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BGG랭킹
BGG전체 : 7706
WARGAMES : 1153
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
14+
BGG추천: 12+ -
게임 난이도
3.39 / 5
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디자이너
Andy Chambers, Mack Martin
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아티스트
Davide Fabbri, Matthias Haddad, Mathieu Harlaut, Karl Kopinski, Mike Nash, Paolo Parente, Alessia Zambonin
-
인원
게임 소개
게시자의 게임 설명:
그 해는 1947년이고, 외계인 기술의 발견으로 인해 2차 세계대전은 여전히 격렬하다. 세계의 초강대국들은 레이저, 페이저 대포, 그리고 거대한 전투용 워커를 포함한 전례 없는 무기들을 개발했다. 이 전쟁 기계들은 무거운 갑옷으로 보호받으며 전장을 활보하며 무서운 대포들로 적군을 초토화시킨다.
더스트 워페어에서 플레이어는 각각 분대, 워커, 영웅으로 구성된 맞춤형 군대를 지휘하는 장군 역할을 맡는다. 초강대국의 무기 중 가장 강력한 연료를 공급하기 위해 필요한 희귀 광석인 VK를 통제하기 위해 치열한 전투를 벌일 때 축군 또는 연합군의 다재다능함을 활용하십시오.
더스트 워페어 규칙집은 전례 없는 선수 참여를 소개한다. 플레이어는 격전 중에 명령 포인트를 어떻게 사용할지 선택해야 하는 명령 단계에서 먼저 액션에 참여하게 됩니다. 초기에 그리고 종종 명령 포인트를 사용하여 앞서나가거나 극적인 경기 후반 효과를 위해 아낄 수 있습니다. 지휘 단계는 플레이어들에게 전투 현장에서 새로운 방식으로 영향력과 지휘 스타일을 발휘할 수 있는 기회를 제공한다.
플레이어는 유닛 페이즈 동안 모든 힘을 활성화할 수 있으며, 리액션 메커니즘으로 인해 상대방의 턴 내내 완전히 몰입할 수 있습니다. 적군이 근접하거나 포격을 개시할 때 다음 차례부터 행동을 취할 수 있습니다. 예리한 지휘관들은 그들의 대응 옵션을 잘 활용할 것이다. 그들은 또한 어떻게 하면 상대의 가능한 행동을 지치게 하면서 상대의 반응을 가장 잘 가장 잘 가장하고 미끼로 삼을 수 있는지 배울 것이다.
유명한 미니어처 전문가인 Andy Chambers가 디자인한 Dust Warface: Core Rulebook은 역동적이고 매력적인 새로운 게임 디자인과 Dust Tactics의 놀라운 모델을 통합했습니다. 더스트 워페어 플레이어들은 더스트 전술과 동일한 미니어처로 군대를 만든다. 두 게임이 진행되면서, 그들은 계속해서 환상적으로 상세한 미니어처로부터 같은 부를 끌어낼 것이다.
통합:
먼지 전술
분진 전술: 수정된 코어 세트
그 해는 1947년이고, 외계인 기술의 발견으로 인해 2차 세계대전은 여전히 격렬하다. 세계의 초강대국들은 레이저, 페이저 대포, 그리고 거대한 전투용 워커를 포함한 전례 없는 무기들을 개발했다. 이 전쟁 기계들은 무거운 갑옷으로 보호받으며 전장을 활보하며 무서운 대포들로 적군을 초토화시킨다.
더스트 워페어에서 플레이어는 각각 분대, 워커, 영웅으로 구성된 맞춤형 군대를 지휘하는 장군 역할을 맡는다. 초강대국의 무기 중 가장 강력한 연료를 공급하기 위해 필요한 희귀 광석인 VK를 통제하기 위해 치열한 전투를 벌일 때 축군 또는 연합군의 다재다능함을 활용하십시오.
더스트 워페어 규칙집은 전례 없는 선수 참여를 소개한다. 플레이어는 격전 중에 명령 포인트를 어떻게 사용할지 선택해야 하는 명령 단계에서 먼저 액션에 참여하게 됩니다. 초기에 그리고 종종 명령 포인트를 사용하여 앞서나가거나 극적인 경기 후반 효과를 위해 아낄 수 있습니다. 지휘 단계는 플레이어들에게 전투 현장에서 새로운 방식으로 영향력과 지휘 스타일을 발휘할 수 있는 기회를 제공한다.
플레이어는 유닛 페이즈 동안 모든 힘을 활성화할 수 있으며, 리액션 메커니즘으로 인해 상대방의 턴 내내 완전히 몰입할 수 있습니다. 적군이 근접하거나 포격을 개시할 때 다음 차례부터 행동을 취할 수 있습니다. 예리한 지휘관들은 그들의 대응 옵션을 잘 활용할 것이다. 그들은 또한 어떻게 하면 상대의 가능한 행동을 지치게 하면서 상대의 반응을 가장 잘 가장 잘 가장하고 미끼로 삼을 수 있는지 배울 것이다.
유명한 미니어처 전문가인 Andy Chambers가 디자인한 Dust Warface: Core Rulebook은 역동적이고 매력적인 새로운 게임 디자인과 Dust Tactics의 놀라운 모델을 통합했습니다. 더스트 워페어 플레이어들은 더스트 전술과 동일한 미니어처로 군대를 만든다. 두 게임이 진행되면서, 그들은 계속해서 환상적으로 상세한 미니어처로부터 같은 부를 끌어낼 것이다.
통합:
먼지 전술
분진 전술: 수정된 코어 세트
Game description from the publisher:
The year is 1947, and World War II still rages, fueled by the discovery of alien technology. The world's superpowers have developed unprecedented weaponry, including lasers, phaser cannons, and massive combat walkers. These war machines stride across the battlefield, protected by their heavy armor, and devastate enemy troops with their fearsome cannons.
In Dust Warfare, players assume the roles of generals, each commanding a custom-built army of squads, walkers, and heroes. Draw upon Axis might or Allied versatility as you wage ferocious battles for control of the rare ore, VK, needed to fuel the most powerful of the superpowers' weapons.
The Dust Warfare rulebook introduces unprecedented player engagement. Players first get drawn into the action during the Command Phase, where you have to choose how to spend command points during an escalating battle. You might spend command points early and often to advance and sustain an early lead, or you might save them up for dramatic late-game effects that may decisively turn the tide of battle. The Command Phase presents players with the chance to exert their influence and command style upon the field of battle in an engaging new way.
Players have the chance to activate all their forces during the Unit Phase, and reaction mechanisms keep you fully engaged throughout your opponent's turns. As enemy units close in on yours or begin to open fire, you can choose to spend actions from your next turn to react. Keen commanders will make good use of their reaction options. They will also learn how best to feint and bait their opponents to react, draining them of available actions.
Designed by renowned miniatures guru Andy Chambers, the Dust Warfare: Core Rulebook integrates dynamic and engaging new game design with the stunning models from Dust Tactics. Dust Warfare players build armies from the exact same set of miniatures as Dust Tactics. As both games go forward, they will continue to draw from the same wealth of fantastically detailed miniatures.
Integrates with:
Dust Tactics
Dust Tactics: Revised Core Set
The year is 1947, and World War II still rages, fueled by the discovery of alien technology. The world's superpowers have developed unprecedented weaponry, including lasers, phaser cannons, and massive combat walkers. These war machines stride across the battlefield, protected by their heavy armor, and devastate enemy troops with their fearsome cannons.
In Dust Warfare, players assume the roles of generals, each commanding a custom-built army of squads, walkers, and heroes. Draw upon Axis might or Allied versatility as you wage ferocious battles for control of the rare ore, VK, needed to fuel the most powerful of the superpowers' weapons.
The Dust Warfare rulebook introduces unprecedented player engagement. Players first get drawn into the action during the Command Phase, where you have to choose how to spend command points during an escalating battle. You might spend command points early and often to advance and sustain an early lead, or you might save them up for dramatic late-game effects that may decisively turn the tide of battle. The Command Phase presents players with the chance to exert their influence and command style upon the field of battle in an engaging new way.
Players have the chance to activate all their forces during the Unit Phase, and reaction mechanisms keep you fully engaged throughout your opponent's turns. As enemy units close in on yours or begin to open fire, you can choose to spend actions from your next turn to react. Keen commanders will make good use of their reaction options. They will also learn how best to feint and bait their opponents to react, draining them of available actions.
Designed by renowned miniatures guru Andy Chambers, the Dust Warfare: Core Rulebook integrates dynamic and engaging new game design with the stunning models from Dust Tactics. Dust Warfare players build armies from the exact same set of miniatures as Dust Tactics. As both games go forward, they will continue to draw from the same wealth of fantastically detailed miniatures.
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