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BGG랭킹
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ABSTRACTS : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-5 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Avri Klemer
-
아티스트
-
인원
게임 소개
시부미 게임 시스템을 위한 반전이 있는 연속 엔 게임입니다.
보드는 비어있는 상태로 시작합니다. 두 명의 선수가 빈 보드 공간이나 2x2 플랫폼에 배치하기 위해 돌아가면서 상대에게 공을 건넨다. 선수는 상대방에게 방금 놓은 색깔의 공을 건네줄 수 없다.
예: 플레이어 1은 플레이어 2에게 레드 볼을 건네주고, 플레이어는 이를 보드 위에 놓습니다. 그런 다음 플레이어 2는 블랙 또는 화이트 볼을 플레이어 1에게 건네고, 플레이어 1은 이를 보드 위에 올려놓는다.
플레이어는 자신의 차례에 따라 직교 또는 대각선으로 검은색 또는 흰색 선을 그으면 승리한다. 빨간색 피스는 검은색과 흰색으로 모두 계산됩니다. 우승 라인에는 빨간색이 아닌 공이 1개 이상 포함되어야 한다.
4x4(보드) 수준의 전체 선은 길이 4이고, 3x3 수준의 전체 선은 길이 3이며, 2x2 수준의 전체 선은 길이 2여야 합니다.
시부미 규칙집에 포함됨
소프트 커버:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
다운로드 가능한 PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
보드는 비어있는 상태로 시작합니다. 두 명의 선수가 빈 보드 공간이나 2x2 플랫폼에 배치하기 위해 돌아가면서 상대에게 공을 건넨다. 선수는 상대방에게 방금 놓은 색깔의 공을 건네줄 수 없다.
예: 플레이어 1은 플레이어 2에게 레드 볼을 건네주고, 플레이어는 이를 보드 위에 놓습니다. 그런 다음 플레이어 2는 블랙 또는 화이트 볼을 플레이어 1에게 건네고, 플레이어 1은 이를 보드 위에 올려놓는다.
플레이어는 자신의 차례에 따라 직교 또는 대각선으로 검은색 또는 흰색 선을 그으면 승리한다. 빨간색 피스는 검은색과 흰색으로 모두 계산됩니다. 우승 라인에는 빨간색이 아닌 공이 1개 이상 포함되어야 한다.
4x4(보드) 수준의 전체 선은 길이 4이고, 3x3 수준의 전체 선은 길이 3이며, 2x2 수준의 전체 선은 길이 2여야 합니다.
시부미 규칙집에 포함됨
소프트 커버:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
다운로드 가능한 PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
An n-in-a-row game with a twist for the Shibumi Game System.
The board starts empty. Two players take turns handing a ball to their opponent to place, either on any empty board space or on any 2x2 platform. A player may not hand their opponent a ball of the color just placed.
Example: Player 1 hands a Red ball to Player 2, who places it on the board. Player 2 may then hand a Black or White ball to Player 1, who places it on the board.
A player wins by making a full Black or White line, orthogonally or diagonally, on any level, on their turn. A Red piece counts as both Black and White. The winning line must contain at least one not-Red ball.
A full line on the 4x4 (board) level must be of length 4, on the 3x3 level must be of length 3, and on the 2x2 level must be of length 2.
Included in the Shibumi Rule Book
Soft cover:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
Downloadable PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
The board starts empty. Two players take turns handing a ball to their opponent to place, either on any empty board space or on any 2x2 platform. A player may not hand their opponent a ball of the color just placed.
Example: Player 1 hands a Red ball to Player 2, who places it on the board. Player 2 may then hand a Black or White ball to Player 1, who places it on the board.
A player wins by making a full Black or White line, orthogonally or diagonally, on any level, on their turn. A Red piece counts as both Black and White. The winning line must contain at least one not-Red ball.
A full line on the 4x4 (board) level must be of length 4, on the 3x3 level must be of length 3, and on the 2x2 level must be of length 2.
Included in the Shibumi Rule Book
Soft cover:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
Downloadable PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
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