-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
-
-
인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
75-75 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
-
디자이너
Markus Stumptner
-
아티스트
Markus Stumptner
-
인원
게임 소개
이 게임은 이틀간의 코린트 전투의 매우 작고 빠른 시뮬레이션을 위해 햄튼 뉴섬의 "At All Dazards"에 소개된 남북전쟁 작전을 위해 분할 시스템을 사용한다. 그들의 진짜 상대들처럼, 부대들은 피로와 무질서를 축적하고 전투로 인해 제거되기 훨씬 전에 활동을 멈춘다. 군단과 군대는 치트풀에 의해 활성화되며, 19세기 캠페인에 내재된 지연과 개별 지도자들의 불신을 포착하는 간단한 질서 체계이다.
척도:
육분의 일 당 0.5마일
주간 턴당 3.5시간(낮 4시간, 야간 턴 1일)
나눗셈 수준
개별 육군 및 군단 지휘관
척도:
육분의 일 당 0.5마일
주간 턴당 3.5시간(낮 4시간, 야간 턴 1일)
나눗셈 수준
개별 육군 및 군단 지휘관
The game uses the divisional system for American Civil War operations introduced in Hampton Newsome's At all Hazards for a very small and quick simulation of the two-day 2nd Battle of Corinth. Like their real counterparts, units accumulate fatigue and disorder, and stop working long before they are eliminated by combat. Corps and armies are activated by chitpulls, a simple order system (no writing!) captures the delays inherent in 19th century campaigning and the unreliability of individual leaders.
Scale:
half mile per hex
3.5 hours per daylight turn (4 daylight, one night turn per day)
division level units
Individual army and corps commanders
Scale:
half mile per hex
3.5 hours per daylight turn (4 daylight, one night turn per day)
division level units
Individual army and corps commanders
베스트게시물
-
[자유]
A&A 한국어판이 나온다니 감회가 새롭네요
-
Lv.4
Dr. KOSinus
-
7
-
226
-
2024-09-01
-
Lv.4
-
[콘텐츠]
[만화] 미국까지와서 보드게임샵부터 찾는 오이씨 1
-
Lv.7
당근씨
-
7
-
366
-
2024-09-04
-
Lv.7
-
[자유]
가볍게 써보는 파주 슈필 1박2일 3부자 나들이 후기
-
Lv.13
라프라스
-
8
-
397
-
2024-06-03
-
Lv.13
-
[키포지]
2024 키포지 전국대회 후기
-
Lv.21
ekil123
-
8
-
344
-
2024-09-07
-
Lv.21
-
[키포지]
2024 키포지 전국대회 후기 2일차
-
Lv.21
ekil123
-
8
-
284
-
2024-09-08
-
Lv.21