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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 4-4 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
3+
BGG추천: 2+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
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아티스트
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인원
게임 소개
6가지 게임 방법! 모양, 색상, 동물, 시작 문자 소리, 카운트 및 덧셈을 배우십시오!
목표: 가장 먼저 "을 외치는 플레이어4연승으로 빙고"를 따냈다.
첫 번째 게임: 색/모양 일치
스피너와 모양이 그려진 카드를 사용하세요. 가장 어린 선수는 스피너를 돌려 화살표가 가리키는 모양과 색을 부르는 것으로 시작한다. 예를 들어 "블루스타!그런 다음 모든 플레이어가 카드 색깔과 모양을 검색합니다. 성냥이 있으면 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다. 더 짧은 게임의 경우 색상과 모양만 맞추면 됩니다.
2차전: 넘버 매치
스피너와 숫자가 적힌 카드를 사용하세요. 가장 어린 선수는 스피너를 돌려 화살표가 가리키는 번호를 부르는 것으로 시작한다. 예를 들어 "숫자 9!"가 있습니다. 그런 다음 모든 플레이어가 카드를 검색하여 해당 번호를 찾습니다. 성냥이 있으면 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다.
3차전: 애니멀 매치
스피너와 동물들이 그려진 카드를 사용하세요. 가장 어린 플레이어는 방적기를 돌려 화살표가 가리키는 동물과 색을 부르는 것으로 시작한다. 예를 들어 "퍼플 라이언!그런 다음 모든 플레이어가 카드를 검색하여 해당 색상과 동물을 찾습니다. 성냥이 있으면 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다. 짧은 게임은 동물을 맞춰보세요. 또는 첫 글자 도전으로, 전화를 건 사람은 동물을 알리는 대신 "M"로 시작하는 동물을 말합니다. 그런 다음 플레이어들은 M으로 시작하는 카드에 모든 동물들에게 태드빙고 칩을 놓습니다.
4차전: 애드업 앤 매치
덧셈 방정식이 있는 스피너와 숫자가 있는 카드를 사용하세요. 가장 어린 플레이어는 스피너를 돌리는 것으로 시작하여 화살표가 가리키는 방정식을 풀고 답을 부른다. 예를 들어, 스피너가 9+1을 가리킨다면, 플레이어는 그것을 풀고 10을 불러낸다. 그러면 모든 플레이어가 10을 검색하고 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다.
우승:
플레이어가 가로, 세로, 대각선 줄에 4개의 태드빙고 칩을 받고 "빙고"를 외치면 이깁니다.
목표: 가장 먼저 "을 외치는 플레이어4연승으로 빙고"를 따냈다.
첫 번째 게임: 색/모양 일치
스피너와 모양이 그려진 카드를 사용하세요. 가장 어린 선수는 스피너를 돌려 화살표가 가리키는 모양과 색을 부르는 것으로 시작한다. 예를 들어 "블루스타!그런 다음 모든 플레이어가 카드 색깔과 모양을 검색합니다. 성냥이 있으면 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다. 더 짧은 게임의 경우 색상과 모양만 맞추면 됩니다.
2차전: 넘버 매치
스피너와 숫자가 적힌 카드를 사용하세요. 가장 어린 선수는 스피너를 돌려 화살표가 가리키는 번호를 부르는 것으로 시작한다. 예를 들어 "숫자 9!"가 있습니다. 그런 다음 모든 플레이어가 카드를 검색하여 해당 번호를 찾습니다. 성냥이 있으면 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다.
3차전: 애니멀 매치
스피너와 동물들이 그려진 카드를 사용하세요. 가장 어린 플레이어는 방적기를 돌려 화살표가 가리키는 동물과 색을 부르는 것으로 시작한다. 예를 들어 "퍼플 라이언!그런 다음 모든 플레이어가 카드를 검색하여 해당 색상과 동물을 찾습니다. 성냥이 있으면 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다. 짧은 게임은 동물을 맞춰보세요. 또는 첫 글자 도전으로, 전화를 건 사람은 동물을 알리는 대신 "M"로 시작하는 동물을 말합니다. 그런 다음 플레이어들은 M으로 시작하는 카드에 모든 동물들에게 태드빙고 칩을 놓습니다.
4차전: 애드업 앤 매치
덧셈 방정식이 있는 스피너와 숫자가 있는 카드를 사용하세요. 가장 어린 플레이어는 스피너를 돌리는 것으로 시작하여 화살표가 가리키는 방정식을 풀고 답을 부른다. 예를 들어, 스피너가 9+1을 가리킨다면, 플레이어는 그것을 풀고 10을 불러낸다. 그러면 모든 플레이어가 10을 검색하고 태드 빙고 칩으로 덮습니다. 게임은 시계 방향으로 진행되며 각 플레이어가 돌아가면서 회전하고 호출한다.
우승:
플레이어가 가로, 세로, 대각선 줄에 4개의 태드빙고 칩을 받고 "빙고"를 외치면 이깁니다.
Six ways to play! Learn shapes, colors, animals, beginning letter sounds, counting and addition!
Object: Be the first player to shout "BINGO" by getting 4-in-a-row.
Game One: Color/Shape Match
Use the spinner, and cards with shapes on them. The youngest player begins by spinning the spinner and calling out the shape and color to which the arrow points. For example, "Blue Star!". Then all players search their cards for that color and shape. If they have a match, they cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling. For shorter games, just match colors or just match shapes.
Game Two: Number Match
Use the spinner, and cards with numbers on them. The youngest player begins by spinning the spinner and calling out the number to which the arrow points. For example, "number 9!". Then all players search their cards for that number. If they have a match, they cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling.
Game Three: Animal Match
Use the spinner, and cards with animals on them. The youngest player begins by spinning the spinner and calling out the animal and color to which the arrow points. For example, "Purple Lion!". Then all players search their cards for that color and animal. If they have a match, they cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling. For shorter games, just match animals. Or for a beginning letter challenge, instead of announcing the animal the caller says "the animal that begins with M". Players then place Tad bingo chips on ALL animals on their cards that begin with M.
Game Four: Add-Up and Match
Use the spinner with the addition equations, and cards with numbers on them. The youngest player begins by spinning the spinner and solves the equation to which the arrow points and calls out the answer. For example, if the spinner points to 9+1, then the player solves it and calls out 10. Then all players search for 10 and cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling.
Winning:
A player wins when they get 4 Tad bingo chips in a horizontal, vertical, or diagonal row and they shout out "bingo".
Object: Be the first player to shout "BINGO" by getting 4-in-a-row.
Game One: Color/Shape Match
Use the spinner, and cards with shapes on them. The youngest player begins by spinning the spinner and calling out the shape and color to which the arrow points. For example, "Blue Star!". Then all players search their cards for that color and shape. If they have a match, they cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling. For shorter games, just match colors or just match shapes.
Game Two: Number Match
Use the spinner, and cards with numbers on them. The youngest player begins by spinning the spinner and calling out the number to which the arrow points. For example, "number 9!". Then all players search their cards for that number. If they have a match, they cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling.
Game Three: Animal Match
Use the spinner, and cards with animals on them. The youngest player begins by spinning the spinner and calling out the animal and color to which the arrow points. For example, "Purple Lion!". Then all players search their cards for that color and animal. If they have a match, they cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling. For shorter games, just match animals. Or for a beginning letter challenge, instead of announcing the animal the caller says "the animal that begins with M". Players then place Tad bingo chips on ALL animals on their cards that begin with M.
Game Four: Add-Up and Match
Use the spinner with the addition equations, and cards with numbers on them. The youngest player begins by spinning the spinner and solves the equation to which the arrow points and calls out the answer. For example, if the spinner points to 9+1, then the player solves it and calls out 10. Then all players search for 10 and cover it with a Tad bingo chip. Play continues clockwise with each player taking a turn spinning and calling.
Winning:
A player wins when they get 4 Tad bingo chips in a horizontal, vertical, or diagonal row and they shout out "bingo".
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