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BGG랭킹
BGG전체 : 18100
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-240 분
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연령
16+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Richard Nguyen-Marshall
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아티스트
Devisha Binns
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인원
게임 소개
고케인은 2명에서 6명의 선수들이 가장 수익성이 좋은 코카인 밀매망을 구축하기 위해 경쟁하는 다인기 바둑 게임이다. 고케인은 중국의 웨이치, 한국의 바둑, 그리고 일본의 바둑으로 알려진 고대 주변 돌들의 지역 제어 기술을 사용한다.
고케인은 지역 통제와 물류 및 경제 효율성의 게임입니다. 다목적 보안 셀을 배치하여 영역을 통제합니다. 해당 지역을 사용하여 제품을 구매, 배송 또는 판매합니다. 밀수 파이프라인 인프라를 구축하여 더 많은 제품을 더 많은 위치로 더 빠르게 이동할 수 있습니다. 정치적 영향력을 행사하여 차단 작업으로부터 발송물을 보호하고 법 집행을 활용하여 상대편과 공급 라인을 방해하십시오.
네 차례에, 너는:
- 1가지 작업(구매/구축, 제품 운송 또는 판매)을 선택합니다.
- 그런 다음 1개의 셀(즉, 1개의 Go Stone)을 전개합니다.
+ 당신의 차례 중이나 상대방의 차례 중 어느 시점에서든지, 플레이어는 상대방의 제품을 탈취하기 위해 태스크포스 차단 작전을 시작할 수 있다. 이것은 확률에 근거한 두 개의 6면 주사위의 롤이며, 플레이어가 얼마나 정치적 영향력을 가지고 있는지에 따라 조정된다.
바둑 역학을 사용하여 영역을 얻거나 잃습니다. 그런 점에서 이 게임은 전략적인 기술을 가진 추상적인 게임이다. 더 많은 지역에서 영토를 통제할 수 있는 플레이어들은 전형적으로 그들의 상대보다 더 빨리 돈을 벌 수 있는 더 나은 경제 엔진을 구축할 수 있다.
10억 달러에 도달한 첫 번째 선수가 승리합니다. 일반적으로 이 동작은 30~40회전 사이의 시점에 발생합니다.
제품을 가장 효율적으로 가장 수익성 있게 움직일 수 있는 사람이 승리할 것이다. 동맹은 게임 전반에 걸쳐 만들어지고 깨질 수 있으며, 활기찬 플레이어 상호작용을 가능하게 한다.
고케인은 지역 통제와 물류 및 경제 효율성의 게임입니다. 다목적 보안 셀을 배치하여 영역을 통제합니다. 해당 지역을 사용하여 제품을 구매, 배송 또는 판매합니다. 밀수 파이프라인 인프라를 구축하여 더 많은 제품을 더 많은 위치로 더 빠르게 이동할 수 있습니다. 정치적 영향력을 행사하여 차단 작업으로부터 발송물을 보호하고 법 집행을 활용하여 상대편과 공급 라인을 방해하십시오.
네 차례에, 너는:
- 1가지 작업(구매/구축, 제품 운송 또는 판매)을 선택합니다.
- 그런 다음 1개의 셀(즉, 1개의 Go Stone)을 전개합니다.
+ 당신의 차례 중이나 상대방의 차례 중 어느 시점에서든지, 플레이어는 상대방의 제품을 탈취하기 위해 태스크포스 차단 작전을 시작할 수 있다. 이것은 확률에 근거한 두 개의 6면 주사위의 롤이며, 플레이어가 얼마나 정치적 영향력을 가지고 있는지에 따라 조정된다.
바둑 역학을 사용하여 영역을 얻거나 잃습니다. 그런 점에서 이 게임은 전략적인 기술을 가진 추상적인 게임이다. 더 많은 지역에서 영토를 통제할 수 있는 플레이어들은 전형적으로 그들의 상대보다 더 빨리 돈을 벌 수 있는 더 나은 경제 엔진을 구축할 수 있다.
10억 달러에 도달한 첫 번째 선수가 승리합니다. 일반적으로 이 동작은 30~40회전 사이의 시점에 발생합니다.
제품을 가장 효율적으로 가장 수익성 있게 움직일 수 있는 사람이 승리할 것이다. 동맹은 게임 전반에 걸쳐 만들어지고 깨질 수 있으며, 활기찬 플레이어 상호작용을 가능하게 한다.
GoCaine is a multiplayer Go game in which 2 to 6 players compete to build the most lucrative cocaine trafficking network. GoCaine uses area control mechanics from the ancient game of surrounding stones known as Weiqi in China, Baduk in Korea, and Go in Japan.
GoCaine is a game of both area control and of logistical and economic efficiency. Deploy multipurpose security cells to gain control of territory. Use your territories to buy, ship, or sell your product. Build smuggling pipeline infrastructure so you can move more product more quickly to more locations. Buy political influence to help protect your shipments from interdiction operations and to utilize law enforcement to disrupt your opponents’ supply lines.
On your turn, you:
- Choose 1 action (either: buy/build, transport product, or sell product).
- Then deploys 1 cell (i.e. 1 Go stone)
+ at any point during your turn or during an opponent's turn, a player may launch a Task Force Interdiction action to seize an opponent's product. This is a probability based roll of two six-sided dice, adjusted by how much political influence the player has.
Territory is gained or lost using Go mechanics. In this regard, the game is an abstract game of strategic skill. Players who are able to control territory in more zones typically are able to then build a better economic engine to make money faster than their opponents.
The first player to reach $1 billion wins. Typically this happens at some point between 30 to 40 turns.
Whoever can move the most product the most efficiently and the most profitably will be victorious. Alliances can be made and broken throughout the game, making for lively player interactions.
GoCaine is a game of both area control and of logistical and economic efficiency. Deploy multipurpose security cells to gain control of territory. Use your territories to buy, ship, or sell your product. Build smuggling pipeline infrastructure so you can move more product more quickly to more locations. Buy political influence to help protect your shipments from interdiction operations and to utilize law enforcement to disrupt your opponents’ supply lines.
On your turn, you:
- Choose 1 action (either: buy/build, transport product, or sell product).
- Then deploys 1 cell (i.e. 1 Go stone)
+ at any point during your turn or during an opponent's turn, a player may launch a Task Force Interdiction action to seize an opponent's product. This is a probability based roll of two six-sided dice, adjusted by how much political influence the player has.
Territory is gained or lost using Go mechanics. In this regard, the game is an abstract game of strategic skill. Players who are able to control territory in more zones typically are able to then build a better economic engine to make money faster than their opponents.
The first player to reach $1 billion wins. Typically this happens at some point between 30 to 40 turns.
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