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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
60-60 분
-
연령
10+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
0.00 / 5
-
디자이너
Franz Scholles
-
아티스트
-
인원
게임 소개
이 게임에서, 플레이어들은 최고의 삶의 질을 위해 노력한다. "건강", "소득", "그리고 "가능성"의 다양한 매개변수가 있다.
게임 보드에는 플레이어가 롤링하고 움직이는 서킷이 포함되어 있습니다. 분야마다 직업 선택, 집이나 자동차 구입, 환경 문제 등 다양한 사건이나 행동을 촉발한다. 각 플레이어는 3가지 매개변수에 대한 척도에 대한 표지를 가지고 있지만, 사회 전체(모든 플레이어)는 자원 부족, 나쁜 환경 등으로 대표되는 특정 조건 속에서 생활한다. 이에 따라 선수들의 행동이 다르게 평가된다. 예를 들어, 차를 사는 선수가 자신의 수입에서 돈을 내고, 개인적인 가능성을 얻지만 자신의 건강을 낮춘다. 모든 선수의 환경 상황에 따라 턴이 끝나면 점수가 깎인다.
서킷을 마친 선수가 자신의 현재 상황에 평가 마커를 배치한다. 모든 플레이어가 서킷을 완료하면 점수를 비교하고, 세 가지 측면에서 각각 최고 점수를 받은 플레이어가 점수를 얻는다. 미리 정해진 회전이 끝난 후, 전체 점수가 가장 높은 선수가 승리자가 된다.
게임 보드에는 플레이어가 롤링하고 움직이는 서킷이 포함되어 있습니다. 분야마다 직업 선택, 집이나 자동차 구입, 환경 문제 등 다양한 사건이나 행동을 촉발한다. 각 플레이어는 3가지 매개변수에 대한 척도에 대한 표지를 가지고 있지만, 사회 전체(모든 플레이어)는 자원 부족, 나쁜 환경 등으로 대표되는 특정 조건 속에서 생활한다. 이에 따라 선수들의 행동이 다르게 평가된다. 예를 들어, 차를 사는 선수가 자신의 수입에서 돈을 내고, 개인적인 가능성을 얻지만 자신의 건강을 낮춘다. 모든 선수의 환경 상황에 따라 턴이 끝나면 점수가 깎인다.
서킷을 마친 선수가 자신의 현재 상황에 평가 마커를 배치한다. 모든 플레이어가 서킷을 완료하면 점수를 비교하고, 세 가지 측면에서 각각 최고 점수를 받은 플레이어가 점수를 얻는다. 미리 정해진 회전이 끝난 후, 전체 점수가 가장 높은 선수가 승리자가 된다.
In this game, players strive for the best quality of life. There are different parameters - "health", "income" and "possibilities for personal development".
The game board contains a circuit that players roll and move around. Different fields trigger different events or actions, such as choosing a job, buying a house or a car, environmental problems appearing, etc. Each player has markers on the scales for the three parameters, but the society at large (all players) also live in certain conditions, represented by low resources, a bad environment, etc. Depending on these, the actions of the players are evaluated differently. For instance, a player who buys a car pays money out of his/her income, gains personal possibilities but lowers his/her health. Depending on the environmental situation of all players, more or less points are deducted at the end of a turn.
A player who has completed a circuit places evaluation markers on his/her current situation. When all players have completed the circuit, the points are compared, and the player(s) with the best score in each of the three aspects gains points. After a premediated number of turns, the player with the highest overall number of points is the winner.
The game board contains a circuit that players roll and move around. Different fields trigger different events or actions, such as choosing a job, buying a house or a car, environmental problems appearing, etc. Each player has markers on the scales for the three parameters, but the society at large (all players) also live in certain conditions, represented by low resources, a bad environment, etc. Depending on these, the actions of the players are evaluated differently. For instance, a player who buys a car pays money out of his/her income, gains personal possibilities but lowers his/her health. Depending on the environmental situation of all players, more or less points are deducted at the end of a turn.
A player who has completed a circuit places evaluation markers on his/her current situation. When all players have completed the circuit, the points are compared, and the player(s) with the best score in each of the three aspects gains points. After a premediated number of turns, the player with the highest overall number of points is the winner.
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