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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 3-4 명 -
게임시간
30-60 분
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연령
14+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Kim Åberg, Kim Jansson
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아티스트
Kim Jansson
-
인원
게임 소개
이것은 거대한 새들이 부족 부족들과 함께 일하는 대체 타임라인을 배경으로 한 전략/자원 관리 게임입니다.
플레이어는 부족을 위한 보급품과 새로운 기술을 찾기 위해 영역을 확장해야 합니다. 경쟁 종족들의 위협 또한 끊이지 않고 있다. 혹독한 기후에서 살아남기 위해서는 전략을 수정하고 상대편보다 앞서 생각해야 한다.
이 게임은 게임 보드에 있는 새를 위치(모든 언덕을 위치라고 함)로 이동시키는 방식으로 진행됩니다. 플레이어들은 선택할 수 있는 다양한 새들을 가지고 있고 그들은 모두 다른 능력을 가지고 있다.
이러한 장소에 플레이어는 자원을 확보하고 그 자원을 통해 새의 능력, 방어, 기술 개발을 향상시킬 수 있다.
그 장소들에서, 플레이어들은 새로운 기술을 개발하고 플레이어의 보드에서 퍼즐을 풀 때 필요한 테크 토큰과 퍼즐 토큰을 찾을 것이다.
두 선수가 싸울 때, 공격 선수는 공격 포인트를 수비수와 비교합니다. 패배한 플레이어는 패배한 새를 게임 보드에서 제거해야 하며 다시 사용할 수 없습니다.
플레이어 보드에 있는 퍼즐을 풀고 2가지 이상의 기술을 개발한 플레이어는 게임을 종료할 수 있습니다. 게임이 끝나면 플레이어는 자신의 포인트를 세어 승자를 알아낸다.
퍼즐의 점
각 소유 큐브로부터 1점
게임 보드에 있는 새 한 마리당 1점씩
게임 맵의 각 전초기지에서 1점씩 획득
완료된 각 기술에서 2점씩 획득
10개의 음식, 돌, 나무가 있으면 4점
—디자이너의 설명
플레이어는 부족을 위한 보급품과 새로운 기술을 찾기 위해 영역을 확장해야 합니다. 경쟁 종족들의 위협 또한 끊이지 않고 있다. 혹독한 기후에서 살아남기 위해서는 전략을 수정하고 상대편보다 앞서 생각해야 한다.
이 게임은 게임 보드에 있는 새를 위치(모든 언덕을 위치라고 함)로 이동시키는 방식으로 진행됩니다. 플레이어들은 선택할 수 있는 다양한 새들을 가지고 있고 그들은 모두 다른 능력을 가지고 있다.
이러한 장소에 플레이어는 자원을 확보하고 그 자원을 통해 새의 능력, 방어, 기술 개발을 향상시킬 수 있다.
그 장소들에서, 플레이어들은 새로운 기술을 개발하고 플레이어의 보드에서 퍼즐을 풀 때 필요한 테크 토큰과 퍼즐 토큰을 찾을 것이다.
두 선수가 싸울 때, 공격 선수는 공격 포인트를 수비수와 비교합니다. 패배한 플레이어는 패배한 새를 게임 보드에서 제거해야 하며 다시 사용할 수 없습니다.
플레이어 보드에 있는 퍼즐을 풀고 2가지 이상의 기술을 개발한 플레이어는 게임을 종료할 수 있습니다. 게임이 끝나면 플레이어는 자신의 포인트를 세어 승자를 알아낸다.
퍼즐의 점
각 소유 큐브로부터 1점
게임 보드에 있는 새 한 마리당 1점씩
게임 맵의 각 전초기지에서 1점씩 획득
완료된 각 기술에서 2점씩 획득
10개의 음식, 돌, 나무가 있으면 4점
—디자이너의 설명
This is a strategy/resource management game set in an alternate timeline where huge birds work alongside tribal clans.
Players must expand their territory in order to find supplies and new technologies for their tribes. The threat from rival clans is also a constant threat. You must adapt your strategies and think ahead of your opponents in order to survive the harsh climate.
The game is played by moving your birds on the game board through locations (every hill is called a location). Players have a variety of birds to choose from and they all have different abilities.
In these locations, players can build an outpost to secure resources and with the resources upgrade the bird's abilities, defense, or develop technologies.
On the locations, players will also find tech and puzzle tokens that are needed when developing new technologies and solving the puzzle on the player's board.
When two players battle, the attacking player compares the attack points against the defender's defense points. The losing player must then remove the defeated bird from the game board and can not use it again.
The player that has solved the puzzle on their player board and developed at least 2 technologies can choose to end the game. When the game is over players counts their points to find out who the winner is:
Points from the puzzle
1 point from each owned cube
1 point from each bird in play on the game boards
1 point from each outpost on the game map
2 points from each completed technology
4 points if the player has 10 food, stone, and wood
—description from the designer
Players must expand their territory in order to find supplies and new technologies for their tribes. The threat from rival clans is also a constant threat. You must adapt your strategies and think ahead of your opponents in order to survive the harsh climate.
The game is played by moving your birds on the game board through locations (every hill is called a location). Players have a variety of birds to choose from and they all have different abilities.
In these locations, players can build an outpost to secure resources and with the resources upgrade the bird's abilities, defense, or develop technologies.
On the locations, players will also find tech and puzzle tokens that are needed when developing new technologies and solving the puzzle on the player's board.
When two players battle, the attacking player compares the attack points against the defender's defense points. The losing player must then remove the defeated bird from the game board and can not use it again.
The player that has solved the puzzle on their player board and developed at least 2 technologies can choose to end the game. When the game is over players counts their points to find out who the winner is:
Points from the puzzle
1 point from each owned cube
1 point from each bird in play on the game boards
1 point from each outpost on the game map
2 points from each completed technology
4 points if the player has 10 food, stone, and wood
—description from the designer
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