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8.4Conflict of Heroes: Eastern Front – Solo Expansion (2015) -
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인원
1-1 명
BGG추천: - 명 -
게임시간
30-30 분
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연령
13+
BGG추천: 14+ -
게임 난이도
3.33 / 5
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디자이너
John H. Butterfield, Uwe Eickert, Gunter Eickert
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아티스트
Jarek Nocoń
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인원
게임 소개
3년 이상의 개발 끝에, 영웅들의 충돌: 동부전선 - 단독 확장은 영웅들의 충돌을 위한 솔로 확장입니다. 곰을 깨우다. 과거 일부 게임처럼 AI 유닛이 개별적으로 프로그래밍되는 대신 AI 유닛은 독특한 비상 행동과 에이전트 기반 로직을 활용한다. 각 상황을 평가하고 AI가 가용 자원과 단위 자산을 이용해 최상의 행동 방침을 구현한다. 심지어 노련한 CoH 선수들도 AI를 극복하기 위해 연마하고 그들의 경기 스타일을 적응시키는 도전을 받을 것입니다!
'영웅의 충돌' 솔로 시스템에서 플레이어는 더 이상 AP를 추적하지 않고 모든 액션 후에 유닛 스펀드 체크를 해야 합니다. AP에서 비용이 높을수록 해당 단위가 사용될 확률은 높아집니다. 이제 플레이어는 AP로 자신의 행동을 늘릴 것인지 아니면 유닛을 신선하게 유지할 가능성을 높일 것인지 결정해야 합니다!
파이어라이트마다 미션 트랙이 있습니다. 미션 트랙은 미션 마커가 이벤트의 공간에 착륙할 경우 트리거되는 일련의 이벤트입니다. 어떤 주문은 미션 마커 1, 2, 3칸을 전진시키므로 게임을 할 때마다 게임이 달라집니다. 미션 마커가 미션 트랙의 마지막 공간에 착륙하거나 통과할 때 사격은 즉시 종료됩니다.
참고: 이것은 특별히 곰을 깨우기 위한 확장이지, 다른 영웅들의 충돌 게임을 위한 것은 아니다. 그것은 원래 제2판 어웨이닝 더 베어를 위해 출시되었다.
약간의 적응으로, 이 확장은 곰을 깨우는 제1판과 함께 사용될 수 있습니다.
그리고 다른 적응과 함께, 이 확장은 곰을 깨우는 제3판과 함께 사용될 수 있습니다.
참고: 기본 게임 2인용 시나리오는 카드놀이의 규칙으로는 플레이할 수 없습니다. 카드놀이의 시나리오는 추가 요소(미션 트랙 등)가 필요합니다. 따라서 솔리테어 시스템에 사용하기 위해 기존의 2인 시나리오를 조정하기 위해서는 추가적인 홈브루 땜질이 필요하다. 그러나 솔리테어 확장은 많은 (새로운) 시나리오를 동반하며, Firefight Generator 확장은 솔리테어 시나리오를 생성할 수 있다.
'영웅의 충돌' 솔로 시스템에서 플레이어는 더 이상 AP를 추적하지 않고 모든 액션 후에 유닛 스펀드 체크를 해야 합니다. AP에서 비용이 높을수록 해당 단위가 사용될 확률은 높아집니다. 이제 플레이어는 AP로 자신의 행동을 늘릴 것인지 아니면 유닛을 신선하게 유지할 가능성을 높일 것인지 결정해야 합니다!
파이어라이트마다 미션 트랙이 있습니다. 미션 트랙은 미션 마커가 이벤트의 공간에 착륙할 경우 트리거되는 일련의 이벤트입니다. 어떤 주문은 미션 마커 1, 2, 3칸을 전진시키므로 게임을 할 때마다 게임이 달라집니다. 미션 마커가 미션 트랙의 마지막 공간에 착륙하거나 통과할 때 사격은 즉시 종료됩니다.
참고: 이것은 특별히 곰을 깨우기 위한 확장이지, 다른 영웅들의 충돌 게임을 위한 것은 아니다. 그것은 원래 제2판 어웨이닝 더 베어를 위해 출시되었다.
약간의 적응으로, 이 확장은 곰을 깨우는 제1판과 함께 사용될 수 있습니다.
그리고 다른 적응과 함께, 이 확장은 곰을 깨우는 제3판과 함께 사용될 수 있습니다.
참고: 기본 게임 2인용 시나리오는 카드놀이의 규칙으로는 플레이할 수 없습니다. 카드놀이의 시나리오는 추가 요소(미션 트랙 등)가 필요합니다. 따라서 솔리테어 시스템에 사용하기 위해 기존의 2인 시나리오를 조정하기 위해서는 추가적인 홈브루 땜질이 필요하다. 그러나 솔리테어 확장은 많은 (새로운) 시나리오를 동반하며, Firefight Generator 확장은 솔리테어 시나리오를 생성할 수 있다.
After more than three years of development, Conflict of Heroes: Eastern Front - Solo Expansion is a solitaire expansion for Conflict of Heroes: Awakening the Bear. Instead of AI units being individually programmed as in some past games, AI units utilize a unique emergent behavior and agent-based logic. Each situation is evaluated and the AI implements the best course of action using available resources and unit assets. Even veteran CoH players will be challenged to hone and adapt their playing styles in order to overcome the AI!
In the Conflict of Heroes Solo System, players no longer track APs, but must make a Unit Spent Check after every action. The higher the cost in APs an action was, the higher the probability that the unit will be spent. Now a player must decide if he will augment his action with APs or increase his chance of keeping the unit fresh!
Each Firefight has its own Mission Track. A Mission Track is a series of events that are triggered if the Mission Marker lands on an event's space. Certain orders advance the Mission Marker 1, 2 or 3 spaces, so the game is different each time you play. The firefight ends immediately when the Mission Marker lands on or passes the last space of the Mission Track.
Note: This is an expansion for Awakening the Bear specifically, not for other Conflict of Heroes games. It was originally released for 2nd edition Awakening the Bear.
With a bit of adapting, this expansion can be used with 1st Edition Awakening the Bear.
And with a different bit of adapting, this expansion can be used with 3rd Edition Awakening the Bear.
Note: The base game 2-player scenarios are NOT playable with solitaire rules "out of the box"; solitaire scenarios need additional elements (mission track etc). So additional homebrew tinkering is needed to adapt an existing 2-player scenario for use with the solitaire system. But the solitaire expansion comes with many (new) scenarios, and the Firefight Generator expansion permits creating solitaire scenarios.
In the Conflict of Heroes Solo System, players no longer track APs, but must make a Unit Spent Check after every action. The higher the cost in APs an action was, the higher the probability that the unit will be spent. Now a player must decide if he will augment his action with APs or increase his chance of keeping the unit fresh!
Each Firefight has its own Mission Track. A Mission Track is a series of events that are triggered if the Mission Marker lands on an event's space. Certain orders advance the Mission Marker 1, 2 or 3 spaces, so the game is different each time you play. The firefight ends immediately when the Mission Marker lands on or passes the last space of the Mission Track.
Note: This is an expansion for Awakening the Bear specifically, not for other Conflict of Heroes games. It was originally released for 2nd edition Awakening the Bear.
With a bit of adapting, this expansion can be used with 1st Edition Awakening the Bear.
And with a different bit of adapting, this expansion can be used with 3rd Edition Awakening the Bear.
Note: The base game 2-player scenarios are NOT playable with solitaire rules "out of the box"; solitaire scenarios need additional elements (mission track etc). So additional homebrew tinkering is needed to adapt an existing 2-player scenario for use with the solitaire system. But the solitaire expansion comes with many (new) scenarios, and the Firefight Generator expansion permits creating solitaire scenarios.
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