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  • 인원

    2-2 명

    BGG추천: 2-2 명
  • 게임시간

    10-10 분

  • 연령

    5+

    BGG추천: 0+
  • 게임 난이도

    1.00 / 5

게임 소개

Jay와 Susie Hernishin이 그들의 딸을 위해 디자인한 Fairy Dismovish는 더 많은 소녀 아날로그 게이머들을 만드는 것을 목표로 젊은 게이머들이 더 발전된 게임으로 전환하도록 돕기 위해 고안된 가벼운 게임입니다.

플레이어들은 마술 전시에서 경쟁하는 요정의 역할을 맡는다. 요정들은 주머니에서 무작위로 뽑아낸 화려한 보석 조각을 놓고 서로 결투를 벌인다. 한 요정이 다섯 가지 색깔의 보석을 하나씩 따내면, 그들이 이깁니다!

기본 게임은 고전 게임인 워(War)를 다른 요소들과 결합하여 플레이어들에게 "게이머리" 스킬(수집력, 특수력, 무작위성)을 소개한다.

게임이 아이들과 함께 성장하거나 적응할 수 있도록 더 발전된 게임 방법들도 있습니다. 새로운 개념으로는 (push-your-luck, 손 순위, 정보에 입각한 추측, 폐기 말뚝 인식 등)이 포함됩니다.
Designed by Jay and Susie Hernishin for their daughter, Fairy Mischief is a light game designed to help younger gamers transition into more advanced gaming with the goal of making more girl analog gamers!

Players take on the roles of fairies competing in displays of magic. The fairies will duel one another over colorful gem pieces that are randomly drawn from a satchel (watch out for the powerful black stones that grant special abilities). When one fairy has won a gem of each of the five colors, they win!

The basic game uses the classic game of War (players win duels by flipping over the top three cards of their deck and comparing who has the highest cards in a best-of-three fashion) combined with other elements to introduce the players to "gamery" skills (collection, special powers, and randomness).

There are also more advanced ways to play, so the game can grow with or adapt to kids. New concepts include (push-your-luck, hand ranks, informed guessing, discard pile awareness, etc.)

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