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BGG랭킹
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인원
2-6 명
BGG추천: 2-6 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.80 / 5
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디자이너
Klaus-Jürgen Wrede
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아티스트
Doris Matthäus
-
인원
게임 소개
카르카손에서: 카르카손의 작은 확장인 메신저스는 게임이 시작될 때 두 번째 미플(이 확장에 포함됨)을 점수판에 올려놓는다. 미플이 스코어 트랙의 어두운 공간(0, 5, 10 등)에 착륙하여 해당 미플의 소유자가 활동 중인 경우, 해당 플레이어가 트랙에서 맨 위 메시지 타일을 그려 2점을 얻거나 T에 표시된 동작을 취한다.가능성은 다음과 같다.
플레이어의 가장 작은 도로, 도시 또는 회랑에 점수를 매기되, 비플은 그대로 둡니다.
플레이어가 점유하는 도시에서 배너마다 2점씩 획득하거나 해당 플레이어의 기사에 대해 2점을 획득합니다.
플레이어의 농부 각각에게 3점을 획득합니다.
추가 타일을 그려 재생합니다.
팔로워 한 명을 득점하여 플레이어의 공급품으로 돌려보내십시오.
플레이어가 어떤 옵션을 선택하든 메시지 스택 아래에 타일을 배치합니다.
게임이 끝나면, 플레이어들은 두 개의 득점 단수로 대표되는 점수를 더하고, 그 합계에 한 개의 메플을 배치한 다음, 최종 점수를 계산하여 더 이상 메시지를 얻지 못한다. 카르카손 시리즈의 일부입니다.
플레이어의 가장 작은 도로, 도시 또는 회랑에 점수를 매기되, 비플은 그대로 둡니다.
플레이어가 점유하는 도시에서 배너마다 2점씩 획득하거나 해당 플레이어의 기사에 대해 2점을 획득합니다.
플레이어의 농부 각각에게 3점을 획득합니다.
추가 타일을 그려 재생합니다.
팔로워 한 명을 득점하여 플레이어의 공급품으로 돌려보내십시오.
플레이어가 어떤 옵션을 선택하든 메시지 스택 아래에 타일을 배치합니다.
게임이 끝나면, 플레이어들은 두 개의 득점 단수로 대표되는 점수를 더하고, 그 합계에 한 개의 메플을 배치한 다음, 최종 점수를 계산하여 더 이상 메시지를 얻지 못한다. 카르카손 시리즈의 일부입니다.
In Carcassonne: The Messengers, a small expansion for Carcassonne, players place a second meeple (included in this expansion) on the score board at the start of the game. Whenever they score points during the game, they decide which scoring meeple to advance; if a meeple lands on one of the dark spaces on the score track (0, 5, 10, etc.) and the owner of that meeple is the active player, then that player draws the top message tile from the track and either scores two points for it or takes the action shown on the tile. The possibilities are:
Score that player's smallest road, city or cloister as if it were the end of the game, but leave the meeple in place.
Score two points for each banner in a city that player occupies or two points for each of that player's knights.
Score three points for each of that player's farmers.
Draw and play an additional tile.
Score one follower and return it to that player's supply.
Whichever option the player chooses, he then places that tile on the bottom of the message stack.
At the end of the game, players add the scores represented by their two scoring meeples, place one meeple on that sum, then figure out their final scoring, earning no more messages. Part of the Carcassonne series.
Score that player's smallest road, city or cloister as if it were the end of the game, but leave the meeple in place.
Score two points for each banner in a city that player occupies or two points for each of that player's knights.
Score three points for each of that player's farmers.
Draw and play an additional tile.
Score one follower and return it to that player's supply.
Whichever option the player chooses, he then places that tile on the bottom of the message stack.
At the end of the game, players add the scores represented by their two scoring meeples, place one meeple on that sum, then figure out their final scoring, earning no more messages. Part of the Carcassonne series.
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