-
BGG랭킹
BGG전체 : 0
-
-
인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
5+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
1.00 / 5
-
디자이너
Hajo Bücken, Dirk Hanneforth
-
아티스트
-
인원
게임 소개
마멋은 꽃에 열광한다. 하지만 그들은 무성한 목초지를 걸으며 그들이 가장 좋아하는 음식을 찾을 때 조심해야 합니다. 여우와 독수리는 사실 이 작은 동물들에게 미쳐있다.
게임보드 페이스업에는 3가지 색상의 꽃들이 배포되어 있습니다.
차례에 따라 플레이어는 주사위를 굴리고 표시된 동작을 취합니다.
다이가 꽃을 보여주면 플레이어는 마멋을 적절한 색으로 꽃과 가장 가까운 장소로 이동시킨다.
다이에 화살이 보이면 마멋으로 한 단계 움직일 수 있습니다.
다이가 굴을 드러내는 경우, 플레이어는 자신의 마멋을 아무 굴로나 옮길 수 있다.
다이에 위험 요소가 나타나면 8개의 굴 카드 중 하나를 플레이에서 제거하므로 숨을 곳이 줄어들게 됩니다.
그 게임은 선수가 마멋을 둘 다 잃거나 모두 잃었을 때 끝난다.
한 색깔의 꽃들이 모였습니다. 이때 꽃을 가장 많이 가진 플레이어가 게임에서 승리합니다.
게임보드 페이스업에는 3가지 색상의 꽃들이 배포되어 있습니다.
차례에 따라 플레이어는 주사위를 굴리고 표시된 동작을 취합니다.
다이가 꽃을 보여주면 플레이어는 마멋을 적절한 색으로 꽃과 가장 가까운 장소로 이동시킨다.
다이에 화살이 보이면 마멋으로 한 단계 움직일 수 있습니다.
다이가 굴을 드러내는 경우, 플레이어는 자신의 마멋을 아무 굴로나 옮길 수 있다.
다이에 위험 요소가 나타나면 8개의 굴 카드 중 하나를 플레이에서 제거하므로 숨을 곳이 줄어들게 됩니다.
그 게임은 선수가 마멋을 둘 다 잃거나 모두 잃었을 때 끝난다.
한 색깔의 꽃들이 모였습니다. 이때 꽃을 가장 많이 가진 플레이어가 게임에서 승리합니다.
Marmots are crazy for flowers. But they must be careful when they walk through the lush meadows and look for their favorite meal. Fox and eagles are in fact crazy for these little animals...
The flowers in 3 colors are distributed on the game board face-up.
In his turn player rolls dice and take the action indicated.
If die shows flower the player moves his marmot the nearest place with the flower with proper color.
If die shows arrow player may move one step with his marmot.
If die shows burrow player may move his marmot to any burrow.
If die shows danger player removes one of the eight burrow-cards from the play so there are now less places to hide.
The game ends when a player has lost both marmots or when all
the flowers of one color were collected. This is when the player with the most flowers that wins the game.
The flowers in 3 colors are distributed on the game board face-up.
In his turn player rolls dice and take the action indicated.
If die shows flower the player moves his marmot the nearest place with the flower with proper color.
If die shows arrow player may move one step with his marmot.
If die shows burrow player may move his marmot to any burrow.
If die shows danger player removes one of the eight burrow-cards from the play so there are now less places to hide.
The game ends when a player has lost both marmots or when all
the flowers of one color were collected. This is when the player with the most flowers that wins the game.
베스트게시물
-
[자유]
엄마가 정신차리지 않으면 보드게임 페스타에서 일어나는 일
-
Lv.9
뽀뽀뚜뚜
-
7
-
463
-
2024-11-18
-
Lv.9
-
[자유]
기업 이미지가 중립이 아닌 한쪽으로 치우친 이미지로 가고 있어서 안타깝습니다
-
Lv.7
플리페
-
8
-
430
-
2024-11-14
-
Lv.7
-
[자유]
왜 충성 보드게이머를 폐륜아으로 몰고 가신 거죠?
-
Lv.11
vallentine
-
8
-
369
-
2024-11-14
-
Lv.11
-
[자유]
뒤늦게 사건을 접했습니다. 그리고 코보게에게 크게 실망하였습니다.
-
Lv.3
두이니
-
9
-
331
-
2024-11-16
-
Lv.3
-
[자유]
묻고 싶습니다. 특정 단어가 게임 디자이너의 의견인가요?
-
Lv.18
닥터M
-
19
-
599
-
2024-11-13
-
Lv.18