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BGG랭킹
BGG전체 : 0
8Pointless Wacky Untested Game I Made Up One Afternoon (2011) -
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인원
3-8 명
BGG추천: 3-3 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
12+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Jaime Habel
-
아티스트
-
인원
게임 소개
소개:
말 그대로 검증되지도 않은, 검증되지도 않은, 그리고 어느 날 오후에 게임 대회를 위해 만들어진 게임을 하고 싶은가? 그럼 제대로 찾아오셨네요!
이건 말도 안 되는 게임이지만, 어차피 재미로 끝날지도 몰라요.
자, 소매를 걷어붙이고 시작합시다!
설명:
이 게임은 주로 사람들이 돌아가면서 도전을 완료하기 위해 시도하는 파티 또는 쇄빙선 게임입니다.
게임 목표:
경기가 끝날 때 가장 낮은 점수를 받은 선수가 되세요.
게임플레이:
플레이어들은 각각 4가지 색상의 토큰을 받은 후, 각 플레이어가 돌아가며 챌린지 카드를 완성한다. 플레이어가 성공하면 일반적으로 보유한 토큰의 수(포인트 가치)를 줄일 수 있다. 플레이어가 도전에 실패하면 토큰을 얻는다. 각 선수가 최대한 낮은 점수를 얻기 위해 노력하고 있다. 과제는 각각 매우 독특하며 물리적, 논리적, 운 또는 지식 기반일 수 있습니다.
게임 요소:
가벼운 게임플레이
플레이어들은 동료 선수들에 대해 재미있는 방법으로 더 많이 배울 수 있다.
토큰 포인트 시스템은 모든 관련자를 유지합니다.
말 그대로 검증되지도 않은, 검증되지도 않은, 그리고 어느 날 오후에 게임 대회를 위해 만들어진 게임을 하고 싶은가? 그럼 제대로 찾아오셨네요!
이건 말도 안 되는 게임이지만, 어차피 재미로 끝날지도 몰라요.
자, 소매를 걷어붙이고 시작합시다!
설명:
이 게임은 주로 사람들이 돌아가면서 도전을 완료하기 위해 시도하는 파티 또는 쇄빙선 게임입니다.
게임 목표:
경기가 끝날 때 가장 낮은 점수를 받은 선수가 되세요.
게임플레이:
플레이어들은 각각 4가지 색상의 토큰을 받은 후, 각 플레이어가 돌아가며 챌린지 카드를 완성한다. 플레이어가 성공하면 일반적으로 보유한 토큰의 수(포인트 가치)를 줄일 수 있다. 플레이어가 도전에 실패하면 토큰을 얻는다. 각 선수가 최대한 낮은 점수를 얻기 위해 노력하고 있다. 과제는 각각 매우 독특하며 물리적, 논리적, 운 또는 지식 기반일 수 있습니다.
게임 요소:
가벼운 게임플레이
플레이어들은 동료 선수들에 대해 재미있는 방법으로 더 많이 배울 수 있다.
토큰 포인트 시스템은 모든 관련자를 유지합니다.
INTRODUCTION:
Want to play a game that is literally untested, unproven, and that was made up one afternoon for a game contest? You've come to the right place then!
This is a game that makes absolutely no sense, but you may end up having fun anyway, just for spite.
So, roll up your sleeves and let's get started!
DESCRIPTION:
This game is primarily a party or icebreaker game where people take turns to try to complete challenges.
GAME OBJECTIVE:
Be the player with the lowest score at the end of the game
GAMEPLAY:
Players each receive tokens (of 4 varying colors), and then each player takes turns completing challenge cards. If a player is successful, they will generally reduce the number of tokens that they have (which are worth points). If a player fails a challenge, they will gain tokens. Each player is trying to gain the lowest score possible. Challenges are each very unique, and can be physical, logical, luck, or knowledge-based.
GAME ELEMENTS:
Light-hearted gameplay
Players can learn more about fellow players in a fun way
Token point system keeps everyone involved
Want to play a game that is literally untested, unproven, and that was made up one afternoon for a game contest? You've come to the right place then!
This is a game that makes absolutely no sense, but you may end up having fun anyway, just for spite.
So, roll up your sleeves and let's get started!
DESCRIPTION:
This game is primarily a party or icebreaker game where people take turns to try to complete challenges.
GAME OBJECTIVE:
Be the player with the lowest score at the end of the game
GAMEPLAY:
Players each receive tokens (of 4 varying colors), and then each player takes turns completing challenge cards. If a player is successful, they will generally reduce the number of tokens that they have (which are worth points). If a player fails a challenge, they will gain tokens. Each player is trying to gain the lowest score possible. Challenges are each very unique, and can be physical, logical, luck, or knowledge-based.
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