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BGG랭킹
BGG전체 : 1780
WARGAMES : 550
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인원
2-5 명
BGG추천: 2-5 명 -
게임시간
240-240 분
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연령
12+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.22 / 5
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디자이너
Larry Harris, Jr., Mike Selinker
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아티스트
Tommy Lee Edwards, Todd Gamble, Ryan Sansaver, Peter Whitley
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인원
게임 소개
Axis & Alliance (2004) Axis & Alliance Revisioned Edition은 경량 전쟁 게임인 Axis & Alliance의 첫 번째 아발론 힐 버전이다. 이 게임은 제2차 세계 대전의 전체 범위를 시뮬레이션한다.
이 게임은 명목상 연합국을 대표하는 5명의 플레이어를 대상으로 설계되었다. 미국, 영국, 러시아 대 추축국: 독일과 일본. 그러나 그것은 2인용 게임으로 가장 많이 행해진다.
Axis & Alliance는 간단한 주사위 전투 시스템, 해군, 공군, 육상 부대, 영토 통제, 부대 능력 향상을 위한 기술 연구를 특징으로 한다.
Axis & Alliance (2004)의 주요 새로운 기능에는 새로운 유닛(예: 구축함, 대포), 수정된 유닛 능력(예: 3의 장갑 방어, 10대의 전투기가 소요), 지시된 기술 연구, 완전히 새로운 승리 조건(게임 승리를 위해 주요 영역을 통제해야 함)이 포함된다.
이 게임은 명목상 연합국을 대표하는 5명의 플레이어를 대상으로 설계되었다. 미국, 영국, 러시아 대 추축국: 독일과 일본. 그러나 그것은 2인용 게임으로 가장 많이 행해진다.
Axis & Alliance는 간단한 주사위 전투 시스템, 해군, 공군, 육상 부대, 영토 통제, 부대 능력 향상을 위한 기술 연구를 특징으로 한다.
Axis & Alliance (2004)의 주요 새로운 기능에는 새로운 유닛(예: 구축함, 대포), 수정된 유닛 능력(예: 3의 장갑 방어, 10대의 전투기가 소요), 지시된 기술 연구, 완전히 새로운 승리 조건(게임 승리를 위해 주요 영역을 통제해야 함)이 포함된다.
Axis & Allies (2004) aka Axis & Allies Revised Edition is the first Avalon Hill version of the classic light weight war game Axis & Allies. The game simulates the entire scope of World War II.
The game is nominally designed for five players, representing the Allies: United States of America, United Kingdom and Russia vs. the Axis: Germany and Japan. However, it is most often played as a two-player game.
Axis & Allies features a simple dice-based combat system; a small number of types of naval, air and land units; territory control; and technology research to improve unit capabilities.
Major new features of Axis & Allies (2004) include new units (e.g. destroyers, artillery), revised unit capabilities (e.g. armor defend at 3, fighters cost 10 IPCs), directed technology research, and totally new victory conditions (key territories must be controlled to win the game).
The game is nominally designed for five players, representing the Allies: United States of America, United Kingdom and Russia vs. the Axis: Germany and Japan. However, it is most often played as a two-player game.
Axis & Allies features a simple dice-based combat system; a small number of types of naval, air and land units; territory control; and technology research to improve unit capabilities.
Major new features of Axis & Allies (2004) include new units (e.g. destroyers, artillery), revised unit capabilities (e.g. armor defend at 3, fighters cost 10 IPCs), directed technology research, and totally new victory conditions (key territories must be controlled to win the game).
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