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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
-
인원
게임 소개
로스 인테이블스는 모듈형 보드와 하우스를 이용한 밀수 및 추격 레이스 게임이다.
이들을 하나로 묶어 매번 신도시를 만드는 6개의 이사회 기지가 있다.
한 무더기에 여러 종류의 카드가 있습니다. 다행히 녹음, 액션, 알람, 팁, 추가, 급습, 폭발, 사고.
행운의 것들은 나중에 사용하기 위해 손에 넣어둘 수 있고, 나머지는 즉시 실행되어 버려집니다.
경찰서(비밀/가짜)와 증류소(불법/가짜) 모두 칠판에 붙일 타일이 있다.
7개의 건물, 1개의 은행, 2개의 경찰서, 2개의 바가 있으며, 각 건물은 선수들의 근거지이다.
차에는 토큰을 밀수품으로 숨길 수 있는 많은 차들이 있습니다.
조직폭력배들은 밀수나 절도를 통해 최대한 많은 돈을 벌어야 하고, 경찰은 증류소와 차량을 해체해 가로채야 한다.
조직폭력배들은 축적된 돈을 통해 승리하고, 경찰은 압수된 자동차 스틸의 양만큼 그것을 합니다.
특정 도로를 통한 출구를 막기 위해 통제 장벽을 설치할 수 있다.
조직폭력배들은 밀수품을 전달하거나 은행을 털고 이사회를 떠날 때까지 도망쳐야 한다.
각 팀의 난이도를 좌우하는 만큼 중앙경찰과 술집 건물, 비밀경찰서와 양조장 타일의 전략적 배치가 중요하다.
경찰은 양조장 타일이 창살과 창살에서 빠져나가지 않도록 노력해야 한다.
마피아 팀은 박해를 줄이기 위해 양조장을 술집 근처와 도시의 출구 근처에 항상 도로나 거리가 아닌 건물 블록에 배치하도록 노력해야 한다.
벤치는 양 팀 간의 상호 합의에 의해 배치된다.
자동차는 각 선수의 베이스가 있는 모듈의 보드에 배치된다.
게임은 다음과 같이 진행되는데, 한 선수가 카드를 뽑아서 나온 대로 게임을 하거나 저장하고, 몇 대의 차가 움직이고 얼마나 움직이는지 결정하는 주사위를 굴리는데, 같은 로드셀에 2대가 있을 수는 없지만 추월할 수는 있다.
특수 가치 다이는 강도 사건 동안 은행에 얼마나 많은 돈이 있는지 결정하기 위해 사용됩니다.
경찰은 은행 강도 사건이나 증류소에서 배달된 후 발견된 모든 갱스터 차를 가로채려고 노력해야 한다.
차가 비밀경찰서를 지나가면 경찰은 타일을 돌려 옆 차량을 수색해 가로챌 수 있다.
밀수품을 소지한 차량은 즉시 비밀경찰서에 정차하고 벌금을 물어야 한다. 그렇지 않으면 제거된다.
등록권을 주고 밀수업자인지 아닌지 알 수 있는 편지들이 있다.
순찰차로 수색을 결정했는데 밀수품이 없는 경우, 주사위 사격이 있을 경우 경찰차를 잃을 위험도 있다. 승부차기에서는 주사위 굴리기 및 수식어 카드에 따라 상대방이 체포/철수되거나 사망할 수 있다.
또한 증류소 타일을 발견하고 해체하여 적절한 카드를 재생하거나 비밀 경찰서 타일의 상황을 탐지하여 통제를 피해야 합니다.
이 카드는 또한 도시의 일부 출구를 폐쇄하는 통제 장벽을 한 팀과 다른 팀으로 이동할 수 있게 한다.
밀수꾼과 도둑들은 도시를 떠나자마자 그들의 목적을 달성하고 그에 상응하는 경제적 보상을 얻는다.
경찰들은 자동차가 도시를 떠나지 못하게 하고, 체포하거나 살해하며, 증류소를 해체함으로써 그들의 목적을 달성한다.
이 게임은 갱단 부대의 절반이 사라지거나(자동차와 타일), 그들이 미리 정해진 액수의 돈을 모으면 끝난다.
이들을 하나로 묶어 매번 신도시를 만드는 6개의 이사회 기지가 있다.
한 무더기에 여러 종류의 카드가 있습니다. 다행히 녹음, 액션, 알람, 팁, 추가, 급습, 폭발, 사고.
행운의 것들은 나중에 사용하기 위해 손에 넣어둘 수 있고, 나머지는 즉시 실행되어 버려집니다.
경찰서(비밀/가짜)와 증류소(불법/가짜) 모두 칠판에 붙일 타일이 있다.
7개의 건물, 1개의 은행, 2개의 경찰서, 2개의 바가 있으며, 각 건물은 선수들의 근거지이다.
차에는 토큰을 밀수품으로 숨길 수 있는 많은 차들이 있습니다.
조직폭력배들은 밀수나 절도를 통해 최대한 많은 돈을 벌어야 하고, 경찰은 증류소와 차량을 해체해 가로채야 한다.
조직폭력배들은 축적된 돈을 통해 승리하고, 경찰은 압수된 자동차 스틸의 양만큼 그것을 합니다.
특정 도로를 통한 출구를 막기 위해 통제 장벽을 설치할 수 있다.
조직폭력배들은 밀수품을 전달하거나 은행을 털고 이사회를 떠날 때까지 도망쳐야 한다.
각 팀의 난이도를 좌우하는 만큼 중앙경찰과 술집 건물, 비밀경찰서와 양조장 타일의 전략적 배치가 중요하다.
경찰은 양조장 타일이 창살과 창살에서 빠져나가지 않도록 노력해야 한다.
마피아 팀은 박해를 줄이기 위해 양조장을 술집 근처와 도시의 출구 근처에 항상 도로나 거리가 아닌 건물 블록에 배치하도록 노력해야 한다.
벤치는 양 팀 간의 상호 합의에 의해 배치된다.
자동차는 각 선수의 베이스가 있는 모듈의 보드에 배치된다.
게임은 다음과 같이 진행되는데, 한 선수가 카드를 뽑아서 나온 대로 게임을 하거나 저장하고, 몇 대의 차가 움직이고 얼마나 움직이는지 결정하는 주사위를 굴리는데, 같은 로드셀에 2대가 있을 수는 없지만 추월할 수는 있다.
특수 가치 다이는 강도 사건 동안 은행에 얼마나 많은 돈이 있는지 결정하기 위해 사용됩니다.
경찰은 은행 강도 사건이나 증류소에서 배달된 후 발견된 모든 갱스터 차를 가로채려고 노력해야 한다.
차가 비밀경찰서를 지나가면 경찰은 타일을 돌려 옆 차량을 수색해 가로챌 수 있다.
밀수품을 소지한 차량은 즉시 비밀경찰서에 정차하고 벌금을 물어야 한다. 그렇지 않으면 제거된다.
등록권을 주고 밀수업자인지 아닌지 알 수 있는 편지들이 있다.
순찰차로 수색을 결정했는데 밀수품이 없는 경우, 주사위 사격이 있을 경우 경찰차를 잃을 위험도 있다. 승부차기에서는 주사위 굴리기 및 수식어 카드에 따라 상대방이 체포/철수되거나 사망할 수 있다.
또한 증류소 타일을 발견하고 해체하여 적절한 카드를 재생하거나 비밀 경찰서 타일의 상황을 탐지하여 통제를 피해야 합니다.
이 카드는 또한 도시의 일부 출구를 폐쇄하는 통제 장벽을 한 팀과 다른 팀으로 이동할 수 있게 한다.
밀수꾼과 도둑들은 도시를 떠나자마자 그들의 목적을 달성하고 그에 상응하는 경제적 보상을 얻는다.
경찰들은 자동차가 도시를 떠나지 못하게 하고, 체포하거나 살해하며, 증류소를 해체함으로써 그들의 목적을 달성한다.
이 게임은 갱단 부대의 절반이 사라지거나(자동차와 타일), 그들이 미리 정해진 액수의 돈을 모으면 끝난다.
Los Intocables is a game of smuggling and chase racing with modular board and houses.
There are 6 board bases to put them together creating a new city each time.
There are different types of cards in a pile: Luckily, record, action, alarm, tip, extra, raid, explosion, incident.
The lucky ones can be kept in hand for later use, the rest are immediately executed and discarded.
There are tiles to place on the board, both police station (secret / fake) and distillery (illegal / fake)
There are 7 buildings, 1 bank, 2 police stations and 2 bars, each building is a player's base.
There are many cars, in cars you can hide tokens as contraband.
The gangsters must obtain as much money as possible through smuggling or theft and the police must intercept them by dismantling distilleries and vehicles
The gangsters win by accumulated money while the policemen do it by the amount of confiscated car-stills.
Control barriers can be placed to prevent exits through certain streets.
Gangsters must flee after delivering contraband or robbing a bank as they are marked until they leave the board.
The strategic placement of the central police and bar buildings and the secret police station and distillery tiles is important as it determines the difficulty of each team.
The police should try to keep distillery tiles away from bars and bars from exits.
The mafia team for their part should try to place the distilleries near the bars and these near the exits of the city to reduce the persecution, always in blocks of buildings and not on the road or street.
The bench is placed by mutual agreement between both teams.
The cars are placed on the board in the module where each player's base is located.
The game progresses as follows, a player draws a card and plays or saves it according to the one that came out, makes a dice roll that resolves how many cars are moving and how much they are moving, there cannot be 2 cars in the same road cell, but it can be overtaken.
The special value die is used to determine how much money is in the bank during a robbery.
The cops must try to intercept all the gangster cars discovered, following a bank robbery or a delivery from a distillery.
When a car passes a secret police station, the police can intercept it by turning the tile and searching the vehicles next to it.
A vehicle with contraband is immediately stopped at the secret police station control and must pay a fine or it is eliminated,
There are letters that give the right to registration and that allow you to see if you are a smuggler or not.
You can also risk losing a police car if you decide to search with a patrol car and there is no contraband, but if there is a shooting of the dice. In the shootout, either party may be arrested / withdrawn or killed depending on the dice rolls and modifier cards played.
You also have to discover and dismantle the distillery tiles, playing the appropriate cards or detect the situation of the secret police station tiles to avoid their controls.
The cards also allow moving the control barriers that close some of the exits of the city, both to one team and another.
The smugglers and thieves achieve their objective as soon as they manage to leave the city and obtain the corresponding economic reward.
The policemen achieve their objectives by preventing the cars from leaving the city, arresting or killing them, and dismantling distilleries.
The game ends when half of the gangsters' troops disappear (cars and / or tiles) or when they manage to accumulate a predetermined amount of money.
There are 6 board bases to put them together creating a new city each time.
There are different types of cards in a pile: Luckily, record, action, alarm, tip, extra, raid, explosion, incident.
The lucky ones can be kept in hand for later use, the rest are immediately executed and discarded.
There are tiles to place on the board, both police station (secret / fake) and distillery (illegal / fake)
There are 7 buildings, 1 bank, 2 police stations and 2 bars, each building is a player's base.
There are many cars, in cars you can hide tokens as contraband.
The gangsters must obtain as much money as possible through smuggling or theft and the police must intercept them by dismantling distilleries and vehicles
The gangsters win by accumulated money while the policemen do it by the amount of confiscated car-stills.
Control barriers can be placed to prevent exits through certain streets.
Gangsters must flee after delivering contraband or robbing a bank as they are marked until they leave the board.
The strategic placement of the central police and bar buildings and the secret police station and distillery tiles is important as it determines the difficulty of each team.
The police should try to keep distillery tiles away from bars and bars from exits.
The mafia team for their part should try to place the distilleries near the bars and these near the exits of the city to reduce the persecution, always in blocks of buildings and not on the road or street.
The bench is placed by mutual agreement between both teams.
The cars are placed on the board in the module where each player's base is located.
The game progresses as follows, a player draws a card and plays or saves it according to the one that came out, makes a dice roll that resolves how many cars are moving and how much they are moving, there cannot be 2 cars in the same road cell, but it can be overtaken.
The special value die is used to determine how much money is in the bank during a robbery.
The cops must try to intercept all the gangster cars discovered, following a bank robbery or a delivery from a distillery.
When a car passes a secret police station, the police can intercept it by turning the tile and searching the vehicles next to it.
A vehicle with contraband is immediately stopped at the secret police station control and must pay a fine or it is eliminated,
There are letters that give the right to registration and that allow you to see if you are a smuggler or not.
You can also risk losing a police car if you decide to search with a patrol car and there is no contraband, but if there is a shooting of the dice. In the shootout, either party may be arrested / withdrawn or killed depending on the dice rolls and modifier cards played.
You also have to discover and dismantle the distillery tiles, playing the appropriate cards or detect the situation of the secret police station tiles to avoid their controls.
The cards also allow moving the control barriers that close some of the exits of the city, both to one team and another.
The smugglers and thieves achieve their objective as soon as they manage to leave the city and obtain the corresponding economic reward.
The policemen achieve their objectives by preventing the cars from leaving the city, arresting or killing them, and dismantling distilleries.
The game ends when half of the gangsters' troops disappear (cars and / or tiles) or when they manage to accumulate a predetermined amount of money.
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