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BGG랭킹
BGG전체 : 19297
WARGAMES : 3552
6.4Holyland: Full Spectrum Warfare in the Middle East (2013) -
-
인원
1-3 명
BGG추천: 1-3 명 -
게임시간
0-0 분
-
연령
0+
BGG추천: 16+ -
게임 난이도
3.00 / 5
-
디자이너
Joseph Miranda
-
아티스트
Larry Hoffman
-
인원
게임 소개
편집자 웹사이트에서:
성지의 전제는 호전적인 아랍세계의 활성화가 있다는 것이다. 그런 다음 그들은 재래식 군사력뿐만 아니라 반란과 테러를 포함한 분쟁의 모든 스펙트럼을 사용하여 이스라엘에 도전한다. 이 게임은 다양한 종류의 충돌에 대한 몇 가지 가능한 시나리오 옵션을 포함하고 있다. 홀리랜드 게임은 관련된 몇 가지 주요 요소들을 보여준다. 홀리랜드 게임 시스템은 결정을 기반으로 합니다. 이라크는 성지에 아랍의 여러 강대국들과 외국 전사들, 후자의 경우 알카에다와 이란의 지원을 포함하며, 이스라엘은 연합군의 지원을 받고 있다.
두 선수 모두 재래식 세력과 비전통적인 힘을 모두 대변하는 피스 세트를 갖고 있다. 플레이어들은 적군을 파괴하고, 중요한 목표를 장악하고, 양쪽이 목표를 달성하는데 얼마나 성공했는지를 나타내는 지수인 넷워 지수를 바꾸기 위해 그들의 말을 지도상의 공간에 가로질러 이동하고 다양한 종류의 충돌에 참여한다. 게다가, 성지의 한 가지 독특한 특징은 부대가 전투에 참여함에 따라 전투 경험을 쌓거나 사기가 저하될 수 있다는 것이다.
게임 맵은 이스라엘과 인접 국가들을 지역이라고 알려진 큰 직사각형 상자로 나누어서 그 지역의 일반적인 지형을 나타낸다. 플레이어들은 자신의 유닛을 지역 박스, &ldquo에 배치한다.open” 영역. 각 영역 상자
이 게임은 2개의 맵(22x34”)과 352개의 카운터를 포함한다.
성지의 전제는 호전적인 아랍세계의 활성화가 있다는 것이다. 그런 다음 그들은 재래식 군사력뿐만 아니라 반란과 테러를 포함한 분쟁의 모든 스펙트럼을 사용하여 이스라엘에 도전한다. 이 게임은 다양한 종류의 충돌에 대한 몇 가지 가능한 시나리오 옵션을 포함하고 있다. 홀리랜드 게임은 관련된 몇 가지 주요 요소들을 보여준다. 홀리랜드 게임 시스템은 결정을 기반으로 합니다. 이라크는 성지에 아랍의 여러 강대국들과 외국 전사들, 후자의 경우 알카에다와 이란의 지원을 포함하며, 이스라엘은 연합군의 지원을 받고 있다.
두 선수 모두 재래식 세력과 비전통적인 힘을 모두 대변하는 피스 세트를 갖고 있다. 플레이어들은 적군을 파괴하고, 중요한 목표를 장악하고, 양쪽이 목표를 달성하는데 얼마나 성공했는지를 나타내는 지수인 넷워 지수를 바꾸기 위해 그들의 말을 지도상의 공간에 가로질러 이동하고 다양한 종류의 충돌에 참여한다. 게다가, 성지의 한 가지 독특한 특징은 부대가 전투에 참여함에 따라 전투 경험을 쌓거나 사기가 저하될 수 있다는 것이다.
게임 맵은 이스라엘과 인접 국가들을 지역이라고 알려진 큰 직사각형 상자로 나누어서 그 지역의 일반적인 지형을 나타낸다. 플레이어들은 자신의 유닛을 지역 박스, &ldquo에 배치한다.open” 영역. 각 영역 상자
이 게임은 2개의 맵(22x34”)과 352개의 카운터를 포함한다.
From the editor's website:
The premise of Holy Land is that there is a revitalization of the militant Arab world. They then challenge the Israelis, using not only conventional military forces, but also the full spectrum of conflict, including insurgency and terrorism. The game includes several possible scenario options for different types of conflict. Holy Land game shows some of the major factors involved. The Holy Land game system is based upon Decision: Iraq; there are two players in Holy Land, various Arab powers and foreign fighters, the latter possibly including Al Qaeda and Iranian support, among others, and the Israelis, with possible coalition support.
Both players have a set of pieces that represent both conventional and unconventional forces. Players move their pieces across the spaces on the map and engage in various kinds of conflict in order to destroy enemy forces, seize critical objectives, and change the Netwar Index, which is an index used to indicate how successful each side has been in meeting their goals. Furthermore, one unique feature of the Holy Land is that as units engage in combat, their effectiveness may increase or decrease as they gain experience in fighting, or become demoralized.
The game map shows Israel and adjoining countries, divided into large rectangular boxes known as regions, representing the general geography of the area. Players deploy their units into region boxes, into the “Open” area. Each region box
The game includes two maps (22x34”) and 352 counters.
The premise of Holy Land is that there is a revitalization of the militant Arab world. They then challenge the Israelis, using not only conventional military forces, but also the full spectrum of conflict, including insurgency and terrorism. The game includes several possible scenario options for different types of conflict. Holy Land game shows some of the major factors involved. The Holy Land game system is based upon Decision: Iraq; there are two players in Holy Land, various Arab powers and foreign fighters, the latter possibly including Al Qaeda and Iranian support, among others, and the Israelis, with possible coalition support.
Both players have a set of pieces that represent both conventional and unconventional forces. Players move their pieces across the spaces on the map and engage in various kinds of conflict in order to destroy enemy forces, seize critical objectives, and change the Netwar Index, which is an index used to indicate how successful each side has been in meeting their goals. Furthermore, one unique feature of the Holy Land is that as units engage in combat, their effectiveness may increase or decrease as they gain experience in fighting, or become demoralized.
The game map shows Israel and adjoining countries, divided into large rectangular boxes known as regions, representing the general geography of the area. Players deploy their units into region boxes, into the “Open” area. Each region box
The game includes two maps (22x34”) and 352 counters.
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