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BGG랭킹
BGG전체 : 11447
WARGAMES : 1846
7.2The Army of the Heartland: The Army of Tennessee's Campaigns, 1861-1863 (1996) -
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인원
2-2 명
BGG추천: 1-2+ 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
12+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.67 / 5
-
디자이너
John Prados
-
아티스트
Rick Barber, Paul Dangel, Tom Hannah, John Paul Strain
-
인원
게임 소개
게임 상자 뒤쪽에서:
하트랜드 군대(Army of the Heartland)는 남북전쟁 당시 테네시 반군의 작전을 전략적으로 시뮬레이션한 것이다. 수상 경력이 있는 디자이너 John Prados가 개발했으며, 이전 Robert E의 캠페인과 동일한 규모와 게임 시스템을 사용했습니다. 리, 이 게임은 1861년에서 1863년 사이 켄터키, 테네시, 조지아 북부에서 일어났지만 대부분 무시된 행동에 초점을 맞추고 있다. 이 게임에는 560개의 다이컷 카운터와 '심장'을 묘사한 두 개의 놀라운 지도가 포함되어 있다. 또한 2개의 군용 전시 시트, 8페이지 분량의 차트와 표가 수록된 32페이지 분량의 규칙집, 주요 전투에 대한 9가지 시나리오가 제공됩니다. 1863년의 중요한 해 전체를 다루는 캠페인 게임 시나리오도 포함되어 있어 플레이어들이 양쪽에서 사용할 수 있는 옵션을 탐색할 수 있다.
게임 규모
부대: 사단, 여단 및 연대
접지: 1헥스 = 약 5.4마일
시간: 원턴 = 5일(동절기, 10일)
내용물
560 다이컷 카운터
가로 34인치, 세로 22인치 게임 맵 2개
시나리오, 과거 분석 및 차트 및 표가 포함된 규칙집
두 개의 육군 조직 전시
9가지 시나리오와 1863년 캠페인 시나리오
투 다이스
리더 90명 이상, 이니셔티브, 관리 및 전술 능력 각각 평가
하트랜드 군대(Army of the Heartland)는 남북전쟁 당시 테네시 반군의 작전을 전략적으로 시뮬레이션한 것이다. 수상 경력이 있는 디자이너 John Prados가 개발했으며, 이전 Robert E의 캠페인과 동일한 규모와 게임 시스템을 사용했습니다. 리, 이 게임은 1861년에서 1863년 사이 켄터키, 테네시, 조지아 북부에서 일어났지만 대부분 무시된 행동에 초점을 맞추고 있다. 이 게임에는 560개의 다이컷 카운터와 '심장'을 묘사한 두 개의 놀라운 지도가 포함되어 있다. 또한 2개의 군용 전시 시트, 8페이지 분량의 차트와 표가 수록된 32페이지 분량의 규칙집, 주요 전투에 대한 9가지 시나리오가 제공됩니다. 1863년의 중요한 해 전체를 다루는 캠페인 게임 시나리오도 포함되어 있어 플레이어들이 양쪽에서 사용할 수 있는 옵션을 탐색할 수 있다.
게임 규모
부대: 사단, 여단 및 연대
접지: 1헥스 = 약 5.4마일
시간: 원턴 = 5일(동절기, 10일)
내용물
560 다이컷 카운터
가로 34인치, 세로 22인치 게임 맵 2개
시나리오, 과거 분석 및 차트 및 표가 포함된 규칙집
두 개의 육군 조직 전시
9가지 시나리오와 1863년 캠페인 시나리오
투 다이스
리더 90명 이상, 이니셔티브, 관리 및 전술 능력 각각 평가
From the back of the game box:
The Army of the Heartland is a strategic-operational simulation of the rebel Army of Tennessee's campaigns during the Civil War. Created by award-winning designer John Prados, and using the same scale and game system as his earlier Campaigns of Robert E. Lee, this game focuses on the critical, but largely ignored actions in Kentucky, Tennessee and northern Georgia between 1861 and 1863. The game includes 560 die-cut counters and two stunning maps depicting the 'heartland.' You also get two army display sheets, a 32 page rulebook with 8 pages of charts and tables and 9 scenarios covering the major engagements. A campaign game scenario covering the whole crucial year of 1863 is also included to allow players to explore the options available to both sides."
Game Scale
Units: Divisions, brigades and regiments
Ground: One hex = roughly 5 1/4 miles
Time: One turn = 5 days (in Winter, 10 days)
Contents
560 Die-Cut Counters
Two 34 inch by 22 inch Game Maps
Rulebook with Scenarios, Historical Analysis, plus Charts and Tables
Two Army Organization Displays
Nine scenarios plus an 1863 Campaign scenario
Two Dice
Over 90 Leaders, each individually rated for his Initiative, Administrative, and Tactical Abilities
The Army of the Heartland is a strategic-operational simulation of the rebel Army of Tennessee's campaigns during the Civil War. Created by award-winning designer John Prados, and using the same scale and game system as his earlier Campaigns of Robert E. Lee, this game focuses on the critical, but largely ignored actions in Kentucky, Tennessee and northern Georgia between 1861 and 1863. The game includes 560 die-cut counters and two stunning maps depicting the 'heartland.' You also get two army display sheets, a 32 page rulebook with 8 pages of charts and tables and 9 scenarios covering the major engagements. A campaign game scenario covering the whole crucial year of 1863 is also included to allow players to explore the options available to both sides."
Game Scale
Units: Divisions, brigades and regiments
Ground: One hex = roughly 5 1/4 miles
Time: One turn = 5 days (in Winter, 10 days)
Contents
560 Die-Cut Counters
Two 34 inch by 22 inch Game Maps
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