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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-100 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-15 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jacob Salmela
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아티스트
-
인원
게임 소개
Go와 XeLaTeX로 절차적으로 생성된 1-100명의 플레이어를 위한 협력 PnP 서바이벌 게임입니다. 밤마다 일어나는 사건을 참고, 자원을 찾고, 아이템을 만들고, 정신 건강을 관리함으로써 8일 밤을 살아남도록 노력하라.
라굴치를 할 때마다 소프트웨어 프로그램을 사용하여 새로운 게임을 생성한다. 이 프로그램은 게임 시트를 무작위로 생성합니다. 플레이어 수에 상관없이 원하는 만큼 인쇄합니다.
매일 밤 주사위를 굴려 이벤트 효과를 적용합니다. 낮 동안, 물건을 찾기 위해 다시 굴려라. 선택적으로, 여러분은 먹이를 찾을 때 추가적인 가치를 얻기 위해 정신 건강을 줄일 수 있습니다.
플레이어들은 자신의 발굴된 아이템을 사용하여 개인적으로 도움이 되는 아이템을 제작하거나, 대피소나 불과 같은 더 큰 아이템을 제작하는 그룹에 기여할 수 있다.
—디자이너의 설명
라굴치를 할 때마다 소프트웨어 프로그램을 사용하여 새로운 게임을 생성한다. 이 프로그램은 게임 시트를 무작위로 생성합니다. 플레이어 수에 상관없이 원하는 만큼 인쇄합니다.
매일 밤 주사위를 굴려 이벤트 효과를 적용합니다. 낮 동안, 물건을 찾기 위해 다시 굴려라. 선택적으로, 여러분은 먹이를 찾을 때 추가적인 가치를 얻기 위해 정신 건강을 줄일 수 있습니다.
플레이어들은 자신의 발굴된 아이템을 사용하여 개인적으로 도움이 되는 아이템을 제작하거나, 대피소나 불과 같은 더 큰 아이템을 제작하는 그룹에 기여할 수 있다.
—디자이너의 설명
A cooperative PnP survival game for 1-100 players, procedurally-generated with Go and XeLaTeX. Try to survive eight nights by enduring nightly events, foraging for resources, crafting items, and managing your mental health.
Each time you play LaGulch, you generate a new game using a software program. This program randomizes and generates the game sheet. Print as many as you\'d like for however many players are playing.
Each night, roll a die and apply the effect of the event. During the day, roll again to forage for items. Optionally, you can reduce your mental health to gain additional value when foraging.
Players can decide to use their foraged items to craft items that help themselves personally, or contribute them to the group to craft larger items like a shelter or fire.
—description from designer
Each time you play LaGulch, you generate a new game using a software program. This program randomizes and generates the game sheet. Print as many as you\'d like for however many players are playing.
Each night, roll a die and apply the effect of the event. During the day, roll again to forage for items. Optionally, you can reduce your mental health to gain additional value when foraging.
Players can decide to use their foraged items to craft items that help themselves personally, or contribute them to the group to craft larger items like a shelter or fire.
—description from designer
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