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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-10 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
10-10 분
-
연령
6+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Justin Oh
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아티스트
B. H. Ahn
-
인원
게임 소개
A마트 – 부제가 붙은 A마트 –는 슈퍼마켓에서 음식을 사게 하지만, 여러분의 목표는 여러분이 먹을 수 있는 모든 음식을 잡는 것이 아니라, 여러분이 실제로 얼마나 많은 음식을 샀는지를 기억하는 것입니다. 오, 그리고 넌 호저야.
모든 선수들은 슈퍼마켓 입구에서 시작합니다. 차례에, 여러분은 주사위를 굴리고, 트랙의 많은 공간을 옮기고, 그리고 나서 여러분의 옆에 있는 선반에 있는 1-2개의 음식들을 가져갑니다. 슈퍼마켓 직원들은 당신이 더 많은 물건을 가져갈 수 있도록 돕는 반면, 호저 괴롭히는 사람들은 당신이 이전에 카트에 있던 물건을 버리도록 강요한다. 다른 선수에게 착지하면 그들에게서 뭔가를 빼앗아와 잠재적으로 당신의 카운트를 모두 망칠 수 있다. 쿠폰이 되는 몇몇 음식 카드들은 당신의 총액에서 – 빼기도 하고, 다른 음식 카드들은 총액의 두 배를 차지하기도 합니다.
먼저 트랙 끝에 도달한 사람이 5점의 보너스 포인트를 모으면 게임이 종료된다. 그런 다음 플레이어들은 그들이 수집한 상품의 총량을 발표한다. 맞으면 점수에 20점을 더하고 빗나가면 10-50점을 잃는다. 그러면 가장 높은 점수를 받은 사람이 승리합니다.
모든 선수들은 슈퍼마켓 입구에서 시작합니다. 차례에, 여러분은 주사위를 굴리고, 트랙의 많은 공간을 옮기고, 그리고 나서 여러분의 옆에 있는 선반에 있는 1-2개의 음식들을 가져갑니다. 슈퍼마켓 직원들은 당신이 더 많은 물건을 가져갈 수 있도록 돕는 반면, 호저 괴롭히는 사람들은 당신이 이전에 카트에 있던 물건을 버리도록 강요한다. 다른 선수에게 착지하면 그들에게서 뭔가를 빼앗아와 잠재적으로 당신의 카운트를 모두 망칠 수 있다. 쿠폰이 되는 몇몇 음식 카드들은 당신의 총액에서 – 빼기도 하고, 다른 음식 카드들은 총액의 두 배를 차지하기도 합니다.
먼저 트랙 끝에 도달한 사람이 5점의 보너스 포인트를 모으면 게임이 종료된다. 그런 다음 플레이어들은 그들이 수집한 상품의 총량을 발표한다. 맞으면 점수에 20점을 더하고 빗나가면 10-50점을 잃는다. 그러면 가장 높은 점수를 받은 사람이 승리합니다.
A-Mart – subtitled Arithmetic Mart – has you shopping for food in the supermarket, but your goal is not to grab all the food that you can, but rather to remember how much food you actually bought. Oh, and you're a porcupine.
All players start at the entrance of the supermarket. On a turn, you roll the die, move that many spaces on the track, then take 1-2 food items from the shelves next to you on the movement track. Supermarket employees help you take more goods (so helpful!), while porcupine bullies force you to toss an item previously placed in your cart. Land on another player and you take something from them, potentially messing up both your counts. Some food cards – being coupons, I suppose – subtract from your total; others double the total.
Whoever reaches the end of the track first collects five bonus points, and the game ends. Players then announce the total amount of goods they've collected. If correct, they add 20 points to their score; if they're off, they lose 10-50 points depending on how far they're off the mark. Whoever then has the highest score wins.
All players start at the entrance of the supermarket. On a turn, you roll the die, move that many spaces on the track, then take 1-2 food items from the shelves next to you on the movement track. Supermarket employees help you take more goods (so helpful!), while porcupine bullies force you to toss an item previously placed in your cart. Land on another player and you take something from them, potentially messing up both your counts. Some food cards – being coupons, I suppose – subtract from your total; others double the total.
Whoever reaches the end of the track first collects five bonus points, and the game ends. Players then announce the total amount of goods they've collected. If correct, they add 20 points to their score; if they're off, they lose 10-50 points depending on how far they're off the mark. Whoever then has the highest score wins.
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