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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
3-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
100-100 분
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연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Cédric Lapouge
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아티스트
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인원
게임 소개
기원전 6세기, 중국은 아직 이름이 없으며 7개의 왕국은 떠오르는 제국을 통치할 권리인 하늘의 권한과 싸우고 있다.
게임 턴은 9단계로 구성된다. 이동 이전, 개발, 생산, 정책, 모집, 상업, 과학, 이동(전투), 플레이어가 게임 피스를 이동하는 동안 카운트, 카드에 따라 동작을 취하거나 타일을 그립니다.
카운트 동안 플레이어는 스스로 먹이를 먹고 힘의 잔액을 지불해야 한다. 먹지도 못하고 돈도 못 내는 각 성이 반란의 징표를 받게 된다. 2개의 반란 토큰 이후 플레이어는 해당 영역을 상실합니다.
또한 플레이어는 이 단계에서 문명 포인트를 획득합니다.
도당 1포인트 소유
점유 자본당 1포인트
대부분의 개발 단계에서 개발 수준 당 1 포인트
일반 1점
벽당 3점 지원
-1 반란 토큰 쌍에 대한 포인트
한 선수가 최소 50점 이상을 쌓아야 경기가 끝난다. 점수가 가장 많은 사람이 이기는 거예요.
게임 턴은 9단계로 구성된다. 이동 이전, 개발, 생산, 정책, 모집, 상업, 과학, 이동(전투), 플레이어가 게임 피스를 이동하는 동안 카운트, 카드에 따라 동작을 취하거나 타일을 그립니다.
카운트 동안 플레이어는 스스로 먹이를 먹고 힘의 잔액을 지불해야 한다. 먹지도 못하고 돈도 못 내는 각 성이 반란의 징표를 받게 된다. 2개의 반란 토큰 이후 플레이어는 해당 영역을 상실합니다.
또한 플레이어는 이 단계에서 문명 포인트를 획득합니다.
도당 1포인트 소유
점유 자본당 1포인트
대부분의 개발 단계에서 개발 수준 당 1 포인트
일반 1점
벽당 3점 지원
-1 반란 토큰 쌍에 대한 포인트
한 선수가 최소 50점 이상을 쌓아야 경기가 끝난다. 점수가 가장 많은 사람이 이기는 거예요.
6th century BC, China does not yet have a name and seven kingdoms are fighting the mandate of heaven: the right to rule over the rising empire.
The game turn consists of nine phases. Those are moving priors, development, production, policy, recruitment, commercial, Science, movement (and battles), counts during the player move his game-pieces, take actions according the cards or draw tiles.
During the counts, player must feed itself and pay the balance of forces. Each province not be able to eat or pay will receive a token of revolt. After 2 tokens of revolt, player loses that province.
Also players earn civilization points during this phase.
1 point per province owned
1 point per occupied capital
1 point per level of development in most developed
1 point for general
3 points per wall funded
-1 Point for each pair of tokens of revolt
The game ends after one player has accumulated at least 50 points. Whoever has the most points wins.
The game turn consists of nine phases. Those are moving priors, development, production, policy, recruitment, commercial, Science, movement (and battles), counts during the player move his game-pieces, take actions according the cards or draw tiles.
During the counts, player must feed itself and pay the balance of forces. Each province not be able to eat or pay will receive a token of revolt. After 2 tokens of revolt, player loses that province.
Also players earn civilization points during this phase.
1 point per province owned
1 point per occupied capital
1 point per level of development in most developed
1 point for general
3 points per wall funded
-1 Point for each pair of tokens of revolt
The game ends after one player has accumulated at least 50 points. Whoever has the most points wins.
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