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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-4 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
-
연령
0+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
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디자이너
Tyler Neylon
-
아티스트
-
인원
게임 소개
8x8 또는 6x6 체크무늬 보드(학습용 또는 빠른 게임용)이다. 그 조각들은 방향성을 가진 양면 원반이다. 피스는 체스 스타일로 서로를 붙잡을 수 있고 미니언에서 마스터로 승급할 수 있습니다.
각 조각은 위아래 또는 왼쪽-오른쪽으로 이동할 수 있는 방향을 가리키는 화살표를 보여줍니다. 조각이 움직일 때마다 착지할 때 90도 회전하면서 방향을 바꾼다.
기본 조각이라 불리는 하인들에게 다른 색깔의 사각형으로 이동해야 한다. 그래서 만약 그들이 검은 사각형에서 시작한다면, 그들은 하얀 사각형에 착륙해야 합니다. 마스터라고 불리는 승격된 작품들은 그들의 라인을 따라 어디에나 착륙할 수 있습니다. 조각들은 서로 점프할 수 없으며, 적들이 점령한 광장에 착륙하여 포획한다.
미니언 피스가 모서리 공간에 착지할 때 프로모션이 발생합니다.
모든 미니언들이 사라지면 게임은 끝납니다. 승자는 보드에서 가장 많은 마스터를 보유한 선수다.
각 조각은 위아래 또는 왼쪽-오른쪽으로 이동할 수 있는 방향을 가리키는 화살표를 보여줍니다. 조각이 움직일 때마다 착지할 때 90도 회전하면서 방향을 바꾼다.
기본 조각이라 불리는 하인들에게 다른 색깔의 사각형으로 이동해야 한다. 그래서 만약 그들이 검은 사각형에서 시작한다면, 그들은 하얀 사각형에 착륙해야 합니다. 마스터라고 불리는 승격된 작품들은 그들의 라인을 따라 어디에나 착륙할 수 있습니다. 조각들은 서로 점프할 수 없으며, 적들이 점령한 광장에 착륙하여 포획한다.
미니언 피스가 모서리 공간에 착지할 때 프로모션이 발생합니다.
모든 미니언들이 사라지면 게임은 끝납니다. 승자는 보드에서 가장 많은 마스터를 보유한 선수다.
The playing field is a checkered board, 8x8 or 6x6(for learning or fast games). The pieces are double-sided discs with directionality. Pieces can capture each other chess-style, and be promoted from minions to masters.
Each piece shows arrows pointing at the direction it can move - up-down or left-right. Every time a piece moves, it rotates 90 degrees when it lands, changing its direction.
Basic pieces, called minions, must move to a square of a different color. So if they start on a black square, they must land on a white square. Promoted pieces, called masters, may land anywhere along their line. Pieces cannot jump each other, and they capture by landing on an enemy-occupied square.
Promotion occurs, when a minion piece lands on a corner space.
The game ends, when all minions are gone. Winner is the player with the most masters on the board.
Each piece shows arrows pointing at the direction it can move - up-down or left-right. Every time a piece moves, it rotates 90 degrees when it lands, changing its direction.
Basic pieces, called minions, must move to a square of a different color. So if they start on a black square, they must land on a white square. Promoted pieces, called masters, may land anywhere along their line. Pieces cannot jump each other, and they capture by landing on an enemy-occupied square.
Promotion occurs, when a minion piece lands on a corner space.
The game ends, when all minions are gone. Winner is the player with the most masters on the board.
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