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BGG랭킹
BGG전체 : 20631
WARGAMES : 3778
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인원
1-2 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
0-0 분
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연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
2.00 / 5
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디자이너
Ty Bomba
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아티스트
Eric R. Harvey, Larry Hoffman, Lionel Liron, Joe Youst
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인원
게임 소개
군인: 1918년 트렌치에서의 결정(Decision in the Trenches, 1918)은 늦여름이나 초가을에 서부 전선에서 미 1군 보병 사단의 첫 30분에서 60분 동안의 가상 공격을 모의한 저중간 복잡성의 2인용 전술 워게임이다. 그 미국인 선수는 경기 시작과 동시에 거의 모든 지도를 덮고 있는 독일 수비 라인을 돌파하기 위해 그의 사단을 이용하려고 시도하며 공세를 취하고 있다. 역사적으로 캄프트루펜코만데르 또는 “K의 독일 선수입니다.T.K.” –는 진지의 돌파나 중요한 침투를 막기 위해 싸우는 강화 보병 연대를 지휘한다. 이 게임은 한 번 플레이하고, 미국의 침투 깊이를 기록한 다음, 측면을 전환하여 다시 플레이하고, 첫 번째 경기의 침투 깊이와 비교합니다. 무승부도 가능하고 솔리테어 플레이도 가능하다.
솔저스의 각 게임 턴은 각 턴의 동작 템포에 따라 5분에서 10분 정도 “실시간”와 같으며, 각 육각형은 좌우에서 반대쪽으로 25야드(22.8m)를 나타낸다. 각 단위 계산대는 보병 또는 중기관총 소대를 나타낸다. 경포와 같은 전술 지원 부대, 박격포, 공병 등, 역사적으로 일반적인 관행처럼 보병 부대 간에 분할되어 판매된 것으로 추정된다.
구성 요소: 22" x 34" 지도 & 228 카운터 1개
솔저스의 각 게임 턴은 각 턴의 동작 템포에 따라 5분에서 10분 정도 “실시간”와 같으며, 각 육각형은 좌우에서 반대쪽으로 25야드(22.8m)를 나타낸다. 각 단위 계산대는 보병 또는 중기관총 소대를 나타낸다. 경포와 같은 전술 지원 부대, 박격포, 공병 등, 역사적으로 일반적인 관행처럼 보병 부대 간에 분할되어 판매된 것으로 추정된다.
구성 요소: 22" x 34" 지도 & 228 카운터 1개
Soldiers: Decision in the Trenches, 1918 is a two-player tactical wargame of low-intermediate complexity simulating the first 30 to 60 minutes of a hypothetical (though typical) attack by an American infantry division somewhere along 1st US Army’s area of operations on the Western Front in the late summer or early autumn of that year. The American player is on the offensive, attempting to use his division to break through the German defense line that covers almost the entire map at the start of play. The German player – in the historical role of a Kampftruppenkommandeur or “K.T.K.” – commands, in total, a reinforced infantry regiment that’s fighting to prevent a breakthrough, or any significant penetration, of its position. The game is won by playing once, noting the depth of the American penetration (failing a “sudden death” breakthrough victory), then switching sides, playing again, and comparing that game’s depth of penetration with that of the first match. Draws are possible and solitaire-play is doable.
Each game turn of Soldiers is equal to five to 10 minutes of “real time,” depending on the tempo of action in each turn, and each hexagon represents 25 yards (22.8 meters) from side to opposite side. Each unit-counter represents a platoon of infantry or heavy machineguns. Tactical support units – such as light artillery (“one pounders”), mortars, engineers, etc. – are assumed to have been broken up and parceled out among the infantry squads, as was the usual practice historically.
Components: One 22" x 34" map & 228 counters
Each game turn of Soldiers is equal to five to 10 minutes of “real time,” depending on the tempo of action in each turn, and each hexagon represents 25 yards (22.8 meters) from side to opposite side. Each unit-counter represents a platoon of infantry or heavy machineguns. Tactical support units – such as light artillery (“one pounders”), mortars, engineers, etc. – are assumed to have been broken up and parceled out among the infantry squads, as was the usual practice historically.
Components: One 22" x 34" map & 228 counters
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