사위를 굴립니다. 허점이 있는 정사각형은 플레이어가 그리드 주위를 이동할 수 있게 한다. 플레이어는 상대방의 게임 조각, 유령, 그리고 보드 중앙에 있는 거울을 탐색한다. 그러나 플레이어의 라이프 카운터 다이가 0이 되면 게임 피스가 보드에서 제거된다. 이는 더 이상 기회를 얻을 수 없는 선수들이 피해를 입고 설욕할 수 있는 기회를 제공한다. 게임 피스를 마지막으로 그리드에 올린 플레이어가 승리합니다.
사운드트랙은 독특한 옵션 요소이다. 오디오에는 플레이어가 턴을 잃어야 한다는 신호를 주기적인 신호들이 있다. 사운드트랙이 끝나면 게임이 끝난다. 이 변형에서는 가장 많은 생명을 가진 플레이어가 승리합니다.
—디자이너의 설명
Loophole is a battle royale on a 5 x 5 grid. Players control a game piece with 9 lives and an immortal ghost piece.
Dice are rolled to determine movement. Squares containing loopholes allow players to transport themselves around the grid. Players navigate opponent's game pieces, ghosts, and a mirror at the center of the board. If a player's life counter die reaches 0 - their game piece is removed from the board, however, their ghost piece remains in play. This offers players who can no longer win an opportunity to cause mischief and avenge their loss. The last player with their game piece on the grid wins.
A unique, optional element is the soundtrack. There are periodic cues in the audio that signal a player should lose a turn. When the soundtrack is over - the game is over. In this variation the player with the most remaining lives wins.
—description from the designer
Dice are rolled to determine movement. Squares containing loopholes allow players to transport themselves around the grid. Players navigate opponent's game pieces, ghosts, and a mirror at the center of the board. If a player's life counter die reaches 0 - their game piece is removed from the board, however, their ghost piece remains in play. This offers players who can no longer win an opportunity to cause mischief and avenge their loss. The last player with their game piece on the grid wins.
A unique, optional element is the soundtrack. There are periodic cues in the audio that signal a player should lose a turn. When the soundtrack is over - the game is over. In this variation the player with the most remaining lives wins.
—description from the designer
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