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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: 2-2 명 -
게임시간
15-15 분
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연령
3+
BGG추천: 3+ -
게임 난이도
1.00 / 5
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디자이너
Brad Ross, Jim Winslow
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아티스트
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인원
게임 소개
"" 모양의 전자말하기기를 이용한 어린이 기억놀이코끼리 벤자민"
구성 요소:
- 말하는 벤자민 피규어 1개
- 관목 타일 15개
- 동물 타일 15개
- 상자 하단(&disc;disc&disc)의 기능을 한다.
배경 스토리:
벤자민은 동물원 동물들을 계속 감시했어야 했지만, 그는 잠이 들었고 그들은 탈출할 수 있었습니다. 선수들은 벤자민이 숲에서 동물들을 찾는 것을 돕습니다.
게임의 목표:
동물을 가장 많이 찾는 선수가 되는 것.
설정:
관목 타일을 깔고 각각의 관목 아래에 동물 타일을 숨깁니다. 벤자민 그림이 켜져 있습니다. 게임에 대해 설명하고 버튼을 누르면 첫 번째 플레이어에게 특정 동물을 찾으라고 합니다. 활동적인 플레이어가 관목 타일을 넘깁니다. 만약 올바른 동물이 그곳에 숨겨져 있다면, 활동적인 플레이어는 동물 타일을 보관합니다. 관목 타일이 게임에서 제거된다. 만약 그것이 잘못된 동물이라면, 그것은 덮개가 없는 채로 남아있고 다음 플레이어는 관목 아래를 보게 됩니다. 만약 그것이 지명수배 동물이라면, 그/그녀는 그것을 기릅니다. 그렇지 않다면, 이것도 덮개가 없는 채로 남습니다. 이것은 올바른 동물이 발견될 때까지 계속된다. 그리고 나서 다른 모든 동물들은 다시 덮인다. 다음 플레이어가 벤자민 그림의 버튼을 누르면 새로운 검색이 시작됩니다.
모든 동물이 발견되면 게임은 끝납니다. 동물을 가장 많이 가진 플레이어가 게임을 이깁니다.
그리고 나서 모든 동물들은 "zoo" (박스 맨 아래)로 돌아간다. 바다동물을 수역에 투입하고 원숭이, 펠리컨, 판다, 쥐는 박스 사이드로 이동한다(원숭이는 나무그림 옆, 펠리컨은 막대기 등). 다른 동물들은 박스 하단 삽입물에 구멍에 넣어집니다. (이것은 실제 게임의 일부가 아니라 게임 재료로 할 수 있는 추가 활동입니다.)
구성 요소:
- 말하는 벤자민 피규어 1개
- 관목 타일 15개
- 동물 타일 15개
- 상자 하단(&disc;disc&disc)의 기능을 한다.
배경 스토리:
벤자민은 동물원 동물들을 계속 감시했어야 했지만, 그는 잠이 들었고 그들은 탈출할 수 있었습니다. 선수들은 벤자민이 숲에서 동물들을 찾는 것을 돕습니다.
게임의 목표:
동물을 가장 많이 찾는 선수가 되는 것.
설정:
관목 타일을 깔고 각각의 관목 아래에 동물 타일을 숨깁니다. 벤자민 그림이 켜져 있습니다. 게임에 대해 설명하고 버튼을 누르면 첫 번째 플레이어에게 특정 동물을 찾으라고 합니다. 활동적인 플레이어가 관목 타일을 넘깁니다. 만약 올바른 동물이 그곳에 숨겨져 있다면, 활동적인 플레이어는 동물 타일을 보관합니다. 관목 타일이 게임에서 제거된다. 만약 그것이 잘못된 동물이라면, 그것은 덮개가 없는 채로 남아있고 다음 플레이어는 관목 아래를 보게 됩니다. 만약 그것이 지명수배 동물이라면, 그/그녀는 그것을 기릅니다. 그렇지 않다면, 이것도 덮개가 없는 채로 남습니다. 이것은 올바른 동물이 발견될 때까지 계속된다. 그리고 나서 다른 모든 동물들은 다시 덮인다. 다음 플레이어가 벤자민 그림의 버튼을 누르면 새로운 검색이 시작됩니다.
모든 동물이 발견되면 게임은 끝납니다. 동물을 가장 많이 가진 플레이어가 게임을 이깁니다.
그리고 나서 모든 동물들은 "zoo" (박스 맨 아래)로 돌아간다. 바다동물을 수역에 투입하고 원숭이, 펠리컨, 판다, 쥐는 박스 사이드로 이동한다(원숭이는 나무그림 옆, 펠리컨은 막대기 등). 다른 동물들은 박스 하단 삽입물에 구멍에 넣어집니다. (이것은 실제 게임의 일부가 아니라 게임 재료로 할 수 있는 추가 활동입니다.)
A children's memory game with an electronic talking device in the shape of "Benjamin the Elephant"
Components:
- 1 talking Benjamin figure
- 15 shrub tiles
- 15 animal tiles
- box bottom that functions as the "zoo"
Background story:
Benjamin should have kept an eye on the zoo animals but he fell asleep and they managed to escape. The players help Benjamin find the animals in the woods.
Aim of the game:
Being the player who finds the most animals.
Setup:
The shrub tiles are laid out and under each shrub an animal tile is hidden. The Benjamin figure is switched on. It explains the game and if you press a button, he asks the first player to find a particular animal. The active player turns over a shrub tile. If the correct animal is hidden there, the active player keeps the animal tile. The shrub tile is removed from the game. If it is the wrong animal, it stays uncovered and the next player gets to look under a shrub. If it is the wanted animal, he/she keeps it. If not, this one stays uncovered too. This continues until the correct animal has been found. Then all the other animals are covered again. The next player presses the button on the Benjamin figure and a new search begins.
The game ends when all the animals have been found. The player with the most animals wins the game.
Then all the animals are returned to the "zoo" (box bottom). Sea animals are put into the water area, monkey, pelican, panda and mouse go on the box sides (monkey goes on the side with the tree picture, pelican on the pole etc.). The other animals are put into slits in the box bottom insert. (This isn't part of the actual game but an additional activity that can be done with the game materials.)
Components:
- 1 talking Benjamin figure
- 15 shrub tiles
- 15 animal tiles
- box bottom that functions as the "zoo"
Background story:
Benjamin should have kept an eye on the zoo animals but he fell asleep and they managed to escape. The players help Benjamin find the animals in the woods.
Aim of the game:
Being the player who finds the most animals.
Setup:
The shrub tiles are laid out and under each shrub an animal tile is hidden. The Benjamin figure is switched on. It explains the game and if you press a button, he asks the first player to find a particular animal. The active player turns over a shrub tile. If the correct animal is hidden there, the active player keeps the animal tile. The shrub tile is removed from the game. If it is the wrong animal, it stays uncovered and the next player gets to look under a shrub. If it is the wanted animal, he/she keeps it. If not, this one stays uncovered too. This continues until the correct animal has been found. Then all the other animals are covered again. The next player presses the button on the Benjamin figure and a new search begins.
The game ends when all the animals have been found. The player with the most animals wins the game.
Then all the animals are returned to the "zoo" (box bottom). Sea animals are put into the water area, monkey, pelican, panda and mouse go on the box sides (monkey goes on the side with the tree picture, pelican on the pole etc.). The other animals are put into slits in the box bottom insert. (This isn't part of the actual game but an additional activity that can be done with the game materials.)
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