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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
20-20 분
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연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Claus-Peter Bickel
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아티스트
-
인원
게임 소개
각 플레이어가 이전에 숨겨진 페그로 표시한 "spy" 조각을 보드의 반대쪽 끝으로 옮기려고 하는 추상 2인용 게임입니다. 이 게임은 상대방의 "spy"를 포착하여 승리할 수도 있다.
"댄서"를 포함한 작품들스파이"는 체스 루크처럼 움직이지만, 포획은 조각을 둘러싸는 것입니다.
각 플레이어는 사선 지그재그, 단일 공간 슬라이드, 인접한 친구 또는 푸 댄서와의 위치 교환 등 독특한 움직임을 가진 두 개의 가면무도회 및 인용문을 추가로 가지고 있다.
게임은 플레이어들이 그들의 피스를 보이지 않게 배치할 수 있도록 하기 위해 플레이어의 측면 사이에 스크린이 배치되는 것으로 시작된다.
어떤 작품을 잡을지 결정하는 데 약간의 추론과 계략이 수반되며, 또한 모든 기둥을 미리 방어할 수 없을 때 빠른 결말을 낼 수 있다.
"댄서"를 포함한 작품들스파이"는 체스 루크처럼 움직이지만, 포획은 조각을 둘러싸는 것입니다.
각 플레이어는 사선 지그재그, 단일 공간 슬라이드, 인접한 친구 또는 푸 댄서와의 위치 교환 등 독특한 움직임을 가진 두 개의 가면무도회 및 인용문을 추가로 가지고 있다.
게임은 플레이어들이 그들의 피스를 보이지 않게 배치할 수 있도록 하기 위해 플레이어의 측면 사이에 스크린이 배치되는 것으로 시작된다.
어떤 작품을 잡을지 결정하는 데 약간의 추론과 계략이 수반되며, 또한 모든 기둥을 미리 방어할 수 없을 때 빠른 결말을 낼 수 있다.
An abstract 2 player game in which each player is trying to move a "spy" piece, which he has previously marked with a hidden peg, to the opposite end of the board. The game may also be won by capturing the opponent's "spy".
"Dancer" pieces including the "Spy" move like chess rooks, but capture is by surrounding a piece.
Each player has in addition two "Masters of Masquerade" pieces that have some unique moves: diagonal zig-zag, single space slide, and positional exchange with adjacent friend-or-foe dancers.
The game starts with a screen placed between the players' sides to allow them to place their pieces unseen.
There is some deduction and ruse involved in deciding what piece to try to capture, and also potential for quick endings when one cannot defend every column from advance - but with experience the game focuses on using the "Masters" to break into formations, and also systematically eliminating the dancers.
"Dancer" pieces including the "Spy" move like chess rooks, but capture is by surrounding a piece.
Each player has in addition two "Masters of Masquerade" pieces that have some unique moves: diagonal zig-zag, single space slide, and positional exchange with adjacent friend-or-foe dancers.
The game starts with a screen placed between the players' sides to allow them to place their pieces unseen.
There is some deduction and ruse involved in deciding what piece to try to capture, and also potential for quick endings when one cannot defend every column from advance - but with experience the game focuses on using the "Masters" to break into formations, and also systematically eliminating the dancers.
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