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BGG랭킹
BGG전체 : 0
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인원
2-6 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-60 분
-
연령
8+
BGG추천: 0+ -
게임 난이도
2.50 / 5
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디자이너
Jukka Höysniemi
-
아티스트
Mateusz Bielski
-
인원
게임 소개
기어 & 피스톤으로의 두 번째 미니 확장에는 2개의 폭발 타일이 포함되어 있습니다.
두 개의 폭발 타일은 정크 부품 데크의 하단(대략 추정)에 뒤섞여 있습니다. 정크 야드를 충전할 때 폭발 타일이 데크에서 나타나면 즉시 효과가 발생하고 폭발이 해결됩니다.
플레이어가 블라인드를 그릴 때 폭발 타일을 그리면 다음 중 하나를 선택할 수 있습니다.
1. 모든 플레이어에게 보여줌으로써 폭발을 즉시 해결하고 정크 부품 덱에서 새 타일을 그립니다.
또는
2. 나중에 사용할 수 있도록 손에 타일을 보관합니다.
플레이어가 패를 계속 유지하기로 결정하면, 플레이어는 패를 폐기하거나 &ldquo를 진행하는 동안 타일을 해결하기로 결정할 수 있다.변동성을 조정하고 Blueprint” 일부를 폐기합니다.II. 액션” 단계를 해결합니다. 게임 중에 타일을 사용하지 않으면 효과가 없습니다.
폭발 타일이 정크 야드 데크에서 나오거나 플레이어의 손에서 드러나면 폭발이 일어난다. 변동성이 가장 큰 자동차를 가진 플레이어는 자동차에서 부품을 폐기해야 합니다. 플레이어가 제거할 부품을 선택할 수 있지만 자동차에 정크 부품이 있으면 선택해야 합니다.
두 개의 폭발 타일은 정크 부품 데크의 하단(대략 추정)에 뒤섞여 있습니다. 정크 야드를 충전할 때 폭발 타일이 데크에서 나타나면 즉시 효과가 발생하고 폭발이 해결됩니다.
플레이어가 블라인드를 그릴 때 폭발 타일을 그리면 다음 중 하나를 선택할 수 있습니다.
1. 모든 플레이어에게 보여줌으로써 폭발을 즉시 해결하고 정크 부품 덱에서 새 타일을 그립니다.
또는
2. 나중에 사용할 수 있도록 손에 타일을 보관합니다.
플레이어가 패를 계속 유지하기로 결정하면, 플레이어는 패를 폐기하거나 &ldquo를 진행하는 동안 타일을 해결하기로 결정할 수 있다.변동성을 조정하고 Blueprint” 일부를 폐기합니다.II. 액션” 단계를 해결합니다. 게임 중에 타일을 사용하지 않으면 효과가 없습니다.
폭발 타일이 정크 야드 데크에서 나오거나 플레이어의 손에서 드러나면 폭발이 일어난다. 변동성이 가장 큰 자동차를 가진 플레이어는 자동차에서 부품을 폐기해야 합니다. 플레이어가 제거할 부품을 선택할 수 있지만 자동차에 정크 부품이 있으면 선택해야 합니다.
The second mini-expansion to Gear & Piston, it contains 2 Explosion tiles.
The two Explosion tiles are shuffled into the bottom half (roughly estimated) of the Junk Parts deck. If an Explosion tile emerges from the deck when refilling the Junk Yard the effect takes place immediately and the Explosion is resolved.
If a player draws an Explosion tile when drawing blind, then the player may decide to do one of the following:
1. Resolve the explosion immediately by showing it to all players and draw a new tile from the Junk Parts deck.
or
2. Keep the tile in hand for later use.
When a player decides to keep the tile in hand, then the player may then decide to discard it or resolve it during the “Adjust Volatility and discard a Blueprint” part of the “II. Resolve Actions” phase. If the tile is not used during the game, then it has no effect.
When an Explosion tile emerges from the Junk Yard deck or is revealed from a player’s hand, an explosion occurs. Players having the automobiles with the most Volatility must discard a part from their automobile. A player may choose the part to be removed but a junk part must be chosen if there are any in the automobile.
The two Explosion tiles are shuffled into the bottom half (roughly estimated) of the Junk Parts deck. If an Explosion tile emerges from the deck when refilling the Junk Yard the effect takes place immediately and the Explosion is resolved.
If a player draws an Explosion tile when drawing blind, then the player may decide to do one of the following:
1. Resolve the explosion immediately by showing it to all players and draw a new tile from the Junk Parts deck.
or
2. Keep the tile in hand for later use.
When a player decides to keep the tile in hand, then the player may then decide to discard it or resolve it during the “Adjust Volatility and discard a Blueprint” part of the “II. Resolve Actions” phase. If the tile is not used during the game, then it has no effect.
When an Explosion tile emerges from the Junk Yard deck or is revealed from a player’s hand, an explosion occurs. Players having the automobiles with the most Volatility must discard a part from their automobile. A player may choose the part to be removed but a junk part must be chosen if there are any in the automobile.
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