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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-3 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
5-5 분
-
연령
7+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Joseph Symons-Smyth
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임은 3인용 게임으로 3가지 색상(블랙, 화이트, 레드)을 사용하지만 한 명의 플레이어를 나타내지 않는다. 표준 시부미 세트를 사용하여 플레이한다.
본질적으로 이것은 간단한 커넥트-3 게임입니다. 승자는 3가지 색을 눈에 보이는 직선으로 연결한 플레이어이다(예를 들어, 3개의 줄이 피라미드 중앙을 지나가는 경우, 사방으로 돌멩이가 있는 경우, 하나 이상의 돌을 시야에서 막는 것은 승리가 아니다).
보드는 비어있는 상태로 시작합니다. 각 선수는 차례에 따라 스톤을 2개씩 배치한다.
P.1: B, W
페이지 2: R, B
P.3: W, R
패스는 허용되지 않으며, 스톤은 이 순서에 따라 플레이해야 합니다. 이 게임은 스톤 제거가 없습니다.
그것이 그 규칙의 전체 범위이다. 무승부가 발생할 수 있다.
이 게임은 시부미 챌린지에 대응하여 만들어졌습니다.
시부미 규칙집에 포함됨
소프트 커버:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
다운로드 가능한 PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
본질적으로 이것은 간단한 커넥트-3 게임입니다. 승자는 3가지 색을 눈에 보이는 직선으로 연결한 플레이어이다(예를 들어, 3개의 줄이 피라미드 중앙을 지나가는 경우, 사방으로 돌멩이가 있는 경우, 하나 이상의 돌을 시야에서 막는 것은 승리가 아니다).
보드는 비어있는 상태로 시작합니다. 각 선수는 차례에 따라 스톤을 2개씩 배치한다.
P.1: B, W
페이지 2: R, B
P.3: W, R
패스는 허용되지 않으며, 스톤은 이 순서에 따라 플레이해야 합니다. 이 게임은 스톤 제거가 없습니다.
그것이 그 규칙의 전체 범위이다. 무승부가 발생할 수 있다.
이 게임은 시부미 챌린지에 대응하여 만들어졌습니다.
시부미 규칙집에 포함됨
소프트 커버:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
다운로드 가능한 PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
This is a 3-player game, using 3 colours (Black, White & Red), but with no colour representing any one player. It is played using a standard Shibumi set.
In essence, it is a simple connect-3 game. The winner is the player that connects 3 of any colour in a visible straight line (“visible” meaning that, for instance, a 3-in-a-row going through the middle of the pyramid, with stones all round, blocking one or more stones from sight, is not a win).
The board starts empty. Each player places 2 stones each turn, in this order:
P.1: B, W
P.2: R, B
P.3: W, R
Passing is not allowed, and the stones must be played in this specific order. There is no removal of stones in this game.
That is the full extent of the rules. A draw can indeed occur.
This game was created in response to the Shibumi Challenge.
Included in the Shibumi Rule Book
Soft cover:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
Downloadable PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
In essence, it is a simple connect-3 game. The winner is the player that connects 3 of any colour in a visible straight line (“visible” meaning that, for instance, a 3-in-a-row going through the middle of the pyramid, with stones all round, blocking one or more stones from sight, is not a win).
The board starts empty. Each player places 2 stones each turn, in this order:
P.1: B, W
P.2: R, B
P.3: W, R
Passing is not allowed, and the stones must be played in this specific order. There is no removal of stones in this game.
That is the full extent of the rules. A draw can indeed occur.
This game was created in response to the Shibumi Challenge.
Included in the Shibumi Rule Book
Soft cover:
http://www.lulu.com/shop/cameron-browne-and-nestor-romeral-a...
Downloadable PDF:
http://www.nestorgames.com/rulebooks/SHIBUMI_EN.pdf
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