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BGG랭킹
BGG전체 : 8488
ABSTRACTS : 290
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인원
2-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
12+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
3.11 / 5
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디자이너
Rich Gowell
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아티스트
-
인원
게임 소개
"덫의 목적은 상대의 로머(로머)를 뚫을 수 없는 장애물로 둘러싸서 움직일 수 없게 만드는 것입니다. 움직일 수 없는 로밍자는 포획된 것으로 간주되어 보드에서 제거됩니다. 모든 선수의 로머들이 이런 식으로 '덫'에 걸렸을 때, 그 혹은 그녀의 상대가 승자를 선언한다.
구성 요소:
수제목판
플레이어당 3개의 로머(모바일 피스), 2가지 색상으로 제공
플레이어당 25개의 장벽, 2가지 색상으로 구성
"로 청구됨다음 고전 전략 게임", 이것은 봉쇄 모드에서의 영리한 게임입니다; 하지만 목표를 향해 경주하기 보다는 고정화를 목표로 합니다. 이 테마에는 몇 가지 흥미로운 반전이 있다: 첫째, 여러분은 자신의 장벽을 한 번 통과할 수 있고, 둘째, 둘러싸였지만 죽지 않은 조각들은 움직일 수 밖에 없다.
온라인 재생
Boardspace.net(실시간, AI 옵션)
모바일 앱
Boardspace.net 로컬 멀티플레이어 또는 온라인, IOS
Boardspace.net 로컬 멀티플레이어 또는 온라인, Android
구성 요소:
수제목판
플레이어당 3개의 로머(모바일 피스), 2가지 색상으로 제공
플레이어당 25개의 장벽, 2가지 색상으로 구성
"로 청구됨다음 고전 전략 게임", 이것은 봉쇄 모드에서의 영리한 게임입니다; 하지만 목표를 향해 경주하기 보다는 고정화를 목표로 합니다. 이 테마에는 몇 가지 흥미로운 반전이 있다: 첫째, 여러분은 자신의 장벽을 한 번 통과할 수 있고, 둘째, 둘러싸였지만 죽지 않은 조각들은 움직일 수 밖에 없다.
온라인 재생
Boardspace.net(실시간, AI 옵션)
모바일 앱
Boardspace.net 로컬 멀티플레이어 또는 온라인, IOS
Boardspace.net 로컬 멀티플레이어 또는 온라인, Android
"The object of Entrapment is to eliminate your opponent's roamers (pawns) by surrounding them with impenetrable obstacles and thus rendering them incapable of movement. A roamer that cannot move is considered captured, and is eliminated from the board. When all a player's roamers have been 'entrapped' in this way the game is over, and his or her opponent declared the winner.
Components:
Hand-made wooden board
3 roamers (mobile pieces) per player, in 2 colors
25 barriers per player, in 2 colors
Billed as "The next classic strategy game", this is a clever game in the mode of Blockade; but with immobilization as the goal, rather than race to an objective. There are a couple of interesting twists to the theme - firstly, you may move through your own barriers once (after which they become neutral), secondly, pieces that are surrounded but not dead are forced to move.
Online Play
Boardspace.net (real time, AI option)
Mobile Apps
Boardspace.net local multiplayer or online, IOS
Boardspace.net local multiplayer or online, Android
Components:
Hand-made wooden board
3 roamers (mobile pieces) per player, in 2 colors
25 barriers per player, in 2 colors
Billed as "The next classic strategy game", this is a clever game in the mode of Blockade; but with immobilization as the goal, rather than race to an objective. There are a couple of interesting twists to the theme - firstly, you may move through your own barriers once (after which they become neutral), secondly, pieces that are surrounded but not dead are forced to move.
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