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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: 2-6 명 -
게임시간
60-60 분
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연령
10+
BGG추천: 8+ -
게임 난이도
3.33 / 5
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디자이너
Eugene Oleynikov
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아티스트
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인원
게임 소개
애드미럴(Admiral)은 플레이어가 에포크 오브 더 세일(XVIIII)에서 선박 함대의 지휘관으로 활동할 수 있는 기회를 제공하는 보드 게이밍 시스템이다. 항해하는 선박의 모든 전투기술은 그들이 마음대로 사용할 수 있다.
- 100문의 일등 함선,
- 빠르고 격분한 프리깃함들,
- 갤리온의 화력
- 브릿지의 기동성
적 함선 승선, 화선(예: 함포) 및 해군 기뢰의 이점도 활용하십시오!
항해하는 배가 바다와 바다의 주인이었던 3세기 시대로 들어가 보세요!
이러한 모든 다양성에도 불구하고, 이 게임은 경험이 풍부한 선수들과 해군 전략 보드 게임의 매혹적인 세계만 아는 사람들에 의해 빠르게 숙달될 수 있다. 이를 위해, 이 게임은 시대 해전의 실제 상황에 따라 가장 복잡한 기술을 숙달하는 데 도움이 되는 몇 가지 난이도를 가지고 있다.
다양한 게임 시나리오도 이용할 수 있다. 그들은 해군 함대와 직접 대치하거나 금 함대를 사냥하거나 해적 항구를 공격하도록 허락할 것이다!
게임에 대한 간략한 설명과 이점:
1. 가족 또는 다른 좋은 회사의 만남과 소통을 위한 ‘sail epoch&rsquo에 관한 낭만적인 (잔혹하지 않은) 해상 게임.
2. 다양한 난이도와 다른 시나리오(참가자 수[2-6, 3-4 추천]에 미치는 영향], 나이, 시간[30-120분, 80은 경험이 많은 참가자의 평균], 게임의 목표[자원 수집, 상대 패배].
3. 해군의 이야기, 풍향 및 강도의 활용(날씨콕으로 결정)과 밀접한 관련이 있는 게임 메카니즘!
4. 아주 멋진 군함 미니어처(즐겁고 쉬운 건조(풀 없이)를 즐길 수 있으며, 원한다면 어린이 취향에 따라 추억할 수 있음)와 카드놀이의 작은 요소를 위한 자석을 사용할 수 있습니다.
5. 낭만적인 방식으로 쓰여진 ‘sail epoch’의 역사에 관한 장을 읽기 위해 필수가 아닌 별도의 규칙이 있는 규칙.
6. 지도는 플레이어의 시나리오와 의지에 따라 오버레이 컴포넌트를 사용하여 구성할 수 있습니다.
7. 이 게임은 6-10세 어린이, 15-40세 남녀, 보드 게임광에 의해 다른 국가에서 테스트되었습니다. 그리고 그들 대부분은 감탄했고, 그들 중 일부는 테스트를 거쳐 구입했다.
- 100문의 일등 함선,
- 빠르고 격분한 프리깃함들,
- 갤리온의 화력
- 브릿지의 기동성
적 함선 승선, 화선(예: 함포) 및 해군 기뢰의 이점도 활용하십시오!
항해하는 배가 바다와 바다의 주인이었던 3세기 시대로 들어가 보세요!
이러한 모든 다양성에도 불구하고, 이 게임은 경험이 풍부한 선수들과 해군 전략 보드 게임의 매혹적인 세계만 아는 사람들에 의해 빠르게 숙달될 수 있다. 이를 위해, 이 게임은 시대 해전의 실제 상황에 따라 가장 복잡한 기술을 숙달하는 데 도움이 되는 몇 가지 난이도를 가지고 있다.
다양한 게임 시나리오도 이용할 수 있다. 그들은 해군 함대와 직접 대치하거나 금 함대를 사냥하거나 해적 항구를 공격하도록 허락할 것이다!
게임에 대한 간략한 설명과 이점:
1. 가족 또는 다른 좋은 회사의 만남과 소통을 위한 ‘sail epoch&rsquo에 관한 낭만적인 (잔혹하지 않은) 해상 게임.
2. 다양한 난이도와 다른 시나리오(참가자 수[2-6, 3-4 추천]에 미치는 영향], 나이, 시간[30-120분, 80은 경험이 많은 참가자의 평균], 게임의 목표[자원 수집, 상대 패배].
3. 해군의 이야기, 풍향 및 강도의 활용(날씨콕으로 결정)과 밀접한 관련이 있는 게임 메카니즘!
4. 아주 멋진 군함 미니어처(즐겁고 쉬운 건조(풀 없이)를 즐길 수 있으며, 원한다면 어린이 취향에 따라 추억할 수 있음)와 카드놀이의 작은 요소를 위한 자석을 사용할 수 있습니다.
5. 낭만적인 방식으로 쓰여진 ‘sail epoch’의 역사에 관한 장을 읽기 위해 필수가 아닌 별도의 규칙이 있는 규칙.
6. 지도는 플레이어의 시나리오와 의지에 따라 오버레이 컴포넌트를 사용하여 구성할 수 있습니다.
7. 이 게임은 6-10세 어린이, 15-40세 남녀, 보드 게임광에 의해 다른 국가에서 테스트되었습니다. 그리고 그들 대부분은 감탄했고, 그들 중 일부는 테스트를 거쳐 구입했다.
'Admiral' is a Board Gaming System that provides players an opportunity to act as commander of the sailing ships fleet at the Epoch of the Sail (XVI-XVIII centuries). At their disposal – all the fighting techniques of sailing ships:
- 100-gun First Rate Ships,
- fast and furious frigates,
- firepower of galleons
- maneuverability of brigs.
Use also advantages of enemy ships boarding, fire-ships (i.e., ships-bombs) and naval mines!
Please dive into the period of 3 centuries when sailing ships were masters of the seas and oceans!
Despite all of this diversity, the game can be quickly mastered by both experienced players and those who are only acquainted with the fascinating world of naval strategic board games. To do this, the game has several levels of difficulty that help to master the most complex techniques according to real conditions of naval battles of the epoch.
Various game scenarios are also available. They will allow to play either direct confrontation of naval armada or hunt for the gold fleet or assault pirate port!
Short description and advantages of the Game:
1. Romantic (not cruel) naval game about ‘sail epoch’ for meeting and communication of all the family or other good company (starting from 6-8 years till 99, 8+ recommended).
2. Different levels of difficulty and different scenarios (impact on number of participants [2-6, 3-4 recommended), age, time [30-120 minutes, 80 is average for experienced players], goal of the game [resources collection, opponents defeat]).
3. Game mechanics closely related to the naval story, usage of wind direction and strength (determined with a weathercock) as one of the main drivers of uncertainty!
4. Very nice miniatures of warships (you will enjoy their fun and easy construction (no glue!) and, if you wish, recolor them according to your tastes or tastes of you children) PLUS usage of magnets for small elements of playing cards for your convenience.
5. The rules with separate not obligatory for reading chapter on history of the ‘sail epoch’, written in a romantic manner.
6. A map can be configured by means of overlay components according to the scenario and will of the players.
7. The game was tested in different countries by 6-10 years children [incl.girls], 15-40 year men and women, and board game geeks. And was admired by most of them, and purchased after testing by some of them.
- 100-gun First Rate Ships,
- fast and furious frigates,
- firepower of galleons
- maneuverability of brigs.
Use also advantages of enemy ships boarding, fire-ships (i.e., ships-bombs) and naval mines!
Please dive into the period of 3 centuries when sailing ships were masters of the seas and oceans!
Despite all of this diversity, the game can be quickly mastered by both experienced players and those who are only acquainted with the fascinating world of naval strategic board games. To do this, the game has several levels of difficulty that help to master the most complex techniques according to real conditions of naval battles of the epoch.
Various game scenarios are also available. They will allow to play either direct confrontation of naval armada or hunt for the gold fleet or assault pirate port!
Short description and advantages of the Game:
1. Romantic (not cruel) naval game about ‘sail epoch’ for meeting and communication of all the family or other good company (starting from 6-8 years till 99, 8+ recommended).
2. Different levels of difficulty and different scenarios (impact on number of participants [2-6, 3-4 recommended), age, time [30-120 minutes, 80 is average for experienced players], goal of the game [resources collection, opponents defeat]).
3. Game mechanics closely related to the naval story, usage of wind direction and strength (determined with a weathercock) as one of the main drivers of uncertainty!
4. Very nice miniatures of warships (you will enjoy their fun and easy construction (no glue!) and, if you wish, recolor them according to your tastes or tastes of you children) PLUS usage of magnets for small elements of playing cards for your convenience.
5. The rules with separate not obligatory for reading chapter on history of the ‘sail epoch’, written in a romantic manner.
6. A map can be configured by means of overlay components according to the scenario and will of the players.
7. The game was tested in different countries by 6-10 years children [incl.girls], 15-40 year men and women, and board game geeks. And was admired by most of them, and purchased after testing by some of them.
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