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BGG랭킹
BGG전체 : 0
WARGAMES : 0
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
3.60 / 5
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디자이너
Rod Langton
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아티스트
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인원
게임 소개
아래는 제2판(1993)에서 인용한 근접 행동을 위한 "신호에 대한 설명이다. 이는 후기 "과 밀접한 관련이 있다.Signal Close Action, Fast Play", 그러나 속도를 위한 무역 복잡성/깊이.
시그널 클로즈 액션(Signal Close Action)은 설정된 시대를 정확하게 반영하는 일련의 규칙이 필요한 항해 해군 워게이머를 위해 설계되었습니다. 나폴레옹 시대에 제독이 직면한 어려움은 상당했다. 그의 가능한 행동 방침은 당시의 바람, 날씨, 함정 상태, 그리고 제독 자신과 함장, 함정들의 능력에 의해 통제되었다.
이 규칙의 기본은 오직 주사위 한 번만 던지면 되는 능력 차트로, 핵심 게임(웨더 제외)과 다른 옵션을 통제한다. 참고:
예를 들어 ‘movement section’가 규칙에서 참조되는 경우 이는 능력 차트의 이동 섹션과 관련이 있습니다.
---
제4판(2005)에서 인용한 것은 "에 대한 설명이다.미스터 로드 랭턴의 신호 근접 액션&인용.
이 새로운 시그널 클로즈 액션 판은 매우 시기적절합니다. 올해는 트라팔가 전투 200주년이 되는 해입니다. 그것은 저에게 영감을 주었습니다. 단지 이전 판의 업데이트만이 아니라, 향상된 게임, 더 부드러운, 더 유동적인 움직임과 선박에 대한 능력으로 말이죠.
시그널 클로즈 액션(Signal Close Action)은 설정된 시대를 정확하게 반영하는 일련의 규칙이 필요한 항해 해군 워게이머를 위해 설계되었습니다. 나폴레옹 시대에 제독이 직면한 어려움은 상당했다. 그의 가능한 행동 경로는 당시의 '기술'과 승리, 날씨, 배의 상태, 그리고 물론 제독 자신과 그의 선장들과 함선들의 능력에 의해 지배되었다.
나폴레옹 해군의 워게이밍을 처음 접하시는 분들을 위해 제 빠른 플레이를 소개해주실 수 있을 겁니다. 완전한 종합 게임으로 발전한 후에도, 당신의 패스트 플레이는 여전히 클럽 게임과 다른 사람들에게 그 취미를 소개하는데 매우 유용할 것이다.
경험 많은 Signal Close Action 플레이어들은 제4판의 '새로운 기능'을 알고 싶어할 것입니다. 흠, 능력 차트의 개념은 여전히 규칙에 기초적이다 - 특히 과도한 기록 유지의 필요성을 줄이기 때문이다. 하지만 이번에는 주사위가 더 많고 그들이 결정적인 역할을 한다. 과거에는 '나쁜 주사위 던지기'를 했다면, 당신의 행동이 영향을 받았다. 제4판에서는 주사위가 색상으로 구분되어 '공통'이 된다. 이 공통 주사위[die]의 점수는 다양한 동작과 관련된 주사위[die]에 추가됩니다.
다른 새로운 혁신으로는 플레이어가 두 개의 세그먼트로 나누고 다시 로드하여 동작의 시간 척도를 보다 현실적으로 만드는 것이 포함된다. 실제 사격 규칙은 눈에 띄게 바뀌지 않지만 등급 미지정 선박에 대한 사격에 대한 별도의 차트가 새로 생겼다.
시그널 클로즈 액션(Signal Close Action)은 설정된 시대를 정확하게 반영하는 일련의 규칙이 필요한 항해 해군 워게이머를 위해 설계되었습니다. 나폴레옹 시대에 제독이 직면한 어려움은 상당했다. 그의 가능한 행동 방침은 당시의 바람, 날씨, 함정 상태, 그리고 제독 자신과 함장, 함정들의 능력에 의해 통제되었다.
이 규칙의 기본은 오직 주사위 한 번만 던지면 되는 능력 차트로, 핵심 게임(웨더 제외)과 다른 옵션을 통제한다. 참고:
예를 들어 ‘movement section’가 규칙에서 참조되는 경우 이는 능력 차트의 이동 섹션과 관련이 있습니다.
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제4판(2005)에서 인용한 것은 "에 대한 설명이다.미스터 로드 랭턴의 신호 근접 액션&인용.
이 새로운 시그널 클로즈 액션 판은 매우 시기적절합니다. 올해는 트라팔가 전투 200주년이 되는 해입니다. 그것은 저에게 영감을 주었습니다. 단지 이전 판의 업데이트만이 아니라, 향상된 게임, 더 부드러운, 더 유동적인 움직임과 선박에 대한 능력으로 말이죠.
시그널 클로즈 액션(Signal Close Action)은 설정된 시대를 정확하게 반영하는 일련의 규칙이 필요한 항해 해군 워게이머를 위해 설계되었습니다. 나폴레옹 시대에 제독이 직면한 어려움은 상당했다. 그의 가능한 행동 경로는 당시의 '기술'과 승리, 날씨, 배의 상태, 그리고 물론 제독 자신과 그의 선장들과 함선들의 능력에 의해 지배되었다.
나폴레옹 해군의 워게이밍을 처음 접하시는 분들을 위해 제 빠른 플레이를 소개해주실 수 있을 겁니다. 완전한 종합 게임으로 발전한 후에도, 당신의 패스트 플레이는 여전히 클럽 게임과 다른 사람들에게 그 취미를 소개하는데 매우 유용할 것이다.
경험 많은 Signal Close Action 플레이어들은 제4판의 '새로운 기능'을 알고 싶어할 것입니다. 흠, 능력 차트의 개념은 여전히 규칙에 기초적이다 - 특히 과도한 기록 유지의 필요성을 줄이기 때문이다. 하지만 이번에는 주사위가 더 많고 그들이 결정적인 역할을 한다. 과거에는 '나쁜 주사위 던지기'를 했다면, 당신의 행동이 영향을 받았다. 제4판에서는 주사위가 색상으로 구분되어 '공통'이 된다. 이 공통 주사위[die]의 점수는 다양한 동작과 관련된 주사위[die]에 추가됩니다.
다른 새로운 혁신으로는 플레이어가 두 개의 세그먼트로 나누고 다시 로드하여 동작의 시간 척도를 보다 현실적으로 만드는 것이 포함된다. 실제 사격 규칙은 눈에 띄게 바뀌지 않지만 등급 미지정 선박에 대한 사격에 대한 별도의 차트가 새로 생겼다.
Below is the description for "signal for close action" taken from the 2nd edition (1993). This are closely related to the later "Signal Close Action, Fast Play", but trade complexity/depth for speed.
Signal Close Action has been designed for sailing navy wargamers who require a set of rules which accurately reflect the era in which they are set. In the Napoleonic period, the difficulties an admiral faced were considerable. His possible courses of action were governed by the ‘technology’ of the time, the wind, weather, ship’s condition, and of course the ability of the admiral himself and that of his captains and ships’ companies.
Fundamental to the rules is the Ability Chart which requires only 1 throw of dice and governs the core game (except Weather) as well as other options. Note:
When for example ‘movement section’ is referred to in the rules, this relates to the movement section of the Ability Chart.
---
Taken from the 4th edition (2005), is the description for "Signal Close Action" by Mr. Rod Langton.
"This new edition of Signal Close Action is very timely, this being the year of the 200th Anniversary of the Battle of Trafalgar. It inspired me to produce, not just an update of previous editions, but an enhanced game, smoother, with more fluid movement and ability for vessels.
Signal Close Action was designed for sailing navy wargamers who require a set of rules which accurately reflect the era in which they are set. In Napoleonic period, the difficulties an admiral faced were considerable. His possible courses of action were governed by the 'technology' of the time, the win, weather, ship's condition, and of course the ability of the admiral himself and that of his captains and ships' companies.
For those who re very new to Napoleonic naval wargaming, you might find my Fast Play set a good introduction. Even after you progress to a full comprehensive game, your Fast Play will still be very useful for club games and introducing others to the hobby.
Experienced Signal Close Action players will want to know 'what's new' in Fourth Edition. Well, the concept of the Ability Chart is still fundamental to the rules - particularly as it cuts down on the need for excessive record keeping. This time however, there are more dice and they play critical roles. In the past, if you had a 'bad [dice] throw' then ll your actions were affected. With Fourth Edition, the dice are color coded, with one being 'common' to all. The score of this Common dice [die] is added to the dice [die] relating to the various actions.
Other new innovations include the division of a player's part of Turn into two segments and reloading, so that the time scale of actions are more realistic. The actual Firing rules are not changed noticeably but there are new separate charts for firing at unrated vessels."
Signal Close Action has been designed for sailing navy wargamers who require a set of rules which accurately reflect the era in which they are set. In the Napoleonic period, the difficulties an admiral faced were considerable. His possible courses of action were governed by the ‘technology’ of the time, the wind, weather, ship’s condition, and of course the ability of the admiral himself and that of his captains and ships’ companies.
Fundamental to the rules is the Ability Chart which requires only 1 throw of dice and governs the core game (except Weather) as well as other options. Note:
When for example ‘movement section’ is referred to in the rules, this relates to the movement section of the Ability Chart.
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Taken from the 4th edition (2005), is the description for "Signal Close Action" by Mr. Rod Langton.
"This new edition of Signal Close Action is very timely, this being the year of the 200th Anniversary of the Battle of Trafalgar. It inspired me to produce, not just an update of previous editions, but an enhanced game, smoother, with more fluid movement and ability for vessels.
Signal Close Action was designed for sailing navy wargamers who require a set of rules which accurately reflect the era in which they are set. In Napoleonic period, the difficulties an admiral faced were considerable. His possible courses of action were governed by the 'technology' of the time, the win, weather, ship's condition, and of course the ability of the admiral himself and that of his captains and ships' companies.
For those who re very new to Napoleonic naval wargaming, you might find my Fast Play set a good introduction. Even after you progress to a full comprehensive game, your Fast Play will still be very useful for club games and introducing others to the hobby.
Experienced Signal Close Action players will want to know 'what's new' in Fourth Edition. Well, the concept of the Ability Chart is still fundamental to the rules - particularly as it cuts down on the need for excessive record keeping. This time however, there are more dice and they play critical roles. In the past, if you had a 'bad [dice] throw' then ll your actions were affected. With Fourth Edition, the dice are color coded, with one being 'common' to all. The score of this Common dice [die] is added to the dice [die] relating to the various actions.
Other new innovations include the division of a player's part of Turn into two segments and reloading, so that the time scale of actions are more realistic. The actual Firing rules are not changed noticeably but there are new separate charts for firing at unrated vessels."
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