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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Jack Neal
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아티스트
Jack Neal
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인원
게임 소개
게임 개요: 애팔래치아 철도는 체서피크 철도와 오하이오 철도에 기반을 두고 있으며 웨스트버지니아 주의 탄전지를 가로지르는 행진을 하고 있다. 그 철도는 어려운 지형을 파헤치려다가 관리 상태에 들어갔다. 그것은 &ldquo 중 하나인 Colis Huntington의 몫이었다.대륙횡단철도의 빅 4는 C&O를 그의 서해안 제국과 연결하기 위한 철도로 사용하기를 원했다. 게다가 웨스트버지니아와 애팔래치아 주변 주들은 많은 천연자원을 비축하고 있었고, 이는 향후 수년간 C&O의 수익원을 형성할 것이다.
당신의 목적은 C&를 모방하는 것이다.오의 성공.
게임은 플레이어가 돈을 빌려 선로와 화물을 운반하는 기관차를 사는 것으로 시작한다. 플레이는 보드 안의 각 물품에 대해 주사위를 굴리는 것으로 구성됩니다. 석탄과 같은 일부 상품들은 공산품보다 더 풍부하다. 상품이 배치되면 철도의 금고를 이용하여 연결해서 선로가 건설된다. 5-10개 링크의 범위 내에서 기관차를 구입할 수 있습니다. 이 작업이 완료된 후 플레이어가 큐브를 사용할 수 있다면 큐브를 예상하는 시장으로 이동할 수 있다.
또한 게임 내에는 상품이 얼마나 자주 배달되고 얼마나 자주 보드에 올려지는지에 따라 상품의 가격을 결정하는 마켓도 있다. 이 값들은 도시마다 엇갈린다.
여러 기차 게임을 해본 사람들에게 이 게임은 약간의 프레리 레일웨이와 함께 실버톤과 에이지 오브 스팀 사이의 교차점으로 묘사될 수 있다. 이 타이틀의 주요 도전은 강력한 솔리테어 철도 경험을 창조하는 것이었다. 그 게임은 이기기가 매우 어렵다. 도전에 부응하는 것 같아요.
당신의 목적은 C&를 모방하는 것이다.오의 성공.
게임은 플레이어가 돈을 빌려 선로와 화물을 운반하는 기관차를 사는 것으로 시작한다. 플레이는 보드 안의 각 물품에 대해 주사위를 굴리는 것으로 구성됩니다. 석탄과 같은 일부 상품들은 공산품보다 더 풍부하다. 상품이 배치되면 철도의 금고를 이용하여 연결해서 선로가 건설된다. 5-10개 링크의 범위 내에서 기관차를 구입할 수 있습니다. 이 작업이 완료된 후 플레이어가 큐브를 사용할 수 있다면 큐브를 예상하는 시장으로 이동할 수 있다.
또한 게임 내에는 상품이 얼마나 자주 배달되고 얼마나 자주 보드에 올려지는지에 따라 상품의 가격을 결정하는 마켓도 있다. 이 값들은 도시마다 엇갈린다.
여러 기차 게임을 해본 사람들에게 이 게임은 약간의 프레리 레일웨이와 함께 실버톤과 에이지 오브 스팀 사이의 교차점으로 묘사될 수 있다. 이 타이틀의 주요 도전은 강력한 솔리테어 철도 경험을 창조하는 것이었다. 그 게임은 이기기가 매우 어렵다. 도전에 부응하는 것 같아요.
The Game At A Glance: Appalachian Rails is based on the Chesapeake and Ohio Railroad and its march across the coalfields of West Virginia. The railroad went into receivership after trying to burrow through difficult terrain. It was up to Colis Huntington, one of the “Big Four” in the transcontinental railroad, wanted to use the C&O as a railroad to link with his West Coast empire. Additionally, West Virginia and surrounding states in Appalachia had a large reserve of natural resources which would form the revenue stream for the C&O for years to come.
Your object is to mimic (and beat) the C&O's success.
The game starts with the player taking a loan for money to pay for track and locomotives to haul goods. Play consists of rolling dice for each commodity in the board. Some commodities such as coal are more plentiful than manufactured goods. After the commodities are placed, track is built, link by link, using the railroad's treasury. Locomotives may be purchased which have a range of anywhere from 5-10 links. After this is complete, if a player is able, he may transport cubes to any market expecting them.
There are also markets in the game which decide the price of a commodity based on how often it is delivered and how often cubes are placed on the board. These values are staggered for different cities.
For those who have played a number of train games, this game could be described as a cross between Silverton and Age of Steam with a little bit of Prairie Railroads thrown in for good measure. The main challenge of this title was to create a compelling solitaire railroading experience. The game is extremely difficult to beat. I think it lives up to the challenge.
Your object is to mimic (and beat) the C&O's success.
The game starts with the player taking a loan for money to pay for track and locomotives to haul goods. Play consists of rolling dice for each commodity in the board. Some commodities such as coal are more plentiful than manufactured goods. After the commodities are placed, track is built, link by link, using the railroad's treasury. Locomotives may be purchased which have a range of anywhere from 5-10 links. After this is complete, if a player is able, he may transport cubes to any market expecting them.
There are also markets in the game which decide the price of a commodity based on how often it is delivered and how often cubes are placed on the board. These values are staggered for different cities.
For those who have played a number of train games, this game could be described as a cross between Silverton and Age of Steam with a little bit of Prairie Railroads thrown in for good measure. The main challenge of this title was to create a compelling solitaire railroading experience. The game is extremely difficult to beat. I think it lives up to the challenge.
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