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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-40 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
-
아티스트
-
인원
게임 소개
코로나19 범유행의 시작으로 시간을 거슬러 올라가 정부의 역할에 빠져들며, 자국에서 질병을 억제하기 위한 다양한 조치를 시행하면서, 다른 형태의 문제가 발생하는 동안 가장 많은 코로나19 환자를 구하라. 각 상황에서 어떤 공중 보건 조치를 채택해야 하는지 알아보고 상황이 정말 어려워지면 국제적인 협력을 요청하십시오.
Lockdown!은 2~6명의 플레이어가 카드를 초안하고 COVID 관리 조치를 배치하여 환자를 해당 위치로 보내는 재미있고 교육적이며 경쟁적인 카드 게임입니다. 게임의 목표는 상대보다 더 많은 점수를 얻는 것입니다. 카드를 사용하여 다른 플레이어의 코로나 관리 조치를 방해합니다. 각각의 치료된 환자는 당신에게 포인트를 줍니다. 게임 종료 시 상대보다 더 많은 환자를 치료한 경우 승리합니다.
—디자이너의 설명
Lockdown!은 2~6명의 플레이어가 카드를 초안하고 COVID 관리 조치를 배치하여 환자를 해당 위치로 보내는 재미있고 교육적이며 경쟁적인 카드 게임입니다. 게임의 목표는 상대보다 더 많은 점수를 얻는 것입니다. 카드를 사용하여 다른 플레이어의 코로나 관리 조치를 방해합니다. 각각의 치료된 환자는 당신에게 포인트를 줍니다. 게임 종료 시 상대보다 더 많은 환자를 치료한 경우 승리합니다.
—디자이너의 설명
Travel back in time to the beginning of the COVID-19 pandemic and slip into the role of governments, as they implement various measures to contain the disease in their country, Save the most COVID-19 patients, while different forms of trouble arise on the way. Find out which public health measure to employ in each situation and ask for international collaboration when things get really tough.
Lockdown! is a fun and educational, competitive card game for 2 to 6 players where players draft cards and try to lay out COVID management measures and sending the patients to the relevant location. The goal of the game is to score more points than your opponent(s). Make use of cards to disrupt other players COVID management measures. each treated patient earns you a point. You win if you have treated more patients than your opponent(s) at the end of the game.
—description from the designer
Lockdown! is a fun and educational, competitive card game for 2 to 6 players where players draft cards and try to lay out COVID management measures and sending the patients to the relevant location. The goal of the game is to score more points than your opponent(s). Make use of cards to disrupt other players COVID management measures. each treated patient earns you a point. You win if you have treated more patients than your opponent(s) at the end of the game.
—description from the designer
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