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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
120-120 분
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연령
12+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Charles S. Grant (II)
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아티스트
Charles S. Grant (II)
-
인원
게임 소개
그의 아버지의 위대한 워게이밍 클래식인 The WAR GAME을 따라, 찰스 그랜트 주니어는 이것을 업데이트되고 완전한 규칙 집합으로 만들기 위해 수년간의 규칙 개발, 변경 및 추가를 결합했다. 56페이지, A4 사이즈, 전체 컬러 사진, 카드 커버, 별도의 라미네이트 플레이 시트 세트 포함. 규칙은 대대급인 18세기를 위해 고안되었다.
보병은 전열(깊이 2,3 또는 4열), 공격대(폭 6미니), 행진대(폭 3인치)에 기반을 두고 있다.
기병대가 2개의 미니폭으로 진군 열(3개)을 향해 전진합니다.
각 턴은 15분을 나타내며, 순서는 다음과 같다.
1. 새 주문 작성
2. 요금 신고
3. 정상적인 움직임
4. 포격
5.총사격
6. 근거리
7. 사기 점검
8. 강제적인 움직임
부대는 종류와 지형에 따라 4"에서 18"로 이동하며, 무기의 범위는 보병의 경우 0"에서 18", 포병의 경우 0"에서 60"에 이른다.
전투기는 D6로 해결되며, 근접전이나 화재에 대해 해결된다.
보병은 전열(깊이 2,3 또는 4열), 공격대(폭 6미니), 행진대(폭 3인치)에 기반을 두고 있다.
기병대가 2개의 미니폭으로 진군 열(3개)을 향해 전진합니다.
각 턴은 15분을 나타내며, 순서는 다음과 같다.
1. 새 주문 작성
2. 요금 신고
3. 정상적인 움직임
4. 포격
5.총사격
6. 근거리
7. 사기 점검
8. 강제적인 움직임
부대는 종류와 지형에 따라 4"에서 18"로 이동하며, 무기의 범위는 보병의 경우 0"에서 18", 포병의 경우 0"에서 60"에 이른다.
전투기는 D6로 해결되며, 근접전이나 화재에 대해 해결된다.
Following on from his father's great wargaming classic THE WAR GAME, Charles Grant Jr. has collated years of rule development, alteration and additions to make this, the updated and complete set of rules. 56 pages, A4 size, colour photographs throughout, card covers, including a separate laminated set of play sheets. The rules are designed for the XVIII century, at the battalion level.
Infantry is based in line (2,3 or 4 ranks deep), column of attack (6 mini wide) and in column of march (3 figures wide)
Cavalry goes in 2 mini wide excdept for column of march (with 3)
Each turn represent round 15 minutes and it has the following sequence:
1. Write new orders
2. Declare charges
3. Normal moves
4. Artillery fire
5. Musketry fire
6. Melee
7. Morale Checks
8. Compulsory Moves
Units move from 4" to 18" depending of type and terrain and the range of weapons goes from 0" to 18" for infantry and 0" to 60" to artillery (with special ranges for canister and howitzers)
Combats are resolved with D6, either for melee or fire.
Infantry is based in line (2,3 or 4 ranks deep), column of attack (6 mini wide) and in column of march (3 figures wide)
Cavalry goes in 2 mini wide excdept for column of march (with 3)
Each turn represent round 15 minutes and it has the following sequence:
1. Write new orders
2. Declare charges
3. Normal moves
4. Artillery fire
5. Musketry fire
6. Melee
7. Morale Checks
8. Compulsory Moves
Units move from 4" to 18" depending of type and terrain and the range of weapons goes from 0" to 18" for infantry and 0" to 60" to artillery (with special ranges for canister and howitzers)
Combats are resolved with D6, either for melee or fire.
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