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BGG랭킹
BGG전체 : 0
ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
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연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Néstor Romeral Andrés
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아티스트
Néstor Romeral Andrés
-
인원
게임 소개
스페이지(Spaiji)는 TAIJI의 진화된 버전으로 시리즈로 플레이할 수 있다. 시부미 세트는 4x4 홀 보드와 두 가지 색상(흰색, 검정색)의 볼을 사용하기 때문이다.
규칙: 4x4 보드는 비어 있습니다. 화이트와 블랙 두 선수가 번갈아 가면서 각각의 색깔의 공을 서로 가까이 놓는다. 그 공들은 보드 홀이나 2x2 플랫폼 위에 놓을 수 있다. 서로 맞닿아 있는 한 홀에 공을 놓고 다른 하나는 플랫폼에 놓을 수 있습니다.
목표: 피라미드가 가득 찼을 때 자신의 색깔로 연결된 공 그룹이 가장 큰 플레이어가 승리합니다. 동점일 경우, 두 번째 선수가 승리합니다.
초보자를 위한 변형: 점수를 매기기 위해 눈에 보이는 공만 고려하십시오(숨겨진 공 5개는 제외).
시부미 규칙집에 포함됨
소프트 커버:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
다운로드 가능한 PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
규칙: 4x4 보드는 비어 있습니다. 화이트와 블랙 두 선수가 번갈아 가면서 각각의 색깔의 공을 서로 가까이 놓는다. 그 공들은 보드 홀이나 2x2 플랫폼 위에 놓을 수 있다. 서로 맞닿아 있는 한 홀에 공을 놓고 다른 하나는 플랫폼에 놓을 수 있습니다.
목표: 피라미드가 가득 찼을 때 자신의 색깔로 연결된 공 그룹이 가장 큰 플레이어가 승리합니다. 동점일 경우, 두 번째 선수가 승리합니다.
초보자를 위한 변형: 점수를 매기기 위해 눈에 보이는 공만 고려하십시오(숨겨진 공 5개는 제외).
시부미 규칙집에 포함됨
소프트 커버:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
다운로드 가능한 PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
Spaiji is an evolution of TAIJI that can be played with a Series: Shibumi set, as it uses a 4x4 holes board and balls in two colours (white and black).
Rules: The 4x4 board starts empty. Two players, White and Black, take turns placing one ball of each colour adjacent to each other. The balls can be placed on board holes or on top of 2x2 platforms. Notice that you can place a ball on a hole and the other on a platform, as long as they touch each other.
Aim: The player with the largest group of connected balls of his/her colour when the pyramid is full wins. In case of a tie, the second player wins.
Variant for beginners: Consider only visible balls for scoring (not the 5 hidden ones).
Included in the Shibumi Rule Book
Soft cover:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
Downloadable PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
Rules: The 4x4 board starts empty. Two players, White and Black, take turns placing one ball of each colour adjacent to each other. The balls can be placed on board holes or on top of 2x2 platforms. Notice that you can place a ball on a hole and the other on a platform, as long as they touch each other.
Aim: The player with the largest group of connected balls of his/her colour when the pyramid is full wins. In case of a tie, the second player wins.
Variant for beginners: Consider only visible balls for scoring (not the 5 hidden ones).
Included in the Shibumi Rule Book
Soft cover:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
Downloadable PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
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