-
BGG랭킹
BGG전체 : 21779
WARGAMES : 3958
-
-
인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
12+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
1.64 / 5
-
디자이너
Paul Rohrbaugh
-
아티스트
-
인원
게임 소개
포켓 배틀 게임 시리즈 중 9번째 게임이다.
이 판촉용 포켓 배틀 게임은 벌지 전투 동안 KG 파이퍼와 다른 독일군에 대항하는 미군의 전투를 다룬 네 가지 게임 중 하나이다. 각각 플레이하거나 함께 연결하여 "grand campaign"을 진행할 수 있으며, 엽서 크기의 카드 스톡에 앞면에 게임 맵과 뒷면에 규칙이 인쇄되어 있다. 계산대를 잘라내야 해요. 다이컷 카운터는 ATO에서 추가 비용 없이 구매할 수 있습니다. 다이컷 카운터 세트 하나가 "의 모든 FOR에 대한 카운터를 제공합니다.파이퍼&인용; 포켓 배틀 게임.
네 가지 엽서 게임은 다음과 같다.
지도 A: 파이퍼 결제
지도 B: 파이퍼 대시
지도 C: 백파이퍼
지도 D: 그냥 파이퍼 드림?
게임 장비: 플레이어는 게임을 하기 위해 하나의 카드 덱이 필요합니다. 주사위를 사용하지 않습니다.
정비사: 유닛은 카드 추첨을 통해 활성화됩니다. 독일 또는 미국 유닛의 &ldqu;활성화&rdqu;(다른 게임의 활성화 포인트처럼)를 얻으려면 카드의 색상과 값이 중요합니다.
플레이어는 Activations를 사용하여 게임에서 이동, 전투, 브리지 철거 및 기타 동작을 수행합니다.
지형은 전투와 움직임에 영향을 미칩니다.
장치의 3가지 번호는 (왼쪽에서 오른쪽으로) Anti Tank, 숙련도 등급 및 Anti-Infantry입니다.
게임 길이: 4회전.
승리 조건: 독일 선수는 턴 4가 끝날 때까지 Huy 또는 Andenne에 보급 유닛을 유지해야 하며, 미국 유닛이 게임에 남아 있지 않아야 한다. 만약 Don’가 이러한 목표를 달성하지 못한다면, 미국 선수들이 승리합니다!
이 판촉용 포켓 배틀 게임은 벌지 전투 동안 KG 파이퍼와 다른 독일군에 대항하는 미군의 전투를 다룬 네 가지 게임 중 하나이다. 각각 플레이하거나 함께 연결하여 "grand campaign"을 진행할 수 있으며, 엽서 크기의 카드 스톡에 앞면에 게임 맵과 뒷면에 규칙이 인쇄되어 있다. 계산대를 잘라내야 해요. 다이컷 카운터는 ATO에서 추가 비용 없이 구매할 수 있습니다. 다이컷 카운터 세트 하나가 "의 모든 FOR에 대한 카운터를 제공합니다.파이퍼&인용; 포켓 배틀 게임.
네 가지 엽서 게임은 다음과 같다.
지도 A: 파이퍼 결제
지도 B: 파이퍼 대시
지도 C: 백파이퍼
지도 D: 그냥 파이퍼 드림?
게임 장비: 플레이어는 게임을 하기 위해 하나의 카드 덱이 필요합니다. 주사위를 사용하지 않습니다.
정비사: 유닛은 카드 추첨을 통해 활성화됩니다. 독일 또는 미국 유닛의 &ldqu;활성화&rdqu;(다른 게임의 활성화 포인트처럼)를 얻으려면 카드의 색상과 값이 중요합니다.
플레이어는 Activations를 사용하여 게임에서 이동, 전투, 브리지 철거 및 기타 동작을 수행합니다.
지형은 전투와 움직임에 영향을 미칩니다.
장치의 3가지 번호는 (왼쪽에서 오른쪽으로) Anti Tank, 숙련도 등급 및 Anti-Infantry입니다.
게임 길이: 4회전.
승리 조건: 독일 선수는 턴 4가 끝날 때까지 Huy 또는 Andenne에 보급 유닛을 유지해야 하며, 미국 유닛이 게임에 남아 있지 않아야 한다. 만약 Don’가 이러한 목표를 달성하지 못한다면, 미국 선수들이 승리합니다!
This is the ninth game in the Pocket Battle Games series from LPS, Inc.
This promotional Pocket Battle wargame is one of four games that cover the American's fight against KG Peiper and other German forces during the Battle of the Bulge. They can be played separately or linked together for a "grand campaign" It is printed on a single postcard-sized piece of cardstock, with game map on front and rules on the back. Counters need to be cut out. Die-cut counters are available from ATO with any purchase at no additional charge. One set of die-cut counters will provide the counters for ALL FOUR of the "Peiper" Pocket Battle Games.
The four postcard games are:
Map A: Paying the Peiper
Map B: A Dash of Peiper
Map C: The Bagged Peiper
Map D: Just a Peiper Dream ?
Game equipment: The player need one card deck to play. No dice used.
Mechanic: The units are activated by a card draw. The color of the card and value are important to get “activations”(like activation points in other games) for German or USA units.
The player will use your Activations to move, combat, bridge demolition and others actions along the game.
Terrain affect combat and movement.
The 3 numbers of the unit are: (left to right) Anti Tank, Proficiency Rating and Anti-Infantry.
Game Length: 4 turns.
Victory Conditions: The German player is needs, by end of Turn 4, to keep a in supply unit in Huy or Andenne, OR no USA units left in the game. If don’t achieve these objectives, US players win !
This promotional Pocket Battle wargame is one of four games that cover the American's fight against KG Peiper and other German forces during the Battle of the Bulge. They can be played separately or linked together for a "grand campaign" It is printed on a single postcard-sized piece of cardstock, with game map on front and rules on the back. Counters need to be cut out. Die-cut counters are available from ATO with any purchase at no additional charge. One set of die-cut counters will provide the counters for ALL FOUR of the "Peiper" Pocket Battle Games.
The four postcard games are:
Map A: Paying the Peiper
Map B: A Dash of Peiper
Map C: The Bagged Peiper
Map D: Just a Peiper Dream ?
Game equipment: The player need one card deck to play. No dice used.
Mechanic: The units are activated by a card draw. The color of the card and value are important to get “activations”(like activation points in other games) for German or USA units.
The player will use your Activations to move, combat, bridge demolition and others actions along the game.
Terrain affect combat and movement.
The 3 numbers of the unit are: (left to right) Anti Tank, Proficiency Rating and Anti-Infantry.
Game Length: 4 turns.
Victory Conditions: The German player is needs, by end of Turn 4, to keep a in supply unit in Huy or Andenne, OR no USA units left in the game. If don’t achieve these objectives, US players win !
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
477
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
432
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
374
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
338
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
601
-
2024-11-13
-
Lv.18