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Death Ride Salerno: 16th Panzer (2011)
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  • 인원

    2-6 명

    BGG추천: 1-2 명
  • 게임시간

    0-0 분

  • 연령

    15+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    3.00 / 5

게임 소개

이것은 데스 라이드 게임 시스템을 기반으로 한 새로운 시리즈입니다. 이 시리즈는 기본 게임인 16Pz로 구성되며, 다른 모듈의 플레이가 가능한 규칙, 차트, 마커, 주사위 등으로 구성됩니다. 다른 모듈에는 29PzGr, 16Pz Expansion, Herman Goering/15PzGr이 포함될 것입니다. 이 모든 것들은 독일군과 연합군의 사단에 초점을 맞출 것이며, 지도와 부대 카운터를 포함할 것이다. 전체 시리즈가 완성되면 전체 해변이 다뤄질 것이다.

총 게임 패키지에는 7.5개의 22 x 34개의 맵 시트가 있습니다. 대부분의 모듈은 단지 (2) 22 x 34 맵을 가질 것이다. 각 모듈에는 테이블 공간과 게임 플레이 시간을 줄일 수 있는 다양한 시나리오가 있습니다.

이 시스템은 탱크에 실루헤트의 사용, 추적 명령과 제어의 용이성을 위해 다양한 조직의 색상 코딩과 같은 유닛 카운터를 통해 일부 개선되었다. 규칙은 잘 쓰여져 있고 효율적입니다. 그것들은 분명하고 읽기 쉽습니다. 이들은 보좌진이 학습하는 방식으로 구성돼 있다. 이들은 지휘통제, 기동, 화력지원, 전투서비스지원, 정보, 기동성 및 생존성, 방공 등 7개의 전장 운영체제를 따라 구조화된다. 이것은 게이머들이 규칙을 보는 것과는 반대로 규칙에 대한 실제 세계관을 제공하지만, 학습 곡선을 크게 용이하게 하고 규칙을 적절한 맥락으로 만들 것이다.

이 부대는 독일군을 위한 소대, 대부분 중대와 연합군을 위한 소대 모델로 만들어졌다. 유닛은 보조 무기 및 기본 무기를 가지고 있으며, 이 무기를 서로 함께 사용하거나 동일하거나 다른 목표물에 대해 별도로 사용할 수 있습니다.

게임 시스템의 주요 특징은 운영 단계이다. 이 시간 동안 대부분의 작업이 발생합니다. 한 명의 플레이어가 오버워치에서 이동, 발사, 오버런, 예비, 셋업을 수행할 수 있으며 플레이어가 원하는 순서에 따라 할 수 있다. 이것은 전투와 전체 계획의 더 작은 부분을 실행하는 것과 유사한 행동의 자유로운 흐름을 가능하게 한다. 비 페이징 플레이어는 적에게 기회 사격을 가하여 자신이 좋아하지 않는 움직임을 늦추거나 정지시킬 수 있으므로 주의 깊게 주시해야 한다. 그들은 또한 방어를 강화하기 위해 예비군을 사용할 수도 있다. 선수들은 이것이 그들에게 최대의 유연성을 주고 두 선수 모두 항상 해야 할 일을 준다는 것을 알게 될 것이다.

이번 일련의 경기에서 양측은 공격과 수비에 어느 정도 여유가 있을 것이다. 독일군은 시작부터 방어하고 있으며 9월 13일에 공세로 전환하여 미국군을 해변에서 몰아내려고 한다. 이것은 당신이 단지 실망하고 있는 것이 아니라 다른 남자도 약간 실망시킬 수 있다는 것을 확실히 하는 데 도움이 된다. 연합군으로서 당신은 독일군을 궁지에 몰아넣기 위해 항공과 해군 지원을 통해 큰 이점을 얻을 수 있습니다 그리고 해안가를 지키기 위해 82 공수부대도 떨어뜨릴 수 있습니다 전투는 상륙 다음날인 9월 10일에 시작되며, 더 작고 짧은 경기를 위해 매일 시작 하는 시나리오가 있다.
This is a new series based on the Death Ride game system. This series will be comprised of a base game, 16Pz, with the rules, charts, markers, dice, etc that enable play of the other modules. The other modules will include 29PzGr, 16Pz Expansion, and Herman Goering/15PzGr. Each of these will focus on about a divisions worth of Germans and Allies and include the maps and unit counters specific to those elements. The entire beachhead will be covered when the entire series is complete.

The total game package will have the equivalent of 7 and a half 22 x 34 map sheets. Most modules will have just (2) 22 x 34 maps. Each module will have a number of scenarios that allow for smaller table space and game play duration.

The system has some enhancements with unit counters, such as the use of silouhettes for tanks and color coding of the different organizations for ease of tracing command and control. The rules are well written and efficient. They are clear and easy to read. They are organized in a manner that aides learning. They are structured along the 7 Battlefield Operating Systems which are Command and Control, Maneuver, Fire Support, Combat Service Support, Intelligence, Mobility and Survivability, and Air Defense. This provides a real world view of the rules as opposed to a gamers view of the rules, but will greatly ease the learning curve and put the rules into proper context.

The units are modeled as Platoons for the Germans and mostly Companies and some platoons for the Allies. Units have Secondary and Primary weapons and may use these in conjunction with each other or separately against the same or different targets.

A key feature of the game system is the Operations Phase. During this time most of the action occurs. One player may perform movement, fire, overrun, go into reserve, or setup in overwatch, and do it in any order the player wants. This allows for a free flow of action that more closely resembles combat and the execution of smaller parts of the overall plan. The non-phasing player must keep a close eye on the enemy as they may use opportunity fire to slow or stop the movement they don't like. They may also use reserves to bolster the defense. Players will see that this gives them maximum flexibility and gives both players something to do at all times.

Both sides in this series of games will have some time on the attack and on the defense. The Germans are defending at start and on the 13th Sept they change to the offensive as they try to force the Americans off the beach. This helps make sure that you aren't only being pummeled and can pummel the other guy a little too. As the allies you get a big advantage with air and naval support to help keep the Germans at bay and you even get to drop the 82nd Airborne to help secure the beachhead. The battle starts on 10 September, the day after the landings, and there are scenarios that start at the beginning of each day to allow for smaller, shorter games.

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