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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-5 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
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연령
4+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Thilo Hutzler
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아티스트
Stefan Lohr
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인원
게임 소개
버디는 매우 다른 두 가지 방법으로 연주될 수 있습니다. 색을 맞추거나 새를 모으거나 이미 설정된 새 카드를 내려놓거나 두 가지 게임 모두 많은 재미를 보장하고 어린이와 스쿼의 매칭 능력을 개발한다.
첫 번째 게임: 새에게 먹이를 주기
그 순간 그 새들은 그들 주변에서 먹을 것을 찾을 수 없고 인간의 도움이 필요하다. 새들이 배고프지 않게 먹이로 유혹하세요. 25장의 새 카드가 뒤섞인 다음 탁자 위에 엎드린 채로 펼쳐집니다. 세 개의 임의의 카드가 위를 향해 남겨져 있어서 모든 플레이어가 볼 수 있고 주사위는 다음과 같다.
근처에 있다.
새집을 굴리는 첫 번째 플레이어가 시작합니다. 그리고 나서 그는 세 개의 얼굴 카드 중 하나를 선택하고, 일치하는 색을 굴려 선택된 새를 유인하려고 한다. 플레이어는 총 3번의 시도를 할 수 있으며, 각 시도와 일치하는 주사위를 따로 두고 남은 시간 동안 주사위를 굴리거나 죽을 수 있다. 새집의 그림은 조커 역할을 하며 어떤 색깔도 나타낼 수 있다. 다이의 X는 &bdquo입니다.레임덕과 캔은 어디에도 배치되지 않습니다. 만약 플레이어가 주사위를 세 번 굴린 후 모든 색을 가릴 수 있다면, 카드를 다시 넣어야 한다. 그리고 다음 선수’s. 만약 이전 플레이어가 새를 모을 수 있었다면, 새로운 카드가 위로 향하게 되어 다시 위로 향하게 된다. 게임의 목적은 같은 종류의 새 3마리를 유인하는 것입니다.
한 선수가 같은 새 3마리를 유인하면 게임이 종료된다. 그 선수가 라운드에서 이겼습니다. 한 명도 성공하지 못하면 새를 가장 많이 모은 사람이 이긴다.
2차전: 버드 도미노
여러분은 모든 새들을 긴 사슬의 새들에 연결할 수 있나요? 여러분의 모든 새들을 긴 줄의 새들에 붙이는 첫 번째 선수가 되도록 노력하세요. 25장의 새 카드는 완전히 섞어서 탁자 위에 엎드린 채로 펼쳐져 있고, 가운데 있는 한 장은 위로 뒤집혀 있고, 한 장은 근처에 놓여 있다. 그리고 나서 각 플레이어에게 4장의 새 카드가 주어집니다.
새집을 굴리는 첫 번째 플레이어가 시작합니다. 새집을 굴리는 첫 번째 플레이어가 시작합니다. 그는 주사위 하나로 구르는데 다음과 같은 가능성이 있다.
색상을 굴립니다. 롤링되는 색상은 가운데 카드의 &ldqu;free 색상 포인트”와 일치하며, 현역 선수가 가지고 있는 새 카드 중 하나와 동일한 색상을 보여줍니다. 매우 좋습니다. 새 카드를 넣을 수 있습니다.
색상을 굴립니다. 롤링되는 색상이 “자유 색상 포인트가 아니거나 활성 플레이어가 새 카드를 가지고 있지 않습니다. 아쉽지만 다음 플레이어 차례입니다.
&ldquo를 굴립니다.레임덕”: 활성 플레이어가 <벌칙 카드”를 뽑습니다.
조커를 굴립니다. 활성 플레이어는 자유롭고 일치하는 색상 포인트에 임의 카드를 둘 수 있습니다.
자신의 모든 버드 카드를 가장 먼저 놓은 플레이어가 게임에서 승리합니다.
첫 번째 게임: 새에게 먹이를 주기
그 순간 그 새들은 그들 주변에서 먹을 것을 찾을 수 없고 인간의 도움이 필요하다. 새들이 배고프지 않게 먹이로 유혹하세요. 25장의 새 카드가 뒤섞인 다음 탁자 위에 엎드린 채로 펼쳐집니다. 세 개의 임의의 카드가 위를 향해 남겨져 있어서 모든 플레이어가 볼 수 있고 주사위는 다음과 같다.
근처에 있다.
새집을 굴리는 첫 번째 플레이어가 시작합니다. 그리고 나서 그는 세 개의 얼굴 카드 중 하나를 선택하고, 일치하는 색을 굴려 선택된 새를 유인하려고 한다. 플레이어는 총 3번의 시도를 할 수 있으며, 각 시도와 일치하는 주사위를 따로 두고 남은 시간 동안 주사위를 굴리거나 죽을 수 있다. 새집의 그림은 조커 역할을 하며 어떤 색깔도 나타낼 수 있다. 다이의 X는 &bdquo입니다.레임덕과 캔은 어디에도 배치되지 않습니다. 만약 플레이어가 주사위를 세 번 굴린 후 모든 색을 가릴 수 있다면, 카드를 다시 넣어야 한다. 그리고 다음 선수’s. 만약 이전 플레이어가 새를 모을 수 있었다면, 새로운 카드가 위로 향하게 되어 다시 위로 향하게 된다. 게임의 목적은 같은 종류의 새 3마리를 유인하는 것입니다.
한 선수가 같은 새 3마리를 유인하면 게임이 종료된다. 그 선수가 라운드에서 이겼습니다. 한 명도 성공하지 못하면 새를 가장 많이 모은 사람이 이긴다.
2차전: 버드 도미노
여러분은 모든 새들을 긴 사슬의 새들에 연결할 수 있나요? 여러분의 모든 새들을 긴 줄의 새들에 붙이는 첫 번째 선수가 되도록 노력하세요. 25장의 새 카드는 완전히 섞어서 탁자 위에 엎드린 채로 펼쳐져 있고, 가운데 있는 한 장은 위로 뒤집혀 있고, 한 장은 근처에 놓여 있다. 그리고 나서 각 플레이어에게 4장의 새 카드가 주어집니다.
새집을 굴리는 첫 번째 플레이어가 시작합니다. 새집을 굴리는 첫 번째 플레이어가 시작합니다. 그는 주사위 하나로 구르는데 다음과 같은 가능성이 있다.
색상을 굴립니다. 롤링되는 색상은 가운데 카드의 &ldqu;free 색상 포인트”와 일치하며, 현역 선수가 가지고 있는 새 카드 중 하나와 동일한 색상을 보여줍니다. 매우 좋습니다. 새 카드를 넣을 수 있습니다.
색상을 굴립니다. 롤링되는 색상이 “자유 색상 포인트가 아니거나 활성 플레이어가 새 카드를 가지고 있지 않습니다. 아쉽지만 다음 플레이어 차례입니다.
&ldquo를 굴립니다.레임덕”: 활성 플레이어가 <벌칙 카드”를 뽑습니다.
조커를 굴립니다. 활성 플레이어는 자유롭고 일치하는 색상 포인트에 임의 카드를 둘 수 있습니다.
자신의 모든 버드 카드를 가장 먼저 놓은 플레이어가 게임에서 승리합니다.
Birdy can be played in two very different ways. Whether it involves matching colours and collecting birds or putting down bird cards on ones that have already been set out – both game variants promise loads of fun and develop children’s matching abilities.
Game 1: Feeding the birds
At the moment the birds can’t find anything to eat around them and need help from humans. Attract the birds with food so that they don’t have to go hungry. The 25 bird cards are shuffled and then spread out on the table face down. Three arbitrary cards are left face up so they are visible to all players, and the dice are
placed nearby.
The first player to roll a birdhouse starts. He then chooses one of the 3 face-up cards and tries to attract the selected bird by rolling the matching colours. The player has a total of 3 attempts, and can set aside any matching dice with each attempt – and continue to roll the dice/die the remaining times. The picture of a birdhouse functions as a joker and can stand for any colour. The X on the die is a „Lame Duck“, and can’t be placed anywhere. If the player manages to cover all colours after rolling the dice (a maximum of) three times, he can keep the card – otherwise, he has to put the card back. It is then the next player’s turn. If the previous player was able to collect a bird, then a new card is turned face up, so that there are 3 cards face up again. The object of the game is to attract 3 of the same kind of bird.
The game ends when one player has attracted 3 of the same birds. That player wins the round. If none of the players succeeds, the one who has collected the most birds wins.
Game 2: Bird dominoes
Can you link all of the birds onto the long chain of birds? Try to be the first player to attach all of your birds to the long row of birds. The 25 bird cards are shuffled thoroughly and spread out face down on the table – one card in the middle is turned face up, and one die is placed nearby. Then each player is given 4 bird cards to start with.
The first player to roll a birdhouse starts. The first player to roll a birdhouse starts. He rolls with one die, and there are the following possibilities:
Rolls a colour: The colour that is rolled matches a “free colour point” on the card in the middle and one of the bird cards that the active player has shows the same colour – very good, the bird card can be placed
Rolls a colour: The colour that is rolled is not a “free colour point” or the active player doesn’t have a bird card that shows the colour – too bad, it’s the next player’s turn
Rolls a “Lame Duck”: The active player draws a “penalty card”
Rolls a joker: The active player can place an arbitrary card on a free and matching colour point
The player who is first to place all of his bird cards wins the game.
Game 1: Feeding the birds
At the moment the birds can’t find anything to eat around them and need help from humans. Attract the birds with food so that they don’t have to go hungry. The 25 bird cards are shuffled and then spread out on the table face down. Three arbitrary cards are left face up so they are visible to all players, and the dice are
placed nearby.
The first player to roll a birdhouse starts. He then chooses one of the 3 face-up cards and tries to attract the selected bird by rolling the matching colours. The player has a total of 3 attempts, and can set aside any matching dice with each attempt – and continue to roll the dice/die the remaining times. The picture of a birdhouse functions as a joker and can stand for any colour. The X on the die is a „Lame Duck“, and can’t be placed anywhere. If the player manages to cover all colours after rolling the dice (a maximum of) three times, he can keep the card – otherwise, he has to put the card back. It is then the next player’s turn. If the previous player was able to collect a bird, then a new card is turned face up, so that there are 3 cards face up again. The object of the game is to attract 3 of the same kind of bird.
The game ends when one player has attracted 3 of the same birds. That player wins the round. If none of the players succeeds, the one who has collected the most birds wins.
Game 2: Bird dominoes
Can you link all of the birds onto the long chain of birds? Try to be the first player to attach all of your birds to the long row of birds. The 25 bird cards are shuffled thoroughly and spread out face down on the table – one card in the middle is turned face up, and one die is placed nearby. Then each player is given 4 bird cards to start with.
The first player to roll a birdhouse starts. The first player to roll a birdhouse starts. He rolls with one die, and there are the following possibilities:
Rolls a colour: The colour that is rolled matches a “free colour point” on the card in the middle and one of the bird cards that the active player has shows the same colour – very good, the bird card can be placed
Rolls a colour: The colour that is rolled is not a “free colour point” or the active player doesn’t have a bird card that shows the colour – too bad, it’s the next player’s turn
Rolls a “Lame Duck”: The active player draws a “penalty card”
Rolls a joker: The active player can place an arbitrary card on a free and matching colour point
The player who is first to place all of his bird cards wins the game.
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