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BGG랭킹
BGG전체 : 757
FAMILYGAMES : 241
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인원
2-5 명
BGG추천: 3-5 명 -
게임시간
45-45 분
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연령
8+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
1.74 / 5
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디자이너
Antoine Bauza
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아티스트
Xavier Gueniffey Durin
-
인원
게임 소개
도카이도에서는 각 선수가 "를 건너는 여행객이다.동해 road", 일본의 가장 훌륭한 도로. 여행을 하는 동안, 여러분은 사람들을 만나고, 맛있는 음식을 맛보고, 아름다운 물건들을 수집하고, 멋진 파노라마를 발견하고, 절과 야생 장소를 방문하게 될 것입니다. 하지만 하루의 마지막에, 여러분은 가장 많은 관심을 가진 사람이 될 것입니다.g와 다양한 것.
도카이도의 잠재적인 활동 공간은 선형 트랙 위에 배치되어 있으며, 플레이어들은 행동을 취하기 위해 이 트랙을 따라 전진한다. 현재 트랙에서 꼴찌인 선수는 원하는 동작으로 트랙을 전진하고 그 동작을 취하기 때문에 더 많은 턴을 얻기 위해 천천히 전진할지, 아니면 다른 플레이어를 원하는 동작 공간으로 이동시키기 위해 더 빠르게 전진할지 선택해야 한다.
작업 공간은 다양한 방법으로 점수를 매기는 다양한 작업을 허용합니다. 어떤 액션 공간들은 플레이어들이 돈을 모을 수 있게 하는 반면, 다른 것들은 플레이어들에게 포인트를 얻기 위해 그 돈을 사용하는 방법을 제공한다. 다른 액션 공간들은 플레이어들이 그 세트들을 조립하기 위한 점수를 얻는 다양한 세트 컬렉션에 참여할 수 있게 한다. 어떤 액션 스페이스는 단순히 플레이어에게 정지 포인트를 주거나, 다른 모든 타입에서 무작위로 결정된 액션을 부여한다.
도카이도의 모든 액션은 매우 단순하며, 독특한 그래픽 디자인과 결합되어, 도카이도는 플레이에서 플레이어들에게 평화로운 젠 무드를 제공한다.
도카이도의 잠재적인 활동 공간은 선형 트랙 위에 배치되어 있으며, 플레이어들은 행동을 취하기 위해 이 트랙을 따라 전진한다. 현재 트랙에서 꼴찌인 선수는 원하는 동작으로 트랙을 전진하고 그 동작을 취하기 때문에 더 많은 턴을 얻기 위해 천천히 전진할지, 아니면 다른 플레이어를 원하는 동작 공간으로 이동시키기 위해 더 빠르게 전진할지 선택해야 한다.
작업 공간은 다양한 방법으로 점수를 매기는 다양한 작업을 허용합니다. 어떤 액션 공간들은 플레이어들이 돈을 모을 수 있게 하는 반면, 다른 것들은 플레이어들에게 포인트를 얻기 위해 그 돈을 사용하는 방법을 제공한다. 다른 액션 공간들은 플레이어들이 그 세트들을 조립하기 위한 점수를 얻는 다양한 세트 컬렉션에 참여할 수 있게 한다. 어떤 액션 스페이스는 단순히 플레이어에게 정지 포인트를 주거나, 다른 모든 타입에서 무작위로 결정된 액션을 부여한다.
도카이도의 모든 액션은 매우 단순하며, 독특한 그래픽 디자인과 결합되어, 도카이도는 플레이에서 플레이어들에게 평화로운 젠 무드를 제공한다.
In Tokaido, each player is a traveler crossing the "East sea road", one of the most magnificent roads of Japan. While traveling, you will meet people, taste fine meals, collect beautiful items, discover great panoramas, and visit temples and wild places but at the end of the day, when everyone has arrived at the end of the road you'll have to be the most initiated traveler – which means that you'll have to be the one who discovered the most interesting and varied things.
The potential action spaces in Tokaido are laid out on a linear track, with players advancing down this track to take actions. The player who is currently last on the track takes a turn by advancing forward on the track to their desired action and taking that action, so players must choose whether to advance slowly in order to get more turns, or to travel more rapidly to beat other players to their desired action spaces.
The action spaces allow a variety of actions that will score in different, but roughly equal, ways. Some action spaces allow players to collect money, while others offer players a way to spend that money to acquire points. Other action spaces allow players to engage in various set collections that score points for assembling those sets. Some action spaces simply award players points for stopping on them, or give the player a randomly determined action from all of the other types.
All of the actions in Tokaido are very simple, and combined with a unique graphic design, Tokaido offers players a peaceful zen mood in its play.
The potential action spaces in Tokaido are laid out on a linear track, with players advancing down this track to take actions. The player who is currently last on the track takes a turn by advancing forward on the track to their desired action and taking that action, so players must choose whether to advance slowly in order to get more turns, or to travel more rapidly to beat other players to their desired action spaces.
The action spaces allow a variety of actions that will score in different, but roughly equal, ways. Some action spaces allow players to collect money, while others offer players a way to spend that money to acquire points. Other action spaces allow players to engage in various set collections that score points for assembling those sets. Some action spaces simply award players points for stopping on them, or give the player a randomly determined action from all of the other types.
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