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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-8 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Darr Lehmann
-
아티스트
-
인원
게임 소개
“Gettysburg: 전쟁의 미국은 검, 기수, 머스킷총의 시대에 일어납니다. 우리 게임에서 우리는 남북전쟁, 특히 가장 잘 알려져 있고 잘 연구된 전투인 게티즈버그 전투에서 군단장이 된 느낌을 시뮬레이션하려고 한다. 현실적인 전투를 시뮬레이션하고 싶은 욕구는 시간과 주의력, 그리고 플레이의 용이성의 제약에 의해 저울질되어야 한다. 따라서 초기 플레이 테스트 이후 게임을 합리적으로 개선했으며, 이 버전의 게임을 배우고 플레이하기 쉬우며 첫 번째 게임을 시작하는 데 단 몇 분밖에 걸리지 않을 것입니다. 우리는 또한 시간순뿐만 아니라 복잡성에 따라 시나리오 순서를 정하려고 시도했습니다. 포토맥군의 반을 지휘하려다 수렁에 빠지지 않고 더 세밀한 전략을 배울 수 있도록 한 것이다.
게임에서 각각의 전표는 대략 1개 대대 또는 1개의 포병대를 나타낸다. 역사적으로 많은 대대들이 전국에서 왔고, 다양한 이름을 가지고 있었지만, 경기를 단순하게 하기 위해 우리는 부대 이름을 붙이는 것을 피하고, 임무별로 간단히 OOB의 이름을 만들었다. Commander’의 이름은 유지되고 있으며, 일반적으로 그들이 대표되는 이벤트에 참여한다는 측면에서 정확하다.
플레이어는 남군이나 북군 장교가 병사들을 번갈아 가면서 지휘하는 역할을 맡는다. 이 게임은 전투의 개별 부분을 나타내는 다양한 시나리오와 하나의 대형 "캠페인" 시나리오로 나뉜다. 플레이어가 승리하려면 시나리오 순서에 명시된 목표를 완료해야 하며, 일반적으로 각 커맨더의 역사적 목표와 일치한다. 플레이어는 지도에서 지형을 고려해서, 도로와 전반적인 전술적 상황을 고려해야 한다.
게임에서 각각의 전표는 대략 1개 대대 또는 1개의 포병대를 나타낸다. 역사적으로 많은 대대들이 전국에서 왔고, 다양한 이름을 가지고 있었지만, 경기를 단순하게 하기 위해 우리는 부대 이름을 붙이는 것을 피하고, 임무별로 간단히 OOB의 이름을 만들었다. Commander’의 이름은 유지되고 있으며, 일반적으로 그들이 대표되는 이벤트에 참여한다는 측면에서 정확하다.
플레이어는 남군이나 북군 장교가 병사들을 번갈아 가면서 지휘하는 역할을 맡는다. 이 게임은 전투의 개별 부분을 나타내는 다양한 시나리오와 하나의 대형 "캠페인" 시나리오로 나뉜다. 플레이어가 승리하려면 시나리오 순서에 명시된 목표를 완료해야 하며, 일반적으로 각 커맨더의 역사적 목표와 일치한다. 플레이어는 지도에서 지형을 고려해서, 도로와 전반적인 전술적 상황을 고려해야 한다.
“Gettysburg: America at War” takes place in a time of swords, horsemen, and muskets. In our game, we attempt to simulate the feeling of being the commander of a Corps commander in the Civil War, notably it’s most well known and well studied battle, the Battle of Gettysburg. The desire to simulate a realistic battle has to be weighed against the constraints of time, attention, and ease of play. As such, we’ve streamlined the game a good deal since its initial play testing, and hope that you’ll find this version of the game easy to learn and play, taking no more than a few short minutes to get your first game underway. We have also attempted to order the scenarios not only by chronological order, but by complexity. This was done so that you can learn the finer points of strategy as you go along, without feeling bogged down trying to command half the Army of the Potomac.
Each chit in the game represents roughly one battalion of soldiers, or a single battery of guns. Although historically many of the battalions came from all over the country, and had a variety of names, to keep the game simple, we have avoided putting unit names on the chits, and simply created names for the OOB for each mission. Commander’s names have been kept though, and are generally correct in terms of participation in the events they are represented in.
Players take the role of either a Confederate or Union officer commanding his soldiers, alternating between players. The game is divided into a variety of scenarios to represent individual portions of the battle, and one large "Campaign" scenario. To win the player must complete the objectives stated on the scenario orders, which generally align to the historical goals of the respective commanders. Players move the chits around the map, having to take into account terrain, roads, and overall tactical situation.
Each chit in the game represents roughly one battalion of soldiers, or a single battery of guns. Although historically many of the battalions came from all over the country, and had a variety of names, to keep the game simple, we have avoided putting unit names on the chits, and simply created names for the OOB for each mission. Commander’s names have been kept though, and are generally correct in terms of participation in the events they are represented in.
Players take the role of either a Confederate or Union officer commanding his soldiers, alternating between players. The game is divided into a variety of scenarios to represent individual portions of the battle, and one large "Campaign" scenario. To win the player must complete the objectives stated on the scenario orders, which generally align to the historical goals of the respective commanders. Players move the chits around the map, having to take into account terrain, roads, and overall tactical situation.
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