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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Richard Hutnik
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아티스트
-
인원
게임 소개
이것은 하프 어 체커보드 시리즈의 18번째 게임입니다.
이 게임에서 플레이어들은 차례를 바꿔 움직이며 적의 피스를 잡으며, 연속해서 연결된 다수의 피스가 차례 중에 제거될 수 있는 캐스케이드 효과를 피한다.
게임은 선수들이 돌아가면서 자신의 피스 중 하나를 보드에 놓는 것으로 시작한다. 각 플레이어가 12개의 피스를 보드에 올려놓으면 플레이가 시작되며, 각 플레이어는 같은 턴에서 자신의 피스를 제거하는 것을 피하면서 적 피스를 포획하려고 시도한다.
게임의 흐름은 본질적으로 매우 전략적으로 시작했다가 후반에 매우 전술적인 흐름으로 전환되는 것이다.
이 게임에서 플레이어들은 차례를 바꿔 움직이며 적의 피스를 잡으며, 연속해서 연결된 다수의 피스가 차례 중에 제거될 수 있는 캐스케이드 효과를 피한다.
게임은 선수들이 돌아가면서 자신의 피스 중 하나를 보드에 놓는 것으로 시작한다. 각 플레이어가 12개의 피스를 보드에 올려놓으면 플레이가 시작되며, 각 플레이어는 같은 턴에서 자신의 피스를 제거하는 것을 피하면서 적 피스를 포획하려고 시도한다.
게임의 흐름은 본질적으로 매우 전략적으로 시작했다가 후반에 매우 전술적인 흐름으로 전환되는 것이다.
This is game #18 in the Games on Half a Checkerboard Series
In this game, players alternate turns moving and capturing an enemy piece, while avoiding a cascade effect that could result in a number of their own contiguously connected pieces being eliminated during their turn.
Play starts out with players alternating turns placing one of their pieces on the board. Once each player has placed their 12 pieces on the board, play begins, with each player attempting to capture an enemy piece while avoiding removal of their own pieces in the same turn.
The flow of the game is one that starts out very strategic in nature, then shifts to a very tactical one in the second half.
In this game, players alternate turns moving and capturing an enemy piece, while avoiding a cascade effect that could result in a number of their own contiguously connected pieces being eliminated during their turn.
Play starts out with players alternating turns placing one of their pieces on the board. Once each player has placed their 12 pieces on the board, play begins, with each player attempting to capture an enemy piece while avoiding removal of their own pieces in the same turn.
The flow of the game is one that starts out very strategic in nature, then shifts to a very tactical one in the second half.
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